• Ik heb een heel verhaal.

    Dus ik moest vandaag Dansles geven tijdens de lessen Lo, ik heb zondag een heel uur aan een dansje gewerkt zo kei hard mijn best gedaan. Dus geef ik vandaag die dansles, ik voelde dat het al niet goed ging, had het nog nooit gedaan ook trouwens in de kleedkamer hoor ik Julie en Jitka lachen en grapjes maken en dan Liesbeth ik kon van in het begin niet meer volgen, en dan nog maar weten dat ik makkelijke pasjes heb gebruikt en ik zei dat dus en ik had ook wel honderd keer gevraagt snapt iedereen het, vragen? Zij niet reageren ja sorry niet mijn probleem dan hoor. Jessica had commentaar op dat ik mijn bewegingen niet groot maak en dat ik te rap ging. Dan na Lo hadden we Nederlands en ging Julie en Jitka stomme op merkingen maken over wat er allemaal op mijn pennenzak stond, o.a ASFA en ze vroegen wat is de afkorting er van en ik zo 'Aivée & Sharissa For Always!' beginnen ze vet hard te lachen het na te zeggen, kwetste me behoorlijk. En dan was het middag dus gingen we eten, Silke moest naar Wc dus ik mee en dan we kwamen terug en daar stond Shauni en zei zo tegen mij, 'Charissa je moet het zeggen als ze je uitlachen!' zegt ze en toen begon ik zoal te denken van wie heeft dat verteld bleek dat Liesbeth had verteld tegen Shauni dat ze me aan het utilachen waren met mijn dansje, barste ik in wenen uit want ik was net twee weken uit mijn depressie die ook door hen kwam. Ga ik er weer invallen. Het was helemaal geen stom dansje, maar ik had nog nooit les gegeven ik wou het ten eerste al niet doen, toch moest ik, ik doe alles wat ik kan, Terwijl zei de eerste les al zeiden van 'Nee toch niet dansen!' Ze kunnen gwn niet dansen en volgen en dan gaan ze maar me uit lachen dat mijn dansje slecht was, terwijl het probleem bij hun ligt. Nu volgende week dinsdag moet ik normaal verder gaan, maar ze kunnen er maar achter gaan fluiten dat ze maar zelf iets doen ik doe het niet meer, ik ben hen zo beu.

    Zo dat was mijn verhaal. Nu ben ik dus ook vet verdrietig en kwaad en ben bang dat ik weer in depressie geraak.


    *He's the one.

    Het is gemakkelijker om iemand uit te lachen dan om te proberen dansen.
    Althans voor hen.
    Omdat zij het niet kunnen gaan ze jouw maar uitlachen zodat alle aandacht naar jouw gaat en niet naar hun gedans.
    Beetje kinderachtig als je het mij vraagt.
    Ze doen nogal stom.
    Doordat ze jou uitlachen voelen ze zich beter ook.
    Niet van aantrekken!
    Jij bent het niet waard om in een depressie te geraken door zo'n domme kinders!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)

    Ja dat weet ik, maar is het niet logisch dat ik het me ga aantrekken. En ik zal het volgende week toch moeten uitleggen tegen mijn leerkracht Lo waarom ik niet verder wil.


    Ja het is logisch. Heb ik ook. Maar.. ik probeer je op te vrolijken?

    Nog erger, basketbal als je doodsbang bent van de bal en vooral die harde, en dan ooknog is tegen hele ruige jongens moet spelen. Verplicht.

    Maar daar gaat het nu niet over (A) Ik vind het rot voor je.

    (...)

    dank je, en vroeger had ik dat gedaan een klap gegeven maar er is echt veel veranderd aan me sinds ik er helemaal allen voor sta op school.


    dat je geen klap geeft is een little bit logich maar als ik jou was zou ik wel een grote bek terug geven.


    /

    (...)

    Ik kan niet goed dansen, heb ik te weinig zelfvertrouwen en ik zag er echt tegen op om les te geven. Want ik had al zo een voorgevoel wat er ging gebeuren. vroeger was ike cht veel zelfzekerder en arroganter dan nu, sinds ik er helemaal alleen voor sta nu in school is dat flink gezakt.

    Kom naar myn school :Y)
    Hunn, je moet gewoon eens lekker gemeen terug doen tegen ze. Dan leren ze het wel af om je depri te maken. &nd zo niet, kom ik ff langs.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Charissa.

    Dit is echt gemeen wat ze je flikken. Het is echt flink lullig. Het is erg laag dat ze zo diep zijn gezonken. Zoals je zelf al zegt: je moet ze gewoon laten dan vinden ze het niet meer leuk. En weetje als ze hier gelukkig van worden laat ze lekker. Stel je beter op en ze zullen merken dat het je koud laat. Ze zullen vast gewoon jaloers op jou wezen dat jij die les mocht geven en zij niet.

    x


    Ze gingen wel heel lief vragen aan tafel waarom ik weende, dat kwam nog eens dubbel zo hard aan. Ik trek het me teveel aan maar daar kan ik niets aan doen, ze halen alles weer naar boven van de laatste drie maand en dat doet me geen goed.


    *He's the one.

    (...)
    Kom naar myn school :Y)
    Hunn, je moet gewoon eens lekker gemeen terug doen tegen ze. Dan leren ze het wel af om je depri te maken. &nd zo niet, kom ik ff langs.


    I'll try,, But it's not gonna work.


    *He's the one.

    (...)

    Ja het is logisch. Heb ik ook. Maar.. ik probeer je op te vrolijken?

    Nog erger, basketbal als je doodsbang bent van de bal en vooral die harde, en dan ooknog is tegen hele ruige jongens moet spelen. Verplicht.

    Maar daar gaat het nu niet over (A) Ik vind het rot voor je.

    O_O XD Ik was vroeger een beetje bang voor de bal, totdat ik van myn ouders op Basketbal moest --' &nd nu vindt ik het niet erg als ik zo'n keiharde bal in m'n gezicht kryg XD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)

    Niemand snapt dat, maar je moet er niet meteen mee gaan lechen als je niet eens weet waarom het er op staat, ik zou het ook niet doen.


    Oké, lachen is inderdaad veel gezegd. en ik snap die band die jullie hebben heel goed. Maar moet je je eens inleven in die mensen? ze vinden je sowieso niet leuk, of zijn jaloers op je en dan zoeken ze allerlei redenen om met je te lachen. Dat je je naam een beetje vervormd is voor hun ideaal. Gevolg; ze lachen. en ik bedoelde als ik hùn was zou ik ook lachen, niet als ik ik was n_n


    All was well.

    Shaar, geef ze gewoon een fucking grote bek, doe ik ook op school. Dan houden ze hun mondje wel. x')

    Het is gemakkelijker om iemand uit te lachen dan om te proberen dansen.
    Althans voor hen.
    Omdat zij het niet kunnen gaan ze jouw maar uitlachen zodat alle aandacht naar jouw gaat en niet naar hun gedans.
    Beetje kinderachtig als je het mij vraagt.
    Ze doen nogal stom.
    Doordat ze jou uitlachen voelen ze zich beter ook.
    Niet van aantrekken!
    Jij bent het niet waard om in een depressie te geraken door zo'n domme kinders!


    Dankje,, maar toch trek ik het me aan.


    *He's the one.

    Die kinderen hebben niet eens het récht om jou depri te maken, als je dat gewoon denkt. Wees blij dat je niet net zo als hun bent. En je weet zelf natuurlijk ook dat je er veel je best op hebt gedaan en dat het geen slecht dansje was. Maar wat zei de docent LO dan?
    En ik snap trouwens niet waarom ze lachen om het feit dat er ASFA op je etui stond.. dat is wel vaag...


    Als je maar een ananas hebt..

    (...)
    O_O XD Ik was vroeger een beetje bang voor de bal, totdat ik van myn ouders op Basketbal moest --' &nd nu vindt ik het niet erg als ik zo'n keiharde bal in m'n gezicht kryg XD

    angst overwinnen best wel knap eigenlijk xD


    /

    (...)

    Ze gingen wel heel lief vragen aan tafel waarom ik weende, dat kwam nog eens dubbel zo hard aan. Ik trek het me teveel aan maar daar kan ik niets aan doen, ze halen alles weer naar boven van de laatste drie maand en dat doet me geen goed.

    Dat is nog lager dat ze dat flikken. Die meien zijn typische snollen van de klas. Het geeft niets dat je, je het zoveel aan trekt maar als je dat niet deed was het wel makkelijker. Als ze alles weer naar boven halen probeer ze te ontwijken en praat erover met je mentor, je ouders of iemand anders.
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zodra je niet in een groep staat hebben ze een grote bek, is altijd zo.
    Bij mij draaide het uit op een vechtpartijtje...


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)

    Oké, lachen is inderdaad veel gezegd. en ik snap die band die jullie hebben heel goed. Maar moet je je eens inleven in die mensen? ze vinden je sowieso niet leuk, of zijn jaloers op je en dan zoeken ze allerlei redenen om met je te lachen. Dat je je naam een beetje vervormd is voor hun ideaal. Gevolg; ze lachen. en ik bedoelde als ik hùn was zou ik ook lachen, niet als ik ik was n_n


    Mm ja, het kwetste me toch.


    *He's the one.