• Wie heeft morgen in school nog allemaal sponsortocht voor Damiaanactie of Broederlijk Delen fzo? Veel scholen in onze stad doen dat. Mogen we leuk 7 km gaan wandelen oO
    Wie nog? ;o


    x3.


    Listen to what we're not saying..

    OMG wij doen dat apart,katholieke school hebben wij twee weken geleden gedaan en wees blij maar zeven km ik had er 21 oO


    *He's the one.

    Dat deden wij vroeger ook maar voor een ander doel.
    Omdat we nu in de bovenbouw zitten hebben we estaffetteloop.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Dat deden wij vroeger ook maar voor een ander doel.
    Omdat we nu in de bovenbouw zitten hebben we estaffetteloop.

    Bij ons was dat trouwens 12 km.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Oke wij worden dus echt als slaven behandeld, oO


    *He's the one.

    21 km? Dan zou ik van mijn huis naar school moeten wandelen. Nou neen bedankt, 7 km valt dan nog best mee oO


    Listen to what we're not saying..

    Blij dat je het zelf beseft, en ik heb over die 21km 2uur 45minuten egdaan, zotheid.


    *He's the one.

    ik moet morgen 40km gaan fietsen.


    -

    Ik heb morgen ook sponsertocht. Wij moeten 15 kilometer lopen en fietsen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik morgen lekker lang uitslapen dan agan shoppen ins tad en dan me rapport gaan afhalen en dan em koffer maken , gaan dansen, tv kijken, slapen om drie uur opstaan, douche, vertrekken naar school, om kwart na vier met de bus naar Calais, om acht uur met de boot naar dover, en tegen de middag ben ik in Oxford,^^


    *He's the one.

    Ga jij naar Oxford? Ik ga daar ergens in mei naartoe ^-^


    Listen to what we're not saying..

    Ik ga naar Engeland,met school, we gaan vanalles bezoeken enzo, en we logeren de eerste dagen in Oxford en dan de laatse dagen in Londen.


    *He's the one.

    ik heb all een sponser dag gehad xD
    Morge gwn gaan werke W.x


    Your Butt is Mine!

    Ik ook. 10km wandelen oO Heb zo geen zin. Ik wil echt wel damiaan sponseren zu, maar zwemmen, lopen of wandelen --' Wandelen is chill en gezellig, maar ja. Pff, heb zo geen zin.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    dat hebben wij al een maand geleden moeten doen ><


    Some people make the world special just by being in it