• Jullie zullen het waarschijnlijk al gehoord hebben, maar in Duitsland heeft een jongen van 17 op zijn school 3 leraressen, 1 jongen en 8 meisjes dood geschoten. Toen hij wou vluchten, heeft hij ook nog eens 3 mensen neergeschoten de politie schoot hem nog in zijn been en toen besloot de jongen er een eind aan te maken.

    Mijn idee was om een serie over deze jongen te schrijven, hoe zijn leven was en hoe hij dacht. En dan schrijf ik het op zoals ik denk dat het wel eens geweest zou kunnen wezen. Wat vinden julie van het idee?

    Edit:Ik zal niet de echte persoon gebruiken maar het gaat over een meisje: Jade. Ze zit wel in dezelfde situatie.

    (...)
    Ja, en meestal loopt het dan nog slecht af.

    Uhu, ik discussieer graag ^^ Het is gewoon leuk om je mening te uiten, maar veelal wordt die verkeerd opgenomen.


    Walkin' in line.

    (...)
    Uhu, ik discussieer graag ^^ Het is gewoon leuk om je mening te uiten, maar veelal wordt die verkeerd opgenomen.
    Ja zoals nu. Maar ach, het is inderdaad leuk. Maar dan moet je wel met mensen doen die niet van ruzie houden.

    (...)Ja zoals nu. Maar ach, het is inderdaad leuk. Maar dan moet je wel met mensen doen die niet van ruzie houden.

    Dat is ook waar. Ookal kan een ruzie ook es geen kwaad. Ochja, velen stellen dat niet op prijs.


    Walkin' in line.

    (...)
    Dat is ook waar. Ookal kan een ruzie ook es geen kwaad. Ochja, velen stellen dat niet op prijs.

    Ja inderdaad. Misschien kunnen we een discussie topic openen?

    zou ik niet doen je kunt niet weten wat er in zijn hoofd omging als je zelf niet zo bent(ik hoop dus dat je het niet weet.)


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Je kan het wel doen, let erop dat je wel over een redelijk zwaar onderwerp schrijft. Das wel vrij lastig. Ik zou erg goed passen op m'n taalgebruik - bijv. een bepaalde schrijfstijl kiezen die goed bij het verhaal past en misschien een waarschuwinkje vooraf.


    No growth of the heart is ever a waste

    zou ik niet doen je kunt niet weten wat er in zijn hoofd omging als je zelf niet zo bent(ik hoop dus dat je het niet weet.)

    True, maar ze kan een indicatie geven, haar idee als schrijfster van het verhaal naar voren brengen. Er zijn mensen die dat heel goed op tafel kunnen leggen.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    True, maar ze kan een indicatie geven, haar idee als schrijfster van het verhaal naar voren brengen. Er zijn mensen die dat heel goed op tafel kunnen leggen.

    Eindelijk iemand die me begrijpt.