• Ik moet over anderhalve week ongesteld worden en ik ben een de pil, nu heb ik dus heel veel krampen en er komt ook wat bloed, werkt deze pil nu niet goed bij mij en moet ik een andere nemen of moet mijn lichaam nog wennen om maar 1x in de 3 maanden ongesteld te zijn?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik denk dat je even wennen moet, moet ik ook >< Alleen dan ben ik maandelijks en niet 1x in de 3 maanden. Slik jij die strips achter elkaar zonder stopweek ofzo?

    Ja, anders kan ik 1 week in de maand niet naar school, of ik moet naar huis vanwege de kramp die ik heb. Heel vervelend dus.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    damn,
    het klopt niet hoe je je pil inneemt.
    Ik pak de pil, en elke maand moet je gewoon je regels hebben. Het is echt zo slecht om maar om de 3maanden je regels te hebben. Na een tijdje ga je plots je regels hebben, héél fel en dat kan ook héél lang duren..


    -

    een keer in de 3 maanden O.o not good^^

    kan toch ?
    Dat is volkomen normaal hoor, zei de mevrouw van Bio al eens. :Y)


    None but ourselves can free our minds.

    Als je de pil doorneemt zodat je maar één keer in de drie maanden ongesteld wordt, kan je tussenin bloedingen hebben, omdat je lichaam het bloed nu eenmaal kwijt moet.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    1x. In de 3 maanden ? dat is abnormaal. >.<


    A. ikmisje.

    damn,
    het klopt niet hoe je je pil inneemt.
    Ik pak de pil, en elke maand moet je gewoon je regels hebben. Het is echt zo slecht om maar om de 3maanden je regels te hebben. Na een tijdje ga je plots je regels hebben, héél fel en dat kan ook héél lang duren..

    De dokter heeft gezegt dat ik maar één keer in de 3 maanden ongesteld moet worden. Want anders zou het ook niet goed zijn en zou ik blijven zitten omdat ik te veel school mis :')


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Het duurt 3 maanden tot een jaar voor de pil optimaal werkt. Hangt af van de persoon. Bij de een sneller als bij de ander. Persoonlijk vind ik de pil heel slecht en daarom ben ik er ook mee gestopt. Er zijn genoeg middelen als je van menstruatie klachten af wilt komen.


    Wie du mir, so ich dir.

    damn,
    het klopt niet hoe je je pil inneemt.
    Ik pak de pil, en elke maand moet je gewoon je regels hebben. Het is echt zo slecht om maar om de 3maanden je regels te hebben. Na een tijdje ga je plots je regels hebben, héél fel en dat kan ook héél lang duren..
    Als een huisarts het voorschrijft, zou het wel kunnen kloppen..


    Wie du mir, so ich dir.

    als ik jou was zou ik even naar de dokter gaan want als je aan de pil bent hoort er geen bloed meer te komen.
    XxX


    /

    Ik neem aan dat je lichaam gewoon even moet wennen aan de pil..


    I don't need words to feel those lips.

    ik heb precies het zelfde gehad 2 jaar geleden,, als wat jij nu hebt ;)
    en als je trouwens langer als een maand doorsslikt krijg je onverwacht bloedingen.
    hoe lang slik je de ene pil al ?


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Als ik niet 1 keer in de 4 weken ongesteld wordt ofso naa 3 maanden pas dan krijg ik een
    ontploffing want ik heb een erge ongesteldheid><