• Hallo ! .

    Ik word gek hier,waarom? Omdat een meisje van school mij beschuldigt dat ik haar stalk.Ze is naar haar docent gestapt.En gezegt dat ik haar stalk! terwijl ik dat verdomme niet ben! Krijg ik op me donder,en moet ik mijn mobiel laten Keuren.Weetje hoe kwaad ik was,Ik heb haar aangesproken.,Haalt ze iemand er bij,en gaan ze tegen me schelden op msn.Dan nog niets.,Gaat me ex een beetje ruzie uit lopen te lokken,Het is net alsof iedereen mij haat ofsoo,Ik zit de laatste keren al niet zo lekker in me vel vanwege problemen met famillie ensoow! ='[ Dan dit ook nog.Een Goede vriend van vroeger kraakt me al af,Ik weet niet wat ik fout doe. Iedereen maakt mij zo depri en boos,dat ik gwn wel iedereen wil meppen die in mijn weg staat! wat moet ik hier tegen doen? Ik wil weglopen,Verhuizen weet ik veeel.WEG VAN HIIER. IK WORD KNETTER KNETTER GEK!!! (huil)

    Help?x


    Sometimes it's best not to care.

    Als je maar onthoud dat ik achter elke beslissing sta van je! :')


    If You Be Loyal, You Can Do Everything

    Gsus wat een lafbekken. Iemand online uit schelden. Dapper hoor. Stoer. Ik zou overigens wel die mobiel laten keuren want dan zul je zien dat je zwart op wit bewijs hebt dat jij dat niet was. Kun je lekker je tong naar die blaaskaken uitsteken.



    Jaa,Die docent heeft me mobiel al gezien ;) En hij zag dat ik niet die gene was.En toen was ie ff stil,en liep hij weg.Maar dan tog vind ik het nog laf van dat wijf,En ik word gwn gek hoe iedereen tegen mij doet! ='[


    Sometimes it's best not to care.

    Ja ik word echt pissig van deze mensen!
    Door hun kan ik niet de kleding dragen die ik wil omdat ik geen zin heb in al dat gezeur!(6)


    One who knows nothing can understand nothing.

    Ja ik word echt pissig van deze mensen!
    Door hun kan ik niet de kleding dragen die ik wil omdat ik geen zin heb in al dat gezeur!(6)


    Iedereen pest mij daar dus ook mee,Maar Ik draag gwn wat ik wil.Ik laat ze pesten,maar dan later zoals NU word ik gwn GEK! , Maar ik ga me gwn niet veranderen voor hun!


    Sometimes it's best not to care.

    Ja ik word echt pissig van deze mensen!
    Door hun kan ik niet de kleding dragen die ik wil omdat ik geen zin heb in al dat gezeur!(6)


    ik snap je helemaal.. dat had ik eerst ook.. maar ik ben wat vrijer geworden. en echt waar zelfs met dat gescheld is het een helemaal verademing ;]
    en zoals sommige doen^^ kun je ook in het weekend je kleden zoals je wilt en op school gewoon saai zoals iedereen :P


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    ik lieft jou(H)


    Let's do this poo

    Dude
    laat die scheldpartij op msn lezen aan diezelfde leraar waar zij bij is gaan klagen...en anders gewoon erop meppen en dit laten lezen aan die leraar ofzo...zien ze hoe serieus 't is en hoeveel pijn ze je ermee doen...maar eigenlijk het allerbeste is nog dat je ze negeert,,compleet negeert ook al doet ze nog zo lief,,ze bestaat niet voor je...
    Sterkte
    xoxo


    Why don't you break my heart

    Ik haat jou niet, ik hou van jou <3 ^^


    Listen to what we're not saying..

    Lieve sgat, ik wil niet vervelend zijn, maar als je dingen opgelost wilt zien moet je dingen gaan vragen. Vraag aan dat meisje waarom ze denkt dat jij haar stalkt. Vraag aan je ex waarom hij zo vervelend doet, en ook aan die vriend. Weetje, anders blijf je achter zonder antwoorden. Er moet een reden zijn voor dit alles. En, ik weet niet of dit waar is, maar misschien weet je stiekem wel een beetje hoe het komt dat ze zo doen? Misschien ligt het niet allemaal aan hun? Ik wil niet vervelend doen en jou de schuld geven, maar dat 3 mensen nou onredelijk tegen je doen lijkt me een beetje raar, niet?


    Life is hard and then we die