• ik moet 25 maart en 22 april die prik halen ,en ik heb gehoord dat er in het buitenland meiden aan gestorven zijn ,ik word er echt bang van. ik ben bang dat hethier ook in nederland gebeurt.

    Het is een gewetens vraag, je moet zelf doen wat jij het beste vind.

    Ik doe het niet, daar hebben mijn moeder en ik lang genoeg over na gedacht.

    maar ik moet van mijn moeder

    Wil je wel?
    En laat haar Radar zien, niet dat ik daar zoveel van geloof maar misschien helpt 'ut.


    Radar is een TV programma op een van de 'Hollandse' tvzenders.

    maar ik moet van mijn moeder


    Je bent niet de enige >.<, maar ik heb geen schrik van de bijwerkingen (want dat heeft met allergieën of zo iets te maken >.<) maar ik heb gewoon een ik weet niet hoe grote schrik voor naalden.


    Live life limitless.

    dudes,
    Ik heb het vandaag aan mijn dokter gevraagd en die zegt dat die prik gewoon goed is.
    Als doktoren een nieuw medicijn hebben en het komt niet op tv, is er niets aan de hand. Maar als het WEL op tv komt is het opeens helemaal erg.
    Alle dokters in die kliniek geven die spuit aan hun kinderen.
    Het is gewoon een kwestie van 1 persoon begint te lullen en meteen heeft iedereen het erover.
    Denk eens na: Zouden ze echt een hele generatie riskeren?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ik ga m niet halen (hoef ik ook niet)


    zeg gwn tegen je moeder dat je zelf wilt beslissen
    Ze gaan tenslotte jou "prikken" en niet jouw moeder!

    Pff. Hou nou is op met die topics over die kutprik! Ik heb hem gehad, ben niet ziek geweest, ben niet flauw gevallen, helemaal niets! Niemand op mijn school trouwens.
    En alsnog. Dokters weten wat ze doen. Misschien konden die mensen er niet tegen.
    En alsnog. Niet zeuren. Gewoon niet kijken, muziek op ofzo. Het is zo gebeurt, een dom miniprikje en dan is het klaar. Daarna doet het nog iets pijn en je arm kan een beetje stijf zijn, meer niet.


    SimplePlanLove<3

    dudes,
    Ik heb het vandaag aan mijn dokter gevraagd en die zegt dat die prik gewoon goed is.
    Als doktoren een nieuw medicijn hebben en het komt niet op tv, is er niets aan de hand. Maar als het WEL op tv komt is het opeens helemaal erg.
    Alle dokters in die kliniek geven die spuit aan hun kinderen.
    Het is gewoon een kwestie van 1 persoon begint te lullen en meteen heeft iedereen het erover.
    Denk eens na: Zouden ze echt een hele generatie riskeren?

    Helemaal mee eens (: Ik ga em wel halen hoowr


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik ga hem niet halen,mag niet van me ma ;d

    Ik mag hem niet, en ik wil hem ook niet meer, ze weten geeneens of het wel echt werk en of wat voor bijwerkingen het heeft, daag never dat ik die prik neem XD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Er zijn idd mensen aan gestorven in Amerika.
    In NL gebruiken ze een andere vaccinatie dan in de VS.


    BAM!