• Helloo dears ;3.
    Nu oké. Ik kom wat mensen aanmoedigen door iets te vertellen over zeg maar mijn eigen leven. Here we go.
    You know, er lopen weinig mensen rond die écht trots zijn op hunzelf. De meeste daarvan zijn diegene die 'dikkertje' genoemd worden. Ze zijn inderdaat dikker dan de rest. Maar dat ben ik ook. Ik ben dik, heb vet aan mijn lichaam en ben niet alleen skin & bones. En weet je wat? Daar ben ik trots op. Ik geraak niet in de kleinste maatjes maar who care's? Dat veranderd heus mijn innerlijk niet hoor. Mij zal je nooit in hotpants etc zien maar ik voel me goed in langere broeken. Een maatje groter dan de rest. En dan? Het enige wat telt is dat jij je zo goed voelt in je vel. Dat je geen andere gaat lope nadoen om erbij te horen. Als ze je zo niet accepteren zoals je bent? Dumpen die handel!
    Lieve mensen die zoals ik een maatje meer hebben ofzo, onthoud dit goed: niemand is perfect, maar iedereen is iemand. Jij bent wie je wil zijn en daar heeft de rest zich niet mee te moeien! Be proud of yourself!
    Xxx'

    Respect dude.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik ben het met jou eens maat ^^ dikkertjes for life!


    Life is hard and then we die

    <3
    respect (:


    And love's heart is death for me and my poison girl

    Agree. :Y)


    You move me ......... Kurt

    Respect <3

    Hup Ann, hup Ann (volgens mij snap alleen jij dit)

    Respect voor jou schatje ;3

    btw ik ben nou ook niet echt a skinny bitch ;3 naja niet skinny wel een bitch ;3333


    We can only learn to love by loving.

    Right.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Helemaal gelijk. Iedereen moet zijn eigen lichaam leren aanvaarden. En anderen moeten die leren respecteren.


    A. ikmisje.

    Goed gezegd! ^^
    Vaak vind ik dit soort tekstjes wat wannabe-wise overkomen, maar dit keer klinkt het goed. ^^
    Ik ben het ook volledig met je eens!
    Ik ben dan niet dikker, maar juist dunner dan de meesten. Alleen kan ik niet zeggen dat ik daar al te trots op ben. =) Ik vind het namelijk niet leuk. >.<
    Maar ik snap heel goed dat jij je daar niet druk om maakt. Want weetje? Meestal vind ik de mensen wie wat vet aan hun botten hebben kleven, mooier dan die skinny bags of bones. =)

    Maar dat is een mening. ;) Gaat trouwens ook niet altijd op. xD (A)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik ben het met jou eens maat ^^ dikkertjes for life!


    Yeah! Dikkertjes for life (:
    @Krullsel
    Jhaa, only ík en Krullerd weten waarover het gaat, that's true n_n'

    @Breathemusic
    Ghehe, wannaB-wise (': Ik ben geen wannabe die gewoon mensen probeer te overtuigen. Cuz ik ben zelf eigenlijk dik n_n'

    Amen.


    Let's do this poo

    Agree.


    Listen to what we're not saying..

    You go girl :D je hebt helemaal gelijk..meiden met een beetje vlees aan hun lijf zijn ook veel aantrekkelijker... sowieso omda ze meestal ook wel een beter innerlijk hebben


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Amen (A) _O_


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.