• Ik heb een heel verhaal.

    Dus ik moest vandaag Dansles geven tijdens de lessen Lo, ik heb zondag een heel uur aan een dansje gewerkt zo kei hard mijn best gedaan. Dus geef ik vandaag die dansles, ik voelde dat het al niet goed ging, had het nog nooit gedaan ook trouwens in de kleedkamer hoor ik Julie en Jitka lachen en grapjes maken en dan Liesbeth ik kon van in het begin niet meer volgen, en dan nog maar weten dat ik makkelijke pasjes heb gebruikt en ik zei dat dus en ik had ook wel honderd keer gevraagt snapt iedereen het, vragen? Zij niet reageren ja sorry niet mijn probleem dan hoor. Jessica had commentaar op dat ik mijn bewegingen niet groot maak en dat ik te rap ging. Dan na Lo hadden we Nederlands en ging Julie en Jitka stomme op merkingen maken over wat er allemaal op mijn pennenzak stond, o.a ASFA en ze vroegen wat is de afkorting er van en ik zo 'Aivée & Sharissa For Always!' beginnen ze vet hard te lachen het na te zeggen, kwetste me behoorlijk. En dan was het middag dus gingen we eten, Silke moest naar Wc dus ik mee en dan we kwamen terug en daar stond Shauni en zei zo tegen mij, 'Charissa je moet het zeggen als ze je uitlachen!' zegt ze en toen begon ik zoal te denken van wie heeft dat verteld bleek dat Liesbeth had verteld tegen Shauni dat ze me aan het utilachen waren met mijn dansje, barste ik in wenen uit want ik was net twee weken uit mijn depressie die ook door hen kwam. Ga ik er weer invallen. Het was helemaal geen stom dansje, maar ik had nog nooit les gegeven ik wou het ten eerste al niet doen, toch moest ik, ik doe alles wat ik kan, Terwijl zei de eerste les al zeiden van 'Nee toch niet dansen!' Ze kunnen gwn niet dansen en volgen en dan gaan ze maar me uit lachen dat mijn dansje slecht was, terwijl het probleem bij hun ligt. Nu volgende week dinsdag moet ik normaal verder gaan, maar ze kunnen er maar achter gaan fluiten dat ze maar zelf iets doen ik doe het niet meer, ik ben hen zo beu.

    Zo dat was mijn verhaal. Nu ben ik dus ook vet verdrietig en kwaad en ben bang dat ik weer in depressie geraak.


    *He's the one.

    als ze nog iets doen gaan we ze gewoon met ze alleen klappen xD
    daar leren ze wel van hoop ik.
    neej srry het enigen wat ik kan doen is je sterkte wensen :)


    /

    Zodra je niet in een groep staat hebben ze een grote bek, is altijd zo.
    Bij mij draaide het uit op een vechtpartijtje...


    Haha, daar heb ik niet genoeg zelfvertrouwen voor.


    *He's the one.

    Ik snap eerlijk gezegd niet waarom der ASFA opstond, zou der ook mee lachen (:
    But voor de rest weetje, alsof zij meer vrienden hebben als jij? Je kan der toch ook niets aan doen dat je een gemakkelijk dansje had genomen zodat hun met hun stomme kop zouden kunnen volgen? :3

    Waarom zou je daar om moeten lachen dan? O.o Ze heeft denk ik dan gewoon een hele sterke band met haar. Dan hoeft toch niet iedereen er om te gaan lachen? x_x


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Zodra je niet in een groep staat hebben ze een grote bek, is altijd zo.
    Bij mij draaide het uit op een vechtpartijtje...

    Whaha, catfight. :'D

    als ze nog iets doen gaan we ze gewoon met ze alleen klappen xD
    daar leren ze wel van hoop ik.
    neej srry het enigen wat ik kan doen is je sterkte wensen :)


    Dank je dat is al genoeg.


    *He's the one.

    Btw; ik had net nog tijdens lo dansles en ik ben echt niet zelfzeker in zo'n grote groep mensen. moesten we het voor punten doen en ik sloeg helemaal in paniek. Maar ik dacht ja, als ik het niet goed doe, lachen ze me zéker uit. ( niet dat ze dat zouden doen, dacht dat omdat ik me onzeker voelde ) dus raapte ik al mijn moed bijeen en begon te dansen. ik heb een 9 gekregen :3


    All was well.

    (...)
    Dat is nog lager dat ze dat flikken. Die meien zijn typische snollen van de klas. Het geeft niets dat je, je het zoveel aan trekt maar als je dat niet deed was het wel makkelijker. Als ze alles weer naar boven halen probeer ze te ontwijken en praat erover met je mentor, je ouders of iemand anders.
    x


    Ik probeer. dank je, x


    *He's the one.

    Lievie,zulke mensen zijn jou tranen niet waard. En al helemaal niet als je in een depressie raakt. Ik kan echt neit tegen zulke mensen. Helaas maak ik dat ook wel mee,je moet ze eigenlijk negeren. & als dat niet werkt moet je net zoals hun doen. I know,daar los je nix mee op en maybe wil je je niet verlagen totdat niveau,maar het helpt wel :] Char,nix van aantrekken. YOU'RE AWESOME <33


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Die kinderen hebben niet eens het récht om jou depri te maken, als je dat gewoon denkt. Wees blij dat je niet net zo als hun bent. En je weet zelf natuurlijk ook dat je er veel je best op hebt gedaan en dat het geen slecht dansje was. Maar wat zei de docent LO dan?
    En ik snap trouwens niet waarom ze lachen om het feit dat er ASFA op je etui stond.. dat is wel vaag...


    Nee die weet dat niet, maar volgende week wel.

    Misschien omdat ze het gevoel van echte vriendschap niet kennen??


    *He's the one.

    Lievie,zulke mensen zijn jou tranen niet waard. En al helemaal niet als je in een depressie raakt. Ik kan echt neit tegen zulke mensen. Helaas maak ik dat ook wel mee,je moet ze eigenlijk negeren. & als dat niet werkt moet je net zoals hun doen. I know,daar los je nix mee op en maybe wil je je niet verlagen totdat niveau,maar het helpt wel :] Char,nix van aantrekken. YOU'RE AWESOME <33


    Dank je Rara.<33


    *He's the one.

    Char, wat die mensen doen is puur jaloezie.Ze zijn ergens niet goed in en vestigen dan alle aandacht opjou en je pasjes en proberen je belachelijk te maken zodat niemand ziet hoe ze werkelijk zijn.Ze proberen stoer over te komen door je diep te kwetsen en hopen dat andere je gelijk geven.En als ik het zo lees staat Shauni achter je en was ze het niet eens met die andere meisjes.En dat ze jou tekstje van op je pennenzak uitlachen is puur jaloezie, ze kennen Ivy niet eens en lachen je dan maar uit omdat jullie vrienden zijn.Probeer je van hun niets aan te trekken, ookal is dat soms erg moeilijk dat weet ik.


    The soul needs autumn.

    (...)

    Ik probeer. dank je, x

    Heel veel succes <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Btw; ik had net nog tijdens lo dansles en ik ben echt niet zelfzeker in zo'n grote groep mensen. moesten we het voor punten doen en ik sloeg helemaal in paniek. Maar ik dacht ja, als ik het niet goed doe, lachen ze me zéker uit. ( niet dat ze dat zouden doen, dacht dat omdat ik me onzeker voelde ) dus raapte ik al mijn moed bijeen en begon te dansen. ik heb een 9 gekregen :3


    das goed van je, ik had vroige keer 9.5/10 toen Elke les gaf, nu weet ik niet.


    *He's the one.

    (...)

    I'll try,, But it's not gonna work.

    Ik wil je best komen ontvoeren hoor (:.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Char, wat die mensen doen is puur jaloezie.Ze zijn ergens niet goed in en vestigen dan alle aandacht opjou en je pasjes en proberen je belachelijk te maken zodat niemand ziet hoe ze werkelijk zijn.Ze proberen stoer over te komen door je diep te kwetsen en hopen dat andere je gelijk geven.En als ik het zo lees staat Shauni achter je en was ze het niet eens met die andere meisjes.En dat ze jou tekstje van op je pennenzak uitlachen is puur jaloezie, ze kennen Ivy niet eens en lachen je dan maar uit omdat jullie vrienden zijn.Probeer je van hun niets aan te trekken, ookal is dat soms erg moeilijk dat weet ik.


    Dat probeer ik echt, maar het lukt me niet. Dank je Lili.<3


    *He's the one.