• Ik moet over anderhalve week ongesteld worden en ik ben een de pil, nu heb ik dus heel veel krampen en er komt ook wat bloed, werkt deze pil nu niet goed bij mij en moet ik een andere nemen of moet mijn lichaam nog wennen om maar 1x in de 3 maanden ongesteld te zijn?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik heb geen ervaring met de pil, ik gebruik hem nooit.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Je lichaam moet inderdaad eerst ff wennen, en anders moet je de dokter ff vragen,Of het normaal is.Want toen ik aan de pil ging,was alles meteen goed Ö

    Najaa, t kan dus ook zijn dat je lichaam ff moet wennen. en ik zou gwn de dokter bellen als ik jou was,Om ff te informeren,want dan weet je het zeker;)!


    Sometimes it's best not to care.

    Ik zou idd ook even bij de dokter informeren ;p


    "I shut my eyes in order to see.'

    Je lichaam moet inderdaad eerst ff wennen, en anders moet je de dokter ff vragen,Of het normaal is.Want toen ik aan de pil ging,was alles meteen goed Ö

    Najaa, t kan dus ook zijn dat je lichaam ff moet wennen. en ik zou gwn de dokter bellen als ik jou was,Om ff te informeren,want dan weet je het zeker;)!

    Oké ^^


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik denk dat je even wennen moet, moet ik ook >< Alleen dan ben ik maandelijks en niet 1x in de 3 maanden. Slik jij die strips achter elkaar zonder stopweek ofzo?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Wordt jij maar 1x in de 3 maanden ongsteld? Waarom o.o?
    Ik zou idd ff dokter bellen =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    euhm 1 keer in de 3 maanden????? dat is niet goed xD slik jij die dingen achter elkaar ofzeuww?? en idd je lichaam moet altijd wennen aan de pil


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Je moet niet alle pilstrippen achter elkaar door slikken he x]
    Maarja, aan het begin kan je nog bloedingen hebben voordat je echt ongesteld bent. had ik ook toen ik net begon, is heel normaal.


    Your make-up is terrible

    Wat zou er gebeuren als je hem als gast slikt? :S


    Niet geschoten is altijd mis..

    Wat zou er gebeuren als je hem als gast slikt? :S

    haha geen idee XD

    Hoelang slik je hem al? Als je de pil nog maar kort gebruikt, dan kan het nog onregelmatig zijn, omdat je buik er nog aan wennen moet. Dat heb ik ook gehad. Gewoon doorslikken, dan komt het vanzelf goed.

    1x ongesteld in 3 maanden?
    ik slik ook de pil en ik word gewoon 1x in de maand ongesteld >.<


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik moet over anderhalve week ongesteld worden en ik ben een de pil, nu heb ik dus heel veel krampen en er komt ook wat bloed, werkt deze pil nu niet goed bij mij en moet ik een andere nemen of moet mijn lichaam nog wennen om maar 1x in de 3 maanden ongesteld te zijn?

    meestal moet je lichaam er in het begin nog aan wennen waardoor hij minder goed werk


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    een keer in de 3 maanden O.o not good^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    op begin kreeg ik ook nog hele erge buikpijn en was me ongesteldheid heel erg..maar na een tijdje is je lichaam er aan gewend en heb je beetje last van buikpijn(je kan gewoon naar sgool) en is het minder..

    dat is bij mij