• Men ma is gek geworden. Daarstraks had ik met men stiefpa en men moeder. Ik at men vlees op maar het was duur vlees en er waren nog een paar brokjes en men stiefpa werd vies omdat ik dat niet had opgegegeten en zei dat ik een verkwister ben en dat ze me eens willen op droog brood en water zetten. En ik werd kwaad en sloeg op de tafel met men vuist en toen begonnen ze te lachen en ik zei dat dat kindermishandeling is. En men ma zei dat dat niet waar is en dat de kinderen meer lijfstraffen nodig moeten hebben. Ik ben huilend weggerend


    Wat vinden jullie daarvan?


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    Owkkeee... freaky.
    Mijn moeder heeft trouwens mijn mond een keer met zeep gespoelt omdat ik k*t zei! Dat is pas erg! en vies....


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    @ParisBitch
    ö zwaar rot voor je ):
    @SweetDiamond
    Yuck >.<


    Regenboogballen ruleren.

    Vind ik erg voor je ö
    Toen ik vijf foz was,hadden ze mij eens onder de koude douche gezet omdat ik niet stil wilde zijn. Toen ben ik nog harder beginnen schreeuwen x'D


    Listen to what we're not saying..

    In de eerste plaats zou ik uberhaupt niet naar een stiefpa luisteren. Die kerel komt zomaar binnenwaggelen in je leven en wil de boel overnemen. Dan denk ik: fuck off. Klinkt misschien hard maar dat is nu eenmaal mijn gedachtegang. En over dat eten: ikzelf ben vanaf jongs af aan bijgebracht dat je nooit tegen je zin moet eten, dat is niet goed voor je gezondheid. Je kan altijd nog zeggen dat je een kleiner portie moet nemen dus wat betreft dat water en brood vind ik het onzin, en bovendien onnodig in het rijke westen.


    No growth of the heart is ever a waste

    http://www.youtube.com/watch?v=3DC7HhFB-Z4
    dat vind ik kindermishandeling..

    x


    It's just me hunney