• Yeaaah.
    Morgen gaan we een heel lesuur met Nederlands een discussie doen. Tien van de 21 moesten eraan meedoen, de anderen moesten observeren. Ik was natuurlijk de eerste om me op te geven voor die discussie. :'D
    Dus wij vandaag tijdens de les heel de tijd aan het denken waarover we zouden discussieren. Ik wilde als enigste over racisme door geaardheid discussieren, omdat onze leerkracht, DE WORTEL, zwaar tegen homo's is. En ze daarover echt racistische opmerkingen maakt. Maar morgen tijdens die discussie moet ze haar bek houden, dus dat zou leuk worden. But, niemand wilde het dus. Maar aan het einde van de les heb ik toch mijn zin gekregen. :'D
    'Waw, Jolien, jij kunt goed duscissieren', zei dat mens tegen me. 'Jadoh, doe ik thuis heel vaak.'
    Dit wordt fuuuuun.
    Edit
    Ghehe, het was leeeuk. Elke keer wanneer ik mijn bek opentrekte wisten ze niets meer te zeggen enzo, vet grappig. En dan was ik nog eens de enigste met mijn standpunt, al de andere hadden een tegengestelde mening. Oeeh, I love discussieren. Heb dan ook 10/10 gekregen. :'D

    :Y)

    Whahaha, Good luck!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Have Fun & Good Luck


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Wahah, geef de wortel een flinke schop onder d'r gat :Y) Met homo's lach je niet/geef je geen rasistische opmerkingen over. Have fun, lucky bastard.

    Wij moeten dat doen voor mondeling examen, debateren. Heb ik meteen het perfecte onderwerp :Y)


    All was well.

    Jij gaat gewoon winnen :D


    Life is hard and then we die

    Oeh, laat ze een poepe ruiken! n_n
    Whaha, sorry dat moest ff x'D


    -

    Omgaaawd, ik ben helemaal hyper.
    Morgen eerste uur Gym; hindernissenparcour, tweede lesuur Chemie en dàn NEDERLANDS. (duivel)

    GO JOLIEN,GO JOLIEN ;3


    We can only learn to love by loving.

    SUCCES ;)


    Your Butt is Mine!

    Cool :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    HA, wij hebben da ook al is gedaan maar dan om een ruzie en bleven we maar zagen, en heel onze les wiskunde weg ^-^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    En die ''Wortel'' noemt zich een leraares! :8


    Tja..

    Ze moeten wortel opsluiten. ><
    Najaa, je wint vast en zeker. : D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Kwou dat wij dat ns deden,,
    nu ja als afgesproken dan,,
    wij kunnen ook wl ns
    een lesje verspillen met discussie's =')
    Xx


    Live your life, be happy, it's everything you need...

    Ik zal aan je denken :'DD
    viel spassssssssssssssssss.


    ok