• Jaaa fack ;o
    Gisteren stond mijn gitaar [de gitaar die ik van mijn leraar zo lang als ik wil mag lenen] op mijn broer zijn kamer, naast zijn bed. Want daar zaten we allemaal, vrienden en wij. Stapt hij uit zijn bed, en knal, die gitaar op de grond! De hals is gebroken en dus ook alle snaren zijn eraf! Ohmygod, ik schrok me rot! Wat moet ik nou tegen mijn leraar zeggen!? Ik mocht die gitaar lenen & nu is ze stuk. We gaan straks naar de winkel ofzo, om een nieuwe te kopen, dezelfde. Maar ohgod, ik hoop zoooo hard dat ze nog dezelfde hebben. Buuuuuh ;(

    [ bericht aangepast op 21 dec 2009 - 14:12 ]

    Ik zou het gewoon eerlijk zeggen & een nieuwe kopen ^^


    Never run out of reasons to smile...

    Gewoon eerlijk tegen hem zeggen, daar heeft hij meer aan dan als je erover gaat liegen. Hij begrijpt het dan vast wel, zoiets kan gebeuren. Als je een nieuwe voor hem koopt, is er niets aan de hand toch? :'D

    Fragile schreef:
    Gewoon eerlijk tegen hem zeggen, daar heeft hij meer aan dan als je erover gaat liegen. Hij begrijpt het dan vast wel, zoiets kan gebeuren. Als je een nieuwe voor hem koopt, is er niets aan de hand toch? :'D


    I need you like a heart needs a beat

    Fragile schreef:
    Gewoon eerlijk tegen hem zeggen, daar heeft hij meer aan dan als je erover gaat liegen. Hij begrijpt het dan vast wel, zoiets kan gebeuren. Als je een nieuwe voor hem koopt, is er niets aan de hand toch? :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Fragile schreef:
    Gewoon eerlijk tegen hem zeggen, daar heeft hij meer aan dan als je erover gaat liegen. Hij begrijpt het dan vast wel, zoiets kan gebeuren. Als je een nieuwe voor hem koopt, is er niets aan de hand toch? :'D


    Be true to yourself