• Jullie zullen het waarschijnlijk al gehoord hebben, maar in Duitsland heeft een jongen van 17 op zijn school 3 leraressen, 1 jongen en 8 meisjes dood geschoten. Toen hij wou vluchten, heeft hij ook nog eens 3 mensen neergeschoten de politie schoot hem nog in zijn been en toen besloot de jongen er een eind aan te maken.

    Mijn idee was om een serie over deze jongen te schrijven, hoe zijn leven was en hoe hij dacht. En dan schrijf ik het op zoals ik denk dat het wel eens geweest zou kunnen wezen. Wat vinden julie van het idee?

    Edit:Ik zal niet de echte persoon gebruiken maar het gaat over een meisje: Jade. Ze zit wel in dezelfde situatie.

    Weetje, ik zei toch: Als je het wil maken, mij om het even. En ik zeg gewoon mijn mening erover, moet je niet meteen zo opvliegend gaan doen hoor (': Ik vind het alleen lame dat je dingen gaat schrijven die je zelf niet eens hebt meegemaakt en ik weet dat er hier op Q. ook zijn die like zo'n verhalen schrijven en het niet zelf meegemaakt hebben en dat vind ik erover. Je weet niet eens hoe het voelt om die persoon te zijn die het wél al heeft meegemaakt.
    Maar als je hem wil doen moet je het echt doen, zoals ik al twintigduizend keer gezegd heb.

    Ja leuk, nu is er dankzij mij weer zo'n drama rond aan het maken --' Djezus, ik zei alleen mijn mening, is er hier nu al bijna een ruzie over.

    Doe nu niet zo zielig :') Kom op ik zei ook gewoon wat ik ervan vond en ik heb een erg uitgesproken menig dus tsjaa.

    Doe nu niet zo zielig :') Kom op ik zei ook gewoon wat ik ervan vond en ik heb een erg uitgesproken menig dus tsjaa.

    Dat heeft iedereen duidelijk. oO


    Walkin' in line.

    Doe nu niet zo zielig :') Kom op ik zei ook gewoon wat ik ervan vond en ik heb een erg uitgesproken menig dus tsjaa.


    Wat nou zielig? Ik doe niet zielig --' Ik zit gewoon in een kutperiode en als jij dat zielig vind, heel leuk voor jou.

    (...)
    Dat heeft iedereen duidelijk. oO
    Gezellig toch, kunnen we uren discussiëren. o_O

    (...)Gezellig toch, kunnen we uren discussiëren. o_O

    Discussiëren is leuwk, ruzie maken niet.


    Walkin' in line.

    (...)

    Wat nou zielig? Ik doe niet zielig --' Ik zit gewoon in een kutperiode en als jij dat zielig vind, heel leuk voor jou.

    In een kut periode zitten is ook zielig. (nerd) Maar omdat nou af te gaan reageren op mij is triest.

    (...)
    Discussiëren is leuwk, ruzie maken niet.
    Discussiëren kan leuk wezen. Maar het loopt meestal uit op een ruzie.

    (...)Discussiëren kan leuk wezen. Maar het loopt meestal uit op een ruzie.

    Dat is wel een feit. Moet er altijd een scheidsrechter aangeduid worden.


    Walkin' in line.

    (...)
    In een kut periode zitten is ook zielig. (nerd) Maar omdat nou af te gaan reageren op mij is triest.


    Ik reageer niets af op niemand --' Ik zeg alleen mijn mening, als dat al afreageren is.

    (...)
    In een kut periode zitten is ook zielig. (nerd) Maar omdat nou af te gaan reageren op mij is triest.

    Btw: in een kutperiode zitten is niet zielig.


    Walkin' in line.

    (...)
    Dat is wel een feit. Moet er altijd een scheidsrechter aangeduid worden.

    Ja, en meestal loopt het dan nog slecht af.

    (...)
    Btw: in een kutperiode zitten is niet zielig.
    Dan is het kut.

    (...)

    Ik reageer niets af op niemand --' Ik zeg alleen mijn mening, als dat al afreageren is.
    Zo komt het wel over anders ¬¬' Je word helemaal pist.