• Hahahah, grappig man! [sarcasm] Moet je eens kijken, hoe vaak mensen dubbel zijn gebant, en dat er nu mensen zelfs permanent zijn geband. Kijk is, voor de grap;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=18095&page=1
    ikwistnietofditmocht. :X

    Als je gewoon normaal doet word je ook niet gebant.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Zo grappig is het niet. Eerder vervelend dat users zich zo kunnen misdragen.
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    En de mensen die dubbel geband zijn, zijn veelal dezelfde mensen. Mensen als Siham, Charissa, Chantou, Noel enz. De rellers dus. Ze weten van geen ophouden, dat bewees Chatou zonet maar weer. De enige oplossing is dus permanent bannen.


    Bored.

    een meisje is vandaag geband en gisteren ook [staat helemaal achteraan]
    ze schold mij en een heleboel andere voor niks uit! O.o dat begrijp ik dus echt niet hea.. kunnen ze Q niet gewoon gezellig houden? ==*


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Als je gewoon normaal doet word je ook niet gebant.

    Uhuh . :X

    En de mensen die dubbel geband zijn, zijn veelal dezelfde mensen. Mensen als Siham, Charissa, Chantou, Noel enz. De rellers dus. Ze weten van geen ophouden, dat bewees Chatou zonet maar weer. De enige oplossing is dus permanent bannen.

    Dat viel mij ook al op. :X

    @Renée.

    Dat was sarcasme ^^' maar van jou kan ik 't hebben.

    Ja het zijn voornamelijk dezelfde.

    Wauw, dat is een lange lijst met veel dezelfde mensen zeg.


    Life is hard and then we die

    Wauw, dat is een lange lijst met veel dezelfde mensen zeg.

    Komt er nog een achter ^^'

    Hmm, ik heb het ook al eens gezien. ><


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ach. Ja het is hun eigen fout. Het is natuurleijk wel extreem om hun permanent te bannen maarja als dat de enige oplossing is.


    A. ikmisje.

    Ik sta der nergens tussen, maar dat klopt niet x_x


    All was well.

    Ik sta der nergens tussen, maar dat klopt niet x_x

    Waarom niet?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Na, 'k vind het eigenlijk niet zo grappig dat die zoveel geband moeten worden.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Na, 'k vind het eigenlijk niet zo grappig dat die zoveel geband moeten worden.

    Is het ook niet, sarcasme ^^'