• Duidelijk niet, nauw iemand??


    *He's the one.

    bestaat littekenzalf echt??

    Ja, dat bestaat. Er zit daar een speciale stof in.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb ook zon dikke kras (litteken) op buik om een of andere reden en ik heb als het koud is echt paarse vlekken op mijn hand (dat zijn vlakken littekens, die worden snel paars, heb veel ervaring ^^) weet nog dat ik bij gym op mijn hand viel en dat ik over de grond schuurde waar ook nog een beetje zand op zat. xD kon gelijk de rest van de dag niet schrijven. :P


    One who knows nothing can understand nothing.

    PCLE creme van Biodermal


    This is Suicide Silence

    Waarom en welke littekens wil je weg hebben?
    xx.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    of Calendula


    This is Suicide Silence

    Ik heb ook zon dikke kras (litteken) op buik om een of andere reden en ik heb als het koud is ...

    OF je brengt gewoon ongeluk x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    -grinnikje-
    Sorry. D'r zat wat tegenstrijdigs in zie zin ><


    Heb je het op dat snijden :'D?

    Bio-oil :Y)
    Gewoon bij Kruivat te krijgen. Werkt geweldig ^^


    Bored.

    (...)Heb je het op dat snijden :'D?

    Ja :']


    No growth of the heart is ever a waste

    litteken creme helpt littekens vervagen zodat je ze bijna niet meer ziet.Bij mij hielp et gelukkig wel :)

    slakkenslijm,

    Scheen by myn neef voor geen ene fuck te werken =0


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik gebruik Dermatix. Dat is een littekenzalf, die het helpt vervagen, maar echt weg gaat het niet. Aangezien heel mijn benen onder de littekens zitten* gebruik ik deze. Ze zijn wel heel duur vind ik.

    *Van kinds af aan heb ik mezelf aangeleerd om aan wondjes te krabben, wat ik nu nog steeds doe, waardoor ik dus voornamelijk op mijn benen littekens heb zitten. En ja, het is verschrikkelijk. Wat dacht je ervan dat ik in de zomer niet in korte broeken loop, ik niet meer durf te zwemmen in openbare zwembaden, dat ik zelfs mijn crushes er niet over durf te vertellen enz enz.


    a figment of your imagination

    Ik heb een litteken op mijn been en dat ong. 1 cm groot, maar het lijkt op een soort gel, krijg je die ook met zo'n zalf weg?


    Think before you act.

    Maarja ik heb ook heel veel littekens hoor.--"
    Mijn knieën staan vol Oo

    *Is namelijk heel klunzig :Y)


    We'll never be as young as we are tonight

    Handen vind ik altijd nog erger dan benen eerlijk gezegt. xD
    Je benen kan je verstoppen met je broek, je handen niet, en die ziet iedereen nog wel het meest op je gezicht na (en ik heb ook geen zin om steeds met handschoenen rond te lopen o_O)


    One who knows nothing can understand nothing.