• Hoi lieve Q'ers,

    Voor mijn verjaardag (in mei pas) wil ik graag een Pandora armband met van die charms die je spaart weetjewel. Ik vind het altijd heel mooi staan, en het is zo leuk om te verzamelen en met elke charm en verhaaltje te hebben.
    Ik weet alleen niet zeker of ik het al het geld wel waard vind (ik ga er natuurlijk dan zelf ook charms bij kopen). Ik heb best smalle polsen en vind de minimalistische stijl altijd ook erg mooi. Ik ben bang dat het te groot is voor mijn pols en het zo opvalt.

    Heeft er iemand ervaring met Pandora armbanden? Tips? En is het het geld waard?

    Ik hoor het graag!

    Kusjes, Louisa


    What worries you, masters you.

    Ik heb er al 10 jaar eentje, en ik vind het enorm leuk dat je hem kan personaliseren ^^
    Ik heb ooit 1 glazen charm gehad die stukgegaan is, maar voor de rest hebben ze het allemaal al overleefd. Ik zou het echt enorm hard aanraden, want uiteindelijk is het ook een leuke manier voor mensen om je een cadeautje te kopen, als ze anders niets zouden weten (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb ook al 2 jaar eentje. Ik heb de bangle. Mijn zus heeft er ook een en die heeft hele kleine dunne polsen maar daar staat het ook heel mooi bij. Ik vind het het geld wel waard en leuk om bij iedere 'mijlpaal' in je leven een nieuwe charm te kopen of te krijgen. Het blijft ook heel lang mooi. (:


    The truth is out there.

    Ik heb zelf bijna al mijn sierraden van Pandora.
    Je kan zelf kiezen wat voor charms je wilt en aanpassen aan je eigen stijl dus ja het is zeker de moeite waard


    DOBBY IS A FREE ELF!!

    Jabba schreef:
    Ik heb ook al 2 jaar eentje. Ik heb de bangle. Mijn zus heeft er ook een en die heeft hele kleine dunne polsen maar daar staat het ook heel mooi bij. Ik vind het het geld wel waard en leuk om bij iedere 'mijlpaal' in je leven een nieuwe charm te kopen of te krijgen. Het blijft ook heel lang mooi. (:


    ik vind de bangle heel mooi, misschien wil ik die wel. Maar kan je daar ook clips aan vast maken?


    What worries you, masters you.

    stonec0ld schreef:
    (...)

    ik vind de bangle heel mooi, misschien wil ik die wel. Maar kan je daar ook clips aan vast maken?


    Je kan dezelfde bedels op de bangle doen als op de gewone armband. Wel moet je een aantal (vaak 2) stopper bedels kopen. Dat zijn bedels waar een soort van stopper in kan die er voor zorgen dat de bedels niet bij iedere beweging over de hele armband glijden. Maar er zijn een heleboel stopper bedels die ook allemaal heel mooi zijn. Verder zoals ik al zei alle bedels die aan de reguliere armband kunnen kunnen volgens mij ook op de bangle en dan tussen 2 van die stopper kralen. Ik meen me trouwens ook te herinneren dat ze een lijn pandora hebben met armbandjes (van de buigbare) en bedels die wat kleiner zijn mocht je de bangle nog te grof vinden. Daar is er volgens mij wel wat minder keuze in bedels. Slimste is om eens een pandora winkel in te stappen en er een aantal te passen om te kijken wat het best bij je staat. (:


    The truth is out there.

    Jabba schreef:
    (...)

    Je kan dezelfde bedels op de bangle doen als op de gewone armband. Wel moet je een aantal (vaak 2) stopper bedels kopen. Dat zijn bedels waar een soort van stopper in kan die er voor zorgen dat de bedels niet bij iedere beweging over de hele armband glijden. Maar er zijn een heleboel stopper bedels die ook allemaal heel mooi zijn. Verder zoals ik al zei alle bedels die aan de reguliere armband kunnen kunnen volgens mij ook op de bangle en dan tussen 2 van die stopper kralen. Ik meen me trouwens ook te herinneren dat ze een lijn pandora hebben met armbandjes (van de buigbare) en bedels die wat kleiner zijn mocht je de bangle nog te grof vinden. Daar is er volgens mij wel wat minder keuze in bedels. Slimste is om eens een pandora winkel in te stappen en er een aantal te passen om te kijken wat het best bij je staat. (:


    Heel erg bedankt ^^


    What worries you, masters you.

    Ligt er een beetje aan wat je wil qua bedels en qua armband. Sowieso zou ik als ik jou was even gaan passen in een winkel. Want Pandora heeft ook de essence collectie, volgens mij zijn die armbanden iets kleiner.

    Ik raad je wel aan om ook even op marktplaats te kijken, want het kan erg duur zijn om alles in de winkel te kopen. Alleen wel heel goed opletten of het echt is.

    Mocht je nog specifieke vragen hebben, mijn moeder is helemaal gek van Pandora en heeft er enig verstand van. Dus eventueel kan ik het aan haar vragen voor je.

    Bedels met goud zijn duurder dan bedels zonder goud.


    Physics is awesome

    En hier kwam ik het topic binnenstormen met al m'n kennis van Pandora in de Avatar film :c

    Maar verder weet ik niets van Pandora dus ik hoop dat je uiteindelijk iets moois vind (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"