• Komt m'n zusje net huilend binnen lopen. Dus wij vragen en vragen wat er was. Is ze geslagen door iemand met een fles. Waar gaat het heen met die kleuters van tegenwoordig zeg, djiezus.


    Life is hard and then we die

    omg wat zielig voor je zusje


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    fuck the world =='
    It really fucking sucks :X


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik haat kleuters --' altijd he.
    Ik was aan eht helpen op mijn oude basisschool, komt er zo'n ukkepuk: Juffwouw (spraakgebrek) ik kjyg me bloek niet losj.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Dat vind ik dan nog wel schattig XD maar die kleuters van tegenwoordig (zie groep 7-8) die denken dat ze heel stoer zijn als ze je een grote bek geven. Ik bedoel, doe normaal?


    Life is hard and then we die

    Dat vind ik dan nog wel schattig XD maar die kleuters van tegenwoordig (zie groep 7-8) die denken dat ze heel stoer zijn als ze je een grote bek geven. Ik bedoel, doe normaal?


    Damn inderdaad, ik was een keer toen een groep 8 bij ons op school was aan het lachen omdat zo'n pukkie op een IBH was. Gaan ze arrogant doen O.O
    (IBH: Ideale Bef Hoogte)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    ja kan toch een harde fles zijn
    en je kan ook hard slaan met een fles dus

    Het gaat niet over het feit dat haar zusje weent maar het gaat om het feit dat een kleuter haar sloeg met een fles. Duh.


    Innocence.

    Omg,
    ik zou serieus meteen MET een fles naar buiten lopen, en dat kind opzoeken :]


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Ik heb dat ook.. Van die kutkeuters en die peste dan mijn zusje zegt ze ,maar ik kan ook niks doen aan die kutkeuters want ze zegt nooit precies en wat er is gebeurt... Ik heb niet zo'n goeie band met mijn zusje

    Ik raak van het onderwerp af srry


    Tja..

    Terrormidgets.

    Die in mijn straat hebben volgens mij een eigen terreurbeweging of zijn van de maffia [/haat kinderen]


    We can only learn to love by loving.

    Bij ons lopen ze dom rond op de speelplaats en ze lopen dan iedereen stom omver! >,< En net nog vanmiddag waren er twee kleuters [jongens] aan het neuken met kleren aan. >,<


    You'll never dream alone. <3

    Bij ons lopen ze dom rond op de speelplaats en ze lopen dan iedereen stom omver! >,< En net nog vanmiddag waren er twee kleuters [jongens] aan het neuken met kleren aan. >,<


    Gatver!


    Tja..

    Ik heb ook een hekel aan kleuters. Ze denken altijd dat ze beter zijn... dus eigenlijk zijn kleuters heel arrogant.


    Als je maar een ananas hebt..

    Het gaat tegenwoordig heel ver met die kleuters, té ver.

    Dat vind ik dan nog wel schattig XD maar die kleuters van tegenwoordig (zie groep 7-8) die denken dat ze heel stoer zijn als ze je een grote bek geven. Ik bedoel, doe normaal?
    Bedoel je kleuters van 7-8 jaar of. Van groep 7-8? Omg, en als je dat tweede bedoelt, ik ben geen kleuter! Groep 8 is toch het zesde leerjaar he?


    :3

    Ik hou vn kleuters. Ik moet donderdag zelfs met kleutertjes gaan werken en we moeten een hele kermis vr ze in elkaar steken en ze dan begeleiden. ^^


    A. ikmisje.