• Helloo dears ;3.
    Nu oké. Ik kom wat mensen aanmoedigen door iets te vertellen over zeg maar mijn eigen leven. Here we go.
    You know, er lopen weinig mensen rond die écht trots zijn op hunzelf. De meeste daarvan zijn diegene die 'dikkertje' genoemd worden. Ze zijn inderdaat dikker dan de rest. Maar dat ben ik ook. Ik ben dik, heb vet aan mijn lichaam en ben niet alleen skin & bones. En weet je wat? Daar ben ik trots op. Ik geraak niet in de kleinste maatjes maar who care's? Dat veranderd heus mijn innerlijk niet hoor. Mij zal je nooit in hotpants etc zien maar ik voel me goed in langere broeken. Een maatje groter dan de rest. En dan? Het enige wat telt is dat jij je zo goed voelt in je vel. Dat je geen andere gaat lope nadoen om erbij te horen. Als ze je zo niet accepteren zoals je bent? Dumpen die handel!
    Lieve mensen die zoals ik een maatje meer hebben ofzo, onthoud dit goed: niemand is perfect, maar iedereen is iemand. Jij bent wie je wil zijn en daar heeft de rest zich niet mee te moeien! Be proud of yourself!
    Xxx'

    Sorry dat ik het zeg: ik ben het wel met je eens, maar je maakt wel erg vaak zulke topics ¬¬


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Je hebt helemaal gelijk!
    en trouwens, skin&bones is niet mooi ^^


    Hated by many, confronted by none!

    Makkelijker gezegd dan gedaan. :X

    Sorry dat ik het zeg: ik ben het wel met je eens, maar je maakt wel erg vaak zulke topics ¬¬


    Wat heel vaak zulke topics?