• Dus ik verjaar overmorgen en ik was helemaal blij enzo, tot ik erachter kwam dat mijn beste vriendin die dag naar het ziekenhuis moet. Had ik gevraagd of ze dat niet kunnen verplaatsen die afspraak, zeg ze 'Nee, hebben we al is gedaan.'Ze heeft dus gewoon die afspraak verplaast naar de dag van mijn verjaardag! Fijn die was ze dus vergeten oftewel intereseerde het haar niet. Vroeg ik daarnet in een sms 'wat krijg ik voor mijn verjaardag?'Stuurt ze terug dat ze geen tijd gehad heeft om een cadeau te kopen. Je had godverdomme de hele vakantie! Ik gaf haar voor haar verjaardag een cadeau van 20 euro van mijn eigen geld, wat krijg ik terug? Niets ! Dan ben ik nu officieel kwaad ! ><'

    Ze heeft heel misschien astma, weinig kans. Maar dat van dat ziekenhuis vind ik nog niet zo erg. Dat ze mij vergeten is en niets voor me geeft terwijl ik al mijn geld bij elkaar heb gelegd en iets duur gekocht heb voor haar en niets terug krijg vind ik wél erg.


    All was well.

    (...)

    Ze heeft heel misschien astma, weinig kans. Maar dat van dat ziekenhuis vind ik nog niet zo erg. Dat ze mij vergeten is en niets voor me geeft terwijl ik al mijn geld bij elkaar heb gelegd en iets duur gekocht heb voor haar en niets terug krijg vind ik wél erg.


    Door astma kun je heel veel problemen krijgen. Ik heb er zelf ook zulke last van dat ik niet meer mee kan gymen enzo. Onderschat dat niet. Ook al is er weinig kans. Het kan ook iets ergers zijn.
    En misschien krijg je later nog wat. Niet iedereen schrijft alle verjaardagen in zijn/haar mobiel, agenda en weet-ik-veel-wat.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik geef mijn vriendinnen nooir iets en mijn vriendinnen geven mij niets ben ik gelukkiger mee dan dat ik elke keer iets moet verzinnen wat ik die ander ga geven, het gaat tenslotte om vriendschap right?


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik vind het vervelend voor je maar als je je daar druk om gaat maken? Sjezus.. sorry maar daar zie ik het nut niet van in. En ik hoef geen cadeaus, ik wil een gelijkwaardige fijne vriendschap, dat bestaat voor mij niet uit materialisme.. Ja dit klinkt heel scheinheilig maar ik meen het echt. En kom op zeg.. je bent kwaad omdat ze geen cadeau voor je heeft gekocht.. (nog niet).. fijne vriendschap als die alleen maar uit spullen en geld bestaat.


    Wie du mir, so ich dir.