• Ik ga hier een heel lang verhaal ophangen, als het je niet interesseert, niet lezen:Y).

    Ongeveer twee jaar geleden reed er (als ik het me goed herinner) iemand met een scooter tegen mijn ooms been aan (niet erg hard of zo). En mijn oom heeft van nature nogal een grote bek, dus hij zei er iets van. Die kerels werden woest en mepten hem in elkaar, hij lag een paar dagen in coma.
    Toen hij gerevalideerd was mocht hij niet werken en niet auto rijden, hij werd het huis uitgezet met zijn gezin wegens geluidsoverlast.
    Nu hebben ze net ong. een half jaar of zo een nieuw huis en leefden ze weer in harmonie (zo ongeveer).
    Gisteravond ging hij naar voetbal en toen had hij een biertje op en hadden die kerels hem weer te pakken gekregen of zo.
    Daarnet belde mijn oma in paniek op, mijn oom ligt in coma, en de dokters hebben de hoop eigenlijk al opgegeven.
    Nu is mijn moeder naar Groningen om hem op te zoeken in het ziekenhuis.

    Maar, hallo. Wáárom iemand in elkaar slaan? Dat slaat toch nergens op? ¬¬


    Maar wat ik eigenlijk nog wel het ergste vind, is dat ik amper aangedaan ben :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    lowlifes. dat zijn de mensen die zoiets doen. get a grip people. ¬¬'


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dat laaste begrijp ik niet

    maar je oom mag wel wat van zeggen
    hallo je rijd tegen z'n been aan,Wat denk je wel niet,Dat hij met vedder inz'n leven wil met een been?! Daarbij komen ze nog terug
    Wauw,Dan heb je echt neiging om ze neer te steken

    xox


    I'm locked away inside this grave

    Mensen in elkaar slaan is tja.. stoer tegenwoordig ofzo. Een vriend van mij is minstens 4 keer in elkaar geslagen omdat hij homo is. x:

    Rare mensen tegenwoordig.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Awh, dat is echt vervelend.
    Meid sterkte. Je hebt er niks aan maar ik ben er wel voor je.
    Mijn oom is overleden dus daar kan ik ook over praten!
    Maar laten we hopen dat hij het haalt!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mensen in elkaar slaan is tja.. stoer tegenwoordig ofzo. Een vriend van mij is minstens 4 keer in elkaar geslagen omdat hij homo is. x:

    Rare mensen tegenwoordig.
    O.0


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Sterkte (i guess)
    Maar de wereld is gwn verneukt de laatste paar jaar.


    -

    Sterkte (i guess)
    Maar de wereld is gwn verneukt de laatste paar jaar.
    Zo kun je het wel stellen x)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)O.0


    Ja, zo reageerde ik ook toen hij het vertelde. Niet normaal gewoon. o__o


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    echt kansloos.


    The economy is suffering, let it DIE!