• Ik heb een heel verhaal.

    Dus ik moest vandaag Dansles geven tijdens de lessen Lo, ik heb zondag een heel uur aan een dansje gewerkt zo kei hard mijn best gedaan. Dus geef ik vandaag die dansles, ik voelde dat het al niet goed ging, had het nog nooit gedaan ook trouwens in de kleedkamer hoor ik Julie en Jitka lachen en grapjes maken en dan Liesbeth ik kon van in het begin niet meer volgen, en dan nog maar weten dat ik makkelijke pasjes heb gebruikt en ik zei dat dus en ik had ook wel honderd keer gevraagt snapt iedereen het, vragen? Zij niet reageren ja sorry niet mijn probleem dan hoor. Jessica had commentaar op dat ik mijn bewegingen niet groot maak en dat ik te rap ging. Dan na Lo hadden we Nederlands en ging Julie en Jitka stomme op merkingen maken over wat er allemaal op mijn pennenzak stond, o.a ASFA en ze vroegen wat is de afkorting er van en ik zo 'Aivée & Sharissa For Always!' beginnen ze vet hard te lachen het na te zeggen, kwetste me behoorlijk. En dan was het middag dus gingen we eten, Silke moest naar Wc dus ik mee en dan we kwamen terug en daar stond Shauni en zei zo tegen mij, 'Charissa je moet het zeggen als ze je uitlachen!' zegt ze en toen begon ik zoal te denken van wie heeft dat verteld bleek dat Liesbeth had verteld tegen Shauni dat ze me aan het utilachen waren met mijn dansje, barste ik in wenen uit want ik was net twee weken uit mijn depressie die ook door hen kwam. Ga ik er weer invallen. Het was helemaal geen stom dansje, maar ik had nog nooit les gegeven ik wou het ten eerste al niet doen, toch moest ik, ik doe alles wat ik kan, Terwijl zei de eerste les al zeiden van 'Nee toch niet dansen!' Ze kunnen gwn niet dansen en volgen en dan gaan ze maar me uit lachen dat mijn dansje slecht was, terwijl het probleem bij hun ligt. Nu volgende week dinsdag moet ik normaal verder gaan, maar ze kunnen er maar achter gaan fluiten dat ze maar zelf iets doen ik doe het niet meer, ik ben hen zo beu.

    Zo dat was mijn verhaal. Nu ben ik dus ook vet verdrietig en kwaad en ben bang dat ik weer in depressie geraak.


    *He's the one.

    (...)
    Ik wil je best komen ontvoeren hoor (:.


    is goed voor mij hoor^^


    *He's the one.

    (...)

    das goed van je, ik had vroige keer 9.5/10 toen Elke les gaf, nu weet ik niet.


    Zie je wel dat je het kan n_n


    All was well.

    (...)

    Zie je wel dat je het kan n_n


    Ik vind het gewoon leuk dansen, neit dat ik er goed in ben.


    *He's the one.

    (...)

    Ik vind het gewoon leuk dansen, neit dat ik er goed in ben.


    Jawel, Charissa (toch?)
    Je had verdorie een 9, dat bewijst dat je er goed in bent ! :3
    Het enige wat je nodig hebt is een beetje meer zelfvertrouwen n_n


    All was well.

    (...)

    Jawel, Charissa (toch?)
    Je had verdorie een 9, dat bewijst dat je er goed in bent ! :3
    Het enige wat je nodig hebt is een beetje meer zelfvertrouwen n_n


    Ik had een 9.5^^
    ja , ik doe het gewoon graag, maar dansles geven niet.


    *He's the one.

    (...)

    Ik had een 9.5^^
    ja , ik doe het gewoon graag, maar dansles geven niet.


    Oooh snollie, 9.5 dan :Y)


    All was well.

    (...)

    Oooh snollie, 9.5 dan :Y)


    Ghehe maar nu ga ik Tv kijken,^^
    Doei Lize en dank je wel.<3


    *He's the one.

    (...)

    Ghehe maar nu ga ik Tv kijken,^^
    Doei Lize en dank je wel.<3


    Veel kijk-plezier enzo Charissa <3


    All was well.

    Lieverd,
    Laat je niet doen door wat anderen zeggen. Weet, dat ze dat enkel doen omdat ze jaloers zijn en er niet tegen kunnen dat jij het wel kan. En dat jij eens een les mocht geven in plaats van hen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Je moet ze proberen negeren. Hoe moeilik dat dat ook is. Er zijn ook mensen die jouw dansje wel goed vinden. je mag je niet laten kleineren door zo een 2 trutten die geen respect hebben vr andere mensen.


    A. ikmisje.

    > Verplaatsing naar 'School'


    Tanya is de beste.