• Hahahah, grappig man! [sarcasm] Moet je eens kijken, hoe vaak mensen dubbel zijn gebant, en dat er nu mensen zelfs permanent zijn geband. Kijk is, voor de grap;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=18095&page=1
    ikwistnietofditmocht. :X

    miss klink ik dom..maar wat is permanent verbannen??:$
    [/voelt zich heel dom]

    Dat je niet meer op Q. kan. Toch niet ingelogd.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    miss klink ik dom..maar wat is permanent verbannen??:$
    [/voelt zich heel dom]

    Voor altijd :'D

    Ghehe :'33


    I don't need words to feel those lips.

    miss klink ik dom..maar wat is permanent verbannen??:$
    [/voelt zich heel dom]

    Makkelijk uit te leggen: voor altijd.
    met andere woorden, die komen eigenlijk hier nooit meer op.
    En da's geen domme vraag hoor, je moet toch weten wat het betekent^^ anders zit je daar maar mee.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Stoute Lize. ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    "RedenMitTom, zelfde als bij de andere account-ban"

    Waarom geven ze gewoon geen I.P. ban? :8


    One who knows nothing can understand nothing.

    (...)
    Makkelijk uit te leggen: voor altijd.
    met andere woorden, die komen eigenlijk hier nooit meer op.
    En da's geen domme vraag hoor, je moet toch weten wat het betekent^^ anders zit je daar maar mee.

    aah ok, zo iets dacht ik al.... maar toch bedankt^^(zijn we weer wat wijzer)

    "RedenMitTom, zelfde als bij de andere account-ban"

    Waarom geven ze gewoon geen I.P. ban? :8

    Hangt van datum af, we beschikken nog maar enkele maandjes over die IPbanfunctie.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    uiten van mening is nog steeds niet verboden zolang dat op een fatsoenlijke manier gedaan wordt, dus dit aanschouw ik ook niet al saanvallend hoor.^^


    oké, maar ik kreeg net nog 'haatreactie's' zal ik ze noemen, gewoon omdat ik iets zei wat ze aanvallend vonden. wat niet zo bedoeld was. dus zei ik het toch maar even n_n


    All was well.

    Sommigen vinden het dan wel weer 'gemeen' tegenover die gebande users, maar om te gaan rellen en ruzie schoppen enzo, moeten ze de consequenties maar aanvaarden enzo.


    -

    En tijdens de staking kon je ook wel merken wie de rellers waren, hoefden je nieteens in dat topic zelf te kijken. (:


    -

    En tijdens de staking kon je ook wel merken wie de rellers waren, hoefden je nieteens in dat topic zelf te kijken. (:

    Dat is zo kinderachtig. Dat rellen gedoe (lol)


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)
    Dat is zo kinderachtig. Dat rellen gedoe (lol)


    Ja. Maar sommigen weten gewoon niet van ophouden. Net goed dat ze geband zijn. (:


    -

    (...)

    oké, maar ik kreeg net nog 'haatreactie's' zal ik ze noemen, gewoon omdat ik iets zei wat ze aanvallend vonden. wat niet zo bedoeld was. dus zei ik het toch maar even n_n

    Na, oké, misschien het beste dat je zoiets erbij zet, sommige mensen weten zo'n dingen niet echt altijd te relativeren.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik sta der nergens tussen, maar dat klopt niet x_x

    Je staat er wel tussen.


    You'll never dream alone. <3