• Ik..... had inspiratie en heb een nieuwe Quiz gemaakt maar ik weet niet of het goed is.

    Bill heeft nooit in sprookjes gelooft. Zelf al toen zijn mama voor het slapen gaan over dat allemaal vertelde geloofde hij er niks van. En na 10 jaar nog steeds niet. Maar op een dag tijdens hun tour staat hun bus naast de zee. na een concert besluit Bill te gaan wandelen op de golfbreker maar het begint ineens vreselijk hard te stormen en het water sleurt Bill mee. Bill geraakt in de diepte en geraakt niet meer boven. Even denkt hij dat hij het licht zal zien tot ineens hij naar boven word getrokken door een vreemd wezen. Eenmaal boven ziet hij als laatste een half-vrouw half-vis het water induiken. Bill verschiet zich een ongeluk. Zouden de verhalen van mama dan wel kloppen? En wie was die vrouw? Hij moest en zal erachter komen

    Ziet het er interresant uit?

    http://www.quizlet.nl/quiz/288229/th-i-saw-a-mermaid-in-the-sea/

    Dit is de link

    Willen jullie hem eens proberen??

    [TH] I sa


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    ziet er heel leuk uit :P


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    uhm dit is dus mijn serie

    splash{TH}

    http://www.quizlet.nl/serie/20322/splash-th/

    uhm dit is dus mijn serie

    splash[TH]



    Ik heb u ni gefaked, Ik had gewoon het idee in mijn kop gekregen echt ni


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    uhm dit is dus mijn serie

    splash{TH}

    http://www.quizlet.nl/serie/20322/splash-th/

    Ik vindt hem absoluut niet lijken. En de titel is ook niet al te bijzonder. Deze gaat bovendien over Tokio Hotel en is in de vorm van een jongen geschreven. Hij gaat niet bij de plek wonen dus ik ie alleen de connectie het het over een zeemeerman/min gaat.


    Your fingerprints are on my heart.

    (...)
    Ik vindt hem absoluut niet lijken.



    dit was ongeveer de bedoeling van die ik ook wou doen maar dan met het meisje

    (...)


    dit was ongeveer de bedoeling van die ik ook wou doen maar dan met het meisje
    Nou dat staat niet bij de uitleg van de quiz, ik vind het echt niet lijken.


    Your fingerprints are on my heart.

    (...)Nou dat staat niet bij de uitleg van de quiz, ik vind het echt niet lijken.



    Uhm dat gaat nog zo worden als ze hem voor het eerst helemaal ziet ;)


    Maar ik vind het niet erg dat zij ook zo'n soort serie heeft ;)

    (...)


    Uhm dat gaat nog zo worden als ze hem voor het eerst helemaal ziet ;)


    Maar ik vind het niet erg dat zij ook zo'n soort serie heeft ;)



    Dankje ^ ^ Ma toen je zei da je ook zo'n serie had, voelde ik me een beetje schuldig...


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    (...)


    Dankje ^ ^ Ma toen je zei da je ook zo'n serie had, voelde ik me een beetje schuldig...



    ik had in het begin toen ik het zag GVD iemand doet mij na want ik dacht heb ik en keer en leuke serie die niemand verder heeft.Maar ik heb er wel vrede mee dat iemand anders ook zo'n serie heeft want tsja je kunt niet zien of iemand anders ook zo'n idee heeft :P er zit nog iets leuks aan te komen in de mijne ;) ^^.

    (...)


    ik had in het begin toen ik het zag GVD iemand doet mij na want ik dacht heb ik en keer en leuke serie die niemand verder heeft.Maar ik heb er wel vrede mee dat iemand anders ook zo'n serie heeft want tsja je kunt niet zien of iemand anders ook zo'n idee heeft :P er zit nog iets leuks aan te komen in de mijne ;) ^^.




    Naaajzz ^ ^ Kga hem eens maken ^ ^

    Ma kweetni nu omda ik sbiet door moe --"


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds