• Op wat voor jongens vallen jullie??
    :D:D bijv. : uiterlijk , afkomst , innerlijk ,
    alles wat je kan bedenken xD

    ik vroeg het me gewoon af :D


    KAPPERS :Y)

    uiterlijk: Langer dan ik, niet te dik of breed :x dan voel ik me zo klein. haarkleur: boeit me niet. 't liefst wel bruine ogen.

    Innerlijk: Lief, begrijpend, wel beetje slim en een toekomst hebbend <.< Dus niet al te vaak stoned svp.

    uiterlijk;

    middellang haar(kleur maakt nie uit)
    grijze of bruine oge
    hij zélf moet groot zijn,,niet doordenke aub xd
    naja verder weet ik nie xD
    ja hij moet beetje appart zijjn,,nie zoals iedereen,,zowa meer cyber-gothik-industrial achtug fsho.


    inerlijk;;lief

    afkomst;;euhm..belgië/nederland/engeland enzo


    Imperfection Is Beautiful

    Uiterlijk: Donker wat langer haar. [/beetje emolengte :'} *wemo*] Beetje aan de magere kant, sowieso gewoon niet (zichtbaar :"D) gespierd. Is ouder, ik val niet echt op jongens van mijn leeftijd. Liefst beetje alto ö
    Innerlijk: Lief, moet niet elke week een ander hebben, grappig, rustig maar niet verlegen, houdt van dezelfde muziek als ik, heeft (ongeveer) dezelfde hobbies als ik, is slim(mer dan ik D: ), kan je goed mee filosoferen maar ook bullshit gesprekken mee houden, kijkt/speelt ook kud, that 70's show en katamari damacy, houdt van knuffelen, gelooft ook in the flying spaghetti monster, doet mee aan THE GAME (I LOOOOOOSE!), isch gewoon geweldig : D
    Perfect jongen pour moi aka de beschrijving van mijn vriendje! : D Damn I iz lucky.


    Mew <3

    Uiterlijk; bruin/blond haar, stijl/krullend, grijze/bruine ogen, beetje gespierd is altijd goed, geen borsthaar etc x_x', goede kledingsmaak, niet groen en oranje met elkaar combineren bijv.
    Innerlijk; Verlegen maar ook weer open, klinkt moeilijk maar ik bedoel dattie wel verlegen moet zijn, maar ook weer niet te verlegen dattie niet praat x_x'. erm. Aardig, lief, behulpzaam, blablabla
    Afkomst; Het liefst niet iets van Turks/Marokaans enzo ;$ Het liefst Brits, Amerikaans/Canadees, Spaans/Portugees of gewoon Nederlands.


    Underdog, just look at the mess you made.

    Een lekker joch die natuurlijk heel mooi is _O_
    En hij moet funny zijn :):)


    .