• Niet lezen als je pissed-off bent. Dit gaat over de mods en over jullie gedrag want ik ben het zat! Dit plaatste ik in Tara's topic, alleen dat was niet gepast. :X
    Er zijn hier ook nog MEERDERE mods die FULLTIME voor JULLIE klaarzitten JULLIE 'probleempjes' oplossen denk je dat ZIJ dat voor HUN lol doen? Problemen oplossen? Ja, HUN hebben zich opgegeven. Maar WIJ maken het ervan dankzij ONS zijn die bans er DANKZIJ ONS zijn er nieuwe dingen. Goedgoed, we zijn pubers. MAAR WAAR BLIJFT HET RESPECT!
    en toen sprak ik in het algemeen over de mods.

    ik wist niet of dit mocht.

    Ja, maar de meeste springen er niet zo uit. Veelal vallen ze wel op. Maar de meeste houden zich meer bezig met meldingen etc, en zullen maar actief wezen op het 'mod forum' wat ook erg goed is want daar worden dingen besproken. Verder ga ik de mods niet afzeiken omdat ik het zelf ook wou worden dus en eigenlijk nog steeds wel wil. En inderdaad die bans zijn er door ons, naja niet allemaal maar een aantal users. En Respect is hier nu eenmaal ver gezocht.
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ja, maar de meeste springen er niet zo uit. Veelal vallen ze wel op. Maar de meeste houden zich meer bezig met meldingen etc, en zullen maar actief wezen op het 'mod forum' wat ook erg goed is want daar worden dingen besproken. Verder ga ik de mods niet afzeiken omdat ik het zelf ook wou worden dus en eigenlijk nog steeds wel wil. En inderdaad die bans zijn er door ons, naja niet allemaal maar een aantal users. En Respect is hier nu eenmaal ver gezocht.
    x

    Dat probeerde ik duidelijk te maken :X

    haha.
    Die voor je =)


    BAM!

    Mnja. Ik heb wel respect voor de mods.
    Maar ze hebben er wel zelf voor gekozen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)
    Dat probeerde ik duidelijk te maken :X

    Dat snap ik, zo dom ben ik ook weer niet. (nerd)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mnja. Ik heb wel respect voor de mods.
    Maar ze hebben er wel zelf voor gekozen.

    Ze hebben ervoor gekozen om Q beter te maken voor ons, niet om uitgescholden enzo te worden.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Mnja. Ik heb wel respect voor de mods.
    Maar ze hebben er wel zelf voor gekozen.

    Sorry, toen ik mod werd dacht ik er niet meteen aan dat het ook veel haat met zich mee zou brengen.
    Ik dacht, goh leuk, kan ik wat doen voor de site,
    niet van 'goh, laat ik me eens lekker ten prooi werpen voor een paar hongerige pubers.'

    I rest my case

    (...)
    Ze hebben ervoor gekozen om Q beter te maken voor ons, niet om uitgescholden enzo te worden.

    Ja dat snap ik,
    Maar ik bedoel, volgens mij wisten ze wel dat het zo was. Denk ik.
    Ik kwam op het forum toen er net nieuwe mod's waren.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)
    Ja dat snap ik,
    Maar ik bedoel, volgens mij wisten ze wel dat het zo was. Denk ik.
    Ik kwam op het forum toen er net nieuwe mod's waren.

    Neuj wist ik niet.
    Ik kwam hier ergens in 2007, toen vond ik het saai.
    Later kwam Muppy me opjutten en werd ik na 2 weken hier al mod.
    Ik had echt geen idee waar ik toen aan begon.

    -Mening bekend-


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Ja dat snap ik,
    Maar ik bedoel, volgens mij wisten ze wel dat het zo was. Denk ik.
    Ik kwam op het forum toen er net nieuwe mod's waren.

    Ik denk het niet. Maar wie weet, wisten ze het wel.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    niet van 'goh, laat ik me eens lekker ten prooi werpen voor een paar hongerige pubers.'

    Wedden van wel :Y)
    Grapje.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Mnja. Ik heb wel respect voor de mods.
    Maar ze hebben er wel zelf voor gekozen.


    Ja, maar toen ik mod werd -ergens in de oertijd-
    toen was er nog geen haat tegen de mods ofz, dus voor mij geld niet van, ja ze hebben er zelf voor gekozen dus moeten ze die haat er ook bij nemen, die haat kwam later dan ik ^^

    Nou, als iedereen zich gewoon normaal zou gedragen zouden er geen modjes nodig zijn..
    maarja, je hebt zo van die mensen die niet normaal kunnen doen.


    Niet geschoten is altijd mis..