• Jullie zullen het waarschijnlijk al gehoord hebben, maar in Duitsland heeft een jongen van 17 op zijn school 3 leraressen, 1 jongen en 8 meisjes dood geschoten. Toen hij wou vluchten, heeft hij ook nog eens 3 mensen neergeschoten de politie schoot hem nog in zijn been en toen besloot de jongen er een eind aan te maken.

    Mijn idee was om een serie over deze jongen te schrijven, hoe zijn leven was en hoe hij dacht. En dan schrijf ik het op zoals ik denk dat het wel eens geweest zou kunnen wezen. Wat vinden julie van het idee?

    Edit:Ik zal niet de echte persoon gebruiken maar het gaat over een meisje: Jade. Ze zit wel in dezelfde situatie.

    Cool ;D


    None but ourselves can free our minds.

    Ik vind het op de een of andere manier geniaal op de andere manier creepy =] maar doen


    We Adore Wodka

    Ik vind het op de een of andere manier geniaal op de andere manier creepy =] maar doen

    Dat geniaale gedeelte past wel bij me (nerd) En dat creepy past wel bij de hoofdpersoon n_n

    x

    Kan ik ook evengoed een verhaal over Kim De Gelder gaan schrijven.
    Ik zou het niet doen. Waarom niet? Je weet niet hoe zijn leven was, wat er in zijn hoofd rondging. Wie weet zijn die dingen die jij gaat opschrijven helemaal niet waar. Ik zou het dus niet doen, eigenlijk. En, als je dat gaat doen kan het wel mensen shockeren, als je begrijpt wat ik bedoel.

    Ik zou het niet doen. Je kunt je nooit in zijn plaats stellen en je kunt al zeker niet weten wat er door zijn hoofd spookte of wat er in zijn gedachten afspeelde. Voor mij is het afgekeurd.


    Walkin' in line.

    Kan ik ook evengoed een verhaal over Kim De Gelder gaan schrijven.
    Ik zou het niet doen. Waarom niet? Je weet niet hoe zijn leven was, wat er in zijn hoofd rondging. Wie weet zijn die dingen die jij gaat opschrijven helemaal niet waar. Ik zou het dus niet doen, eigenlijk. En, als je dat gaat doen kan het wel mensen shockeren, als je begrijpt wat ik bedoel.
    Tuurlijk begrijp ik je. En tuurlijk kan het niet waar zijn ¬¬' Maar als iemand het schrijft zal je dat toch wel door hebben en tuurlijk zal ik dat er bij zetten dat ik het heb verzonnen.

    Leuk idee. zet je dan wel op de topic dat je bent begonnen? x.

    (...)Tuurlijk begrijp ik je. En tuurlijk kan het niet waar zijn ¬¬' Maar als iemand het schrijft zal je dat toch wel door hebben en tuurlijk zal ik dat er bij zetten dat ik het heb verzonnen.


    Hmm, nog zou ik het niet doen. Het kan echt bij sommige mensen shockeren overkomen ofsoo. Maar jij moet het weten (:

    Leuk idee. zet je dan wel op de topic dat je bent begonnen? x.

    Zal ik doen ;)

    (...)

    Hmm, nog zou ik het niet doen. Het kan echt bij sommige mensen shockeren overkomen ofsoo. Maar jij moet het weten (:
    Al die series hier over zelfmoord kunnen ook shockerd over komen toch? Dan zouden de boeken van Carry Slee ook shockerend over kunnen komen. Dus die opmerking vind ik like bull shit ¬¬'

    (...)Al die series hier over zelfmoord kunnen ook shockerd over komen toch? Dan zouden de boeken van Carry Slee ook shockerend over kunnen komen. Dus die opmerking vind ik like bull shit ¬¬'


    Niets bullshit. Die mensen die over anorexia, zelfmoord ofsoo schrijven hebben dat ofwel zélf meegemaakt [/poging tot noemt dat] ofwel kennen ze mensen die dat hebben gedaan. Niets bullshit aan dus.

    Edit-
    Ik heb het alleen afgekeurd, als jij het wil doen, voor mij geen enkel probleem. Ik zeg alleen mijn mening (:

    (...)

    Niets bullshit. Die mensen die over anorexia, zelfmoord ofsoo schrijven hebben dat ofwel zélf meegemaakt [/poging tot noemt dat] ofwel kennen ze mensen die dat hebben gedaan. Niets bullshit aan dus.

    Die Tokio Hotel ik ben oh zo iemo en ik wil dood verhalen schrijven ze vast niet uit eigen ervaring lijkt me? Hun weten niet hoe het is om dood te willen ¬¬' Dus wel bullshit! En het kan shockerend blijven overkomen, so what ever?! Of ze het nu zelf hebben mee gemaakt of niet. Als het ze shockeerd moeten ze het maar niet lezen ¬¬' Ik zal leeftijds catogorie 16+ doen etc. En in mijn uitleg staat toch gewoon: En dan schrijf ik het op zoals ik denk dat het wel eens geweest zou kunnen wezen. Wat vinden julie van het idee? Dus ik bedenk het zelf. En als je het echt zelf mee gemaakt moet hebben zoals het wel over komt: Laat ik dan maar een verhaal over anorexia gaan schrijven ¬¬'

    Ik denk dat het voor mensen die zulke dingen hebben meegmaakt, best fijn kan zijn.
    Voor anderen niet alleen dan zou je met iedereen rekening moeten houden en dat gaat nou eenmaal niet..


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    (...)
    Die Tokio Hotel ik ben oh zo iemo en ik wil dood verhalen schrijven ze vast niet uit eigen ervaring lijkt me? Hun weten niet hoe het is om dood te willen ¬¬' Dus wel bullshit! En het kan shockerend blijven overkomen, so what ever?! Of ze het nu zelf hebben mee gemaakt of niet. Als het ze shockeerd moeten ze het maar niet lezen ¬¬' Ik zal leeftijds catogorie 16+ doen etc. En in mijn uitleg staat toch gewoon: En dan schrijf ik het op zoals ik denk dat het wel eens geweest zou kunnen wezen. Wat vinden julie van het idee? Dus ik bedenk het zelf. En als je het echt zelf mee gemaakt moet hebben zoals het wel over komt: Laat ik dan maar een verhaal over anorexia gaan schrijven ¬¬'

    Hoe kunt gij nu weten dat er hier geen mensen zijn die dood wilden? Komaan nou, ieder verhaal kan hier, behalve die fan fictions. Die kunnen nooit uit eigen ervaring geschreven zijn, dat zijn ook geen èchte onderwerpen, als ik het zo moet stellen. Dus ga het niet over een andere boeg gooien nu. Het gaat over realistische verhalen.


    Walkin' in line.