• Duidelijk niet, nauw iemand??


    *He's the one.

    Weet ik veel, ik heb een litteken boven mijn oog en ik doe niet eens moeite om dat weg te doen. Dat hoort bij mijn hoofd ofzo. :'d
    Maar normaal bestaat er wel een zalfje voor.

    je handen moeten wel erg veel littekens hebben om ze er zo lelijk uit te laten zien dat je handschoenen moet gaan dragen.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Handen vind ik altijd nog erger dan benen eerlijk gezegt. xD
    Je benen kan je verstoppen met je broek, je handen niet, en die ziet iedereen nog wel het meest op je gezicht na (en ik heb ook geen zin om steeds met handschoenen rond te lopen o_O)


    Wat nou op het strand, als al die mensen je nakijken? Wat nou als het zoiezo al zomer is, en het is te heet om in een lange broek te lopen?
    Wat nou als je supergraag zin hebt om te zwemmen, maar je dan het liefst die lelijke littekens weg wilt hebben?


    a figment of your imagination

    Photoshoppen !

    Photoshoppen !

    HAHAHAHAHAHAAHA X;D
    sorreh.


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)

    Wat nou op het strand, als al die mensen je nakijken? Wat nou als het zoiezo al zomer is, en het is te heet om in een lange broek te lopen?
    Wat nou als je supergraag zin hebt om te zwemmen, maar je dan het liefst die lelijke littekens weg wilt hebben?

    Hell Yeah ^^


    We'll never be as young as we are tonight

    (...)
    HAHAHAHAHAHAAHA X;D
    sorreh.

    Lach mij niet uit, ja! dat was heel serieus bedoelt. Ga jij mij mooi even lopen uitlachen! Tsss. :X
    sarc.

    (...)

    Wat nou op het strand, als al die mensen je nakijken? Wat nou als het zoiezo al zomer is, en het is te heet om in een lange broek te lopen?
    Wat nou als je supergraag zin hebt om te zwemmen, maar je dan het liefst die lelijke littekens weg wilt hebben?


    Liever in 1 season dan heel het jaar lang. xD en is al helemaal erg in de winter want dan word het mega erg zichtbaar door de kou o_o


    One who knows nothing can understand nothing.

    Plastische cirurchie :P

    En er was nu een zalfje voor gemaakt!


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Nouja, die littekens boeit mij niet zo veel. xD
    Het laat zien hoe clumsy ik ben. :Y)


    One who knows nothing can understand nothing.

    Ehh.. niet?


    I live for the applause, you will die for it.

    slakkenslijm.


    ' niks is wat het zijn moet '

    Slakkenslijm


    -gaat in d'r tuin zitten zoeken-


    By the way, have a nice day (:

    chirurgie? :'D
    die hebben toch zo'n bepaalde behandeling durvoor?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nouja, die littekens boeit mij niet zo veel. xD
    Het laat zien hoe clumsy ik ben. :Y)


    The same. Ben er trots op :Y)