• Dus ik verjaar overmorgen en ik was helemaal blij enzo, tot ik erachter kwam dat mijn beste vriendin die dag naar het ziekenhuis moet. Had ik gevraagd of ze dat niet kunnen verplaatsen die afspraak, zeg ze 'Nee, hebben we al is gedaan.'Ze heeft dus gewoon die afspraak verplaast naar de dag van mijn verjaardag! Fijn die was ze dus vergeten oftewel intereseerde het haar niet. Vroeg ik daarnet in een sms 'wat krijg ik voor mijn verjaardag?'Stuurt ze terug dat ze geen tijd gehad heeft om een cadeau te kopen. Je had godverdomme de hele vakantie! Ik gaf haar voor haar verjaardag een cadeau van 20 euro van mijn eigen geld, wat krijg ik terug? Niets ! Dan ben ik nu officieel kwaad ! ><'

    Ze heeft heel misschien astma, weinig kans. Maar dat van dat ziekenhuis vind ik nog niet zo erg. Dat ze mij vergeten is en niets voor me geeft terwijl ik al mijn geld bij elkaar heb gelegd en iets duur gekocht heb voor haar en niets terug krijg vind ik wél erg.


    All was well.

    en dan vind ik dus egt kapot gemeen en lullig.
    XxxX


    /

    (...)

    Ik zei dat niet in de eerste sms, we hadden eerst eeb beetje over en weer gedaan en toen vroeg ik of ik het mocht weten, niet echt dat ik er een kreeg of niet en ze moet alleen naar het ziekenhuis om dezelfde tests weer te doen aan haar hart, die heeft ze al is gedaan en ze kan ze evengoed volgend jaar doen, is helemaal niet belangrijk. Nee, moet het juist op mijn verjaardag.
    Heeft ze iets aan haar HART? Nou eigenlijk is dat dus wel belangerijk.


    I live for the applause, you will die for it.

    Tja het is dat verjaardagen mij niet zo boeien. Ik vergeet m'n eigen ook altijd |:

    x'D Da's slim zeg (: Maar waag het niet om die van my te vergeten, Tara, want ik ben hier het belangrykst x'D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Mijn vriendinnen waren mijn verjaardag gewoon vergeten en toen op school iemand mij omhelste en een gelukkige verjaardag wenste zeiden ze nog niets.


    The soul needs autumn.

    (...)

    Ik zei dat niet in de eerste sms, we hadden eerst eeb beetje over en weer gedaan en toen vroeg ik of ik het mocht weten, niet echt dat ik er een kreeg of niet en ze moet alleen naar het ziekenhuis om dezelfde tests weer te doen aan haar hart, die heeft ze al is gedaan en ze kan ze evengoed volgend jaar doen, is helemaal niet belangrijk. Nee, moet het juist op mijn verjaardag.

    Dat eerste snap ik wel. En dat zuigt ook best wel heel erg hard.
    Maar dat 2e: Ik heb zelf ook een tijdje pijn aan mijn hart gehad (Dat kwam door de stress, maar toch), en ik zou dan toch wel het zekere voor het onzekere nemen. Het is tenslotte je hart. Ze zouden die tests toch niet zomaar doen als het niet nodig is.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    met verjaardagen ben ik simpel hoor, ik geef alleen verjaardagskaart meer niet;-)
    Alleen als ik er echt goed bevriend mee ben misschien meer ;)


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...) Heeft ze iets aan haar HART? Nou eigenlijk is dat dus wel belangerijk.


    Ze heeft heel misschien astma, weinig kans. Maar dat van dat ziekenhuis vind ik nog niet zo erg. Dat ze mij vergeten is en niets voor me geeft terwijl ik al mijn geld bij elkaar heb gelegd en iets duur gekocht heb voor haar en niets terug krijg vind ik wél erg.


    All was well.

    Owja, even over dat van dat je vriendin naar het ziekenhuis moet.
    Ik vind dat ze dat gewoon moet doen, jouw verjaardag of niet. Het zuigt maar soms moet je dan weer 2 maanden ofzo wachten voor een nieuwe afspraak.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)

    Ze heeft heel misschien astma, weinig kans. Maar dat van dat ziekenhuis vind ik nog niet zo erg. Dat ze mij vergeten is en niets voor me geeft terwijl ik al mijn geld bij elkaar heb gelegd en iets duur gekocht heb voor haar en niets terug krijg vind ik wél erg.
    Misschien heeft ze het niet zo goed?
    Niet iedereen kan zomaar 20 euro weggeven weetje (flower)


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)Misschien heeft ze het niet zo goed?
    Niet iedereen kan zomaar 20 euro weggeven weetje (flower)


    Even terzijde, ze is rijk heeft een gigantisch huis en gaat elk jaar 2 keer op vakantie, 1 keer naar Zuid-Afrika en de andere keer ergens anders in buitenland. 20 euro kan er niet af?


    All was well.

    damn..

    Maar ik vergeet mijn eigen verjaardag soms.. x]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ach. Liefje. Happy b-day vr je. <'3
    En je krijgt vn mij als cadeautje .. een dikke hugg. !
    (Vr morgen dan) :')


    A. ikmisje.

    Maar dat van dat ziekenhuis vind ik nog niet zo erg. Dat ze mij vergeten is en niets voor me geeft

    Like, wat zeg je nou? Vind je jouw verjaardag belangrijker dan een vriendin die naar het ziekenhuis moet?
    Sorry maar dat gaat er bij mij niet in hoor.


    So silently, you make my day so unreal and never ending

    Eigenlijk vind ik niet dat je mag verwachten van je vriendin, omdat jij een cadeau koopt, dat zij dat voor jou ook doet. Ik laat de keuze altijd gewoon aan mijn vriendinnen over. Maar het is wel erg dat ze die afspraak naar je verjaardag verplaatst heeft. Misschien was ze het gewoon vergeten? Lukt het niet om met haar te praten?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tjaa
    Ik vergeet snel verjaardagen, dus dat kan ik snappen. ik vergeet zelfs de mine.
    maar ja, als je haar eraan doet herrineren is het erg dat ze het dan vergeet.


    death to the one at the end of the serenade.