• Hallo ! .

    Ik word gek hier,waarom? Omdat een meisje van school mij beschuldigt dat ik haar stalk.Ze is naar haar docent gestapt.En gezegt dat ik haar stalk! terwijl ik dat verdomme niet ben! Krijg ik op me donder,en moet ik mijn mobiel laten Keuren.Weetje hoe kwaad ik was,Ik heb haar aangesproken.,Haalt ze iemand er bij,en gaan ze tegen me schelden op msn.Dan nog niets.,Gaat me ex een beetje ruzie uit lopen te lokken,Het is net alsof iedereen mij haat ofsoo,Ik zit de laatste keren al niet zo lekker in me vel vanwege problemen met famillie ensoow! ='[ Dan dit ook nog.Een Goede vriend van vroeger kraakt me al af,Ik weet niet wat ik fout doe. Iedereen maakt mij zo depri en boos,dat ik gwn wel iedereen wil meppen die in mijn weg staat! wat moet ik hier tegen doen? Ik wil weglopen,Verhuizen weet ik veeel.WEG VAN HIIER. IK WORD KNETTER KNETTER GEK!!! (huil)

    Help?x


    Sometimes it's best not to care.

    Stop gewoon met quizlet of spreek haar aan op school.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Stop gewoon met quizlet of spreek haar aan op school.

    Hoezo stoppen met Quizlet?


    Sometimes it's best not to care.

    als je iemand hebt waar je hen kan, die je vertrouwd en tot rust kan komen. is het beste dat je daar heen gaat.


    Love is the movement <3

    als je iemand hebt waar je hen kan, die je vertrouwd en tot rust kan komen. is het beste dat je daar heen gaat.


    Dat is het probleem,Ik heb zowat geen vrienden hiier,Alleen omdat ik er 'anders' uitzie. En ik heb maar 2 vriendinnen hiier,Maar die zijn vast weer weg op het centrum!


    Sometimes it's best not to care.

    Ooh mijn arme schat. <3
    Mensen die je nu haten weten niet wat voor een lief meisje jij bent er krijgen er later spijt van!
    En als ze je een stalker noemt, maar je bent het niet en ze controleren je mobiel, hoef je niet bang te zijn toch?
    Als je even iemand nodig hebt om 'uit te huilen' zegmaar, dan weet je dat ik er voor je ben he!

    xhouvanhenriette!


    You move me ......... Kurt

    (...)

    Dat is het probleem,Ik heb zowat geen vrienden hiier,Alleen omdat ik er 'anders' uitzie. En ik heb maar 2 vriendinnen hiier,Maar die zijn vast weer weg op het centrum!


    de meeste mensen hier gaan je juist adoreren als je er anders uitziet ^^
    maar jij lijkt me helemaal niet onaardig hoor (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    (...)

    de meeste mensen hier gaan je juist adoreren als je er anders uitziet ^^
    maar jij lijkt me helemaal niet onaardig hoor (:


    Dankjewel :$.
    Ach,Op school moeten ze mij niet vanwege me uiterlijk.Maar daarom hoeven ze niet alles op mij af te schuiven,Ik sta gwn voor iedereen klaar die me nodig heeft,Inplaats van steun terug te krijgen,Krijg ik Gerotzooi terug! (huil)


    Sometimes it's best not to care.

    Waarom zie je er 'Anders' uit?
    Je ziet er toch knap en mooi uit?
    Dus wat hebben ze te zeuren? :8


    Niet geschoten is altijd mis..

    Waarom zie je er 'Anders' uit?
    Je ziet er toch knap en mooi uit?
    Dus wat hebben ze te zeuren? :8



    Dankje, :$ Maar Hun vinden mij dus gothic,Of ik word uitgescholden voor emo. terwijl ik dat niet ben ofsoo! --' Ik snap die mensen niet, Maar het doet me pijn als iedereen zo tegen me doet!


    Sometimes it's best not to care.

    (...)


    Dankje, :$ Maar Hun vinden mij dus gothic,Of ik word uitgescholden voor emo. terwijl ik dat niet ben ofsoo! --' Ik snap die mensen niet, Maar het doet me pijn als iedereen zo tegen me doet!
    Ze zijn jaloers op je uiterlijk (baby)


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)

    Dankjewel :$.
    Ach,Op school moeten ze mij niet vanwege me uiterlijk.Maar daarom hoeven ze niet alles op mij af te schuiven,Ik sta gwn voor iedereen klaar die me nodig heeft,Inplaats van steun terug te krijgen,Krijg ik Gerotzooi terug! (huil)


    als je alleen maar gerotzooi terug krijgt dan verdienen ze dat nog geeneens..:O sowieso...als mensen je beoordelen alleen omdat je er "anders" uit ziet geeft toch aan dat ze nogal bevooroordeeld zijn....bedoel..ik ken je niet..maar als ik zo die dingen lees lijk je me indd niet onaardig=p


    wie de bal kaatst, is geen goede trefballer

    (...)

    Dankjewel :$.
    Ach,Op school moeten ze mij niet vanwege me uiterlijk.Maar daarom hoeven ze niet alles op mij af te schuiven,Ik sta gwn voor iedereen klaar die me nodig heeft,Inplaats van steun terug te krijgen,Krijg ik Gerotzooi terug! (huil)


    ik weet hoe je je voelt..
    ik ben van groep 3 t/m groep 8 door iedereen gepest. en op de middelbare wordt ik al 2 jaar door bepaalde mensen uitgescholden enzo..
    ooit zien ze hopelijk wel in hoe zielig ze zijn..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    (...)

    als je alleen maar gerotzooi terug krijgt dan verdienen ze dat nog geeneens..:O sowieso...als mensen je beoordelen alleen omdat je er "anders" uit ziet geeft toch aan dat ze nogal bevooroordeeld zijn....bedoel..ik ken je niet..maar als ik zo die dingen lees lijk je me indd niet onaardig=p


    Mensen weten gwn dat ik best gevoelllig ben,En snel verdrietig word.ze kwetsen me,Maar ik laat het niet meer zien.Dus hebben hun er dik lol in,En ik accepteer het gwn,maar nu ga ik gwn kapot,En voorals als het thuis ook al niet lekker zit. Ik weet niet wat ik mis doe! (huil)


    Sometimes it's best not to care.

    (...)Ze zijn jaloers op je uiterlijk (baby)


    Neei,dat is het niet.er valt nergens jaloers op te zijn met zo'n kutkop als die van my!


    Sometimes it's best not to care.

    (...)

    Mensen weten gwn dat ik best gevoelllig ben,En snel verdrietig word.ze kwetsen me,Maar ik laat het niet meer zien.Dus hebben hun er dik lol in,En ik accepteer het gwn,maar nu ga ik gwn kapot,En voorals als het thuis ook al niet lekker zit. Ik weet niet wat ik mis doe! (huil)


    wat dacht je van niets...als ik het zo zie ben jij niet degenie die hier iets verkeerd doe..=p meer dat die andere nogal naief en bevooroordeeld zijn
    en er zullen er indd vast wel een paar zijn die jaloers zijn op je uiterlijk....want je ziet er gewoon goed uit:)


    wie de bal kaatst, is geen goede trefballer