• Interessante titel toch.


    Veel mensen op mijn oude school en in mijn naaste omgeving zagen mij als een meisje met een grote mond een meisje met veel zelfvertrouwen en vreselijk verwend werd. zo'n meisje waar je liever geen ruzie mee had. [/dit hebben vriendinnen mij verteld.]

    Maar veel mensen weten niet waarom ik zo hard of gemeen ben. Ik heb altijd moeten vechten in mijn leven,maakt niet uit waarom of met wie. Ik was altijd anders dan de meeste kinderen ,vooral de meisjes van mijn leeftijd. Ik koos ervoor om te veranderen en dat deed ik. ik knipte mijn lange haar af,koos een nieuwe look en begon zelfs een nieuw karakter te ontwikkelen. de tweede Nicol was een heel ander persoon dan de echte. de tweede Nicol was vals,gemeen en eigenlijk best wel lafhartig. De tweede Nicol pestte omzelf niet gepest te worden,iets waar ik nu nog steeds veel spijt van heb. Ik deed me altijd voor als een bitch,gemeen en hard,maar niemand wist hoe ik echt was,dat kleine zielige gebroken meisje had niemand ooit gezien.

    Maar ik heb een tijd terug besloten te veranderen,te worden wie ik wil zijn en te gaan waar ik wil gana. ik laat me niet meer tegenhouden,breken of op de kop zitten door niemand.


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    Amén
    Lize, je hebt het echt práchtig uitgelegd, beter zou ik het zelf niet kunnen (:


    Omg, jij weet mijn naam o.o

    @ Nini, droog je tranen en vergeet je verdriet :'3


    All was well.

    (...)

    Omg, jij weet mijn naam o.o

    @ Nini, droog je tranen en vergeet je verdriet :'3


    Ik weet je naam jhaa, ik ben helderziende :Y)

    @Lize
    *droogt traantjes*

    fck x_x ik moet frans leren. fijn strx ga ik daar ook nog van janken [/emotioneel moment dames en heren,frans lezen x_x]


    We can only learn to love by loving.

    @Lize
    *droogt traantjes*

    fck x_x ik moet frans leren. fijn strx ga ik daar ook nog van janken [/emotioneel moment dames en heren,frans lezen x_x]


    Daar moet ik ook altijd van janken o.o Ik ben geëmotioneerd door de schone klanken van de frans taal. [/kots]


    All was well.

    (...)

    Ik weet je naam jhaa, ik ben helderziende :Y)


    Ik weet die van jou nu, Annelies ! :3


    All was well.

    nou eigenlijk ik ken je niet maar als ik je zo hoor praten ben je volgens mij echt een hele liefe meid hoor ik heb ook een hele lange tijd in de knoop met mezelf gezeten waardoor ik gewoon niet mij was.
    en dan vind ik het van jou heel kanp dat je in jezelf ziet dat je enit goed bezig bent.
    suc6 nog.
    XxX


    /

    Dan weten we dat ook weer.


    The soul needs autumn.