• Wat vind jij dat telt in een relatie ? Het innerlyke of het uiterlyke ?

    -Ik zelf vind het innerlyker belangryker , want als hy/zy geen goed karakter heeft , dan lukt de relatie toch niiet .

    x


    Jullie zullen altyd by ons blyven x

    Het innerlijke is wat telt

    Ik geef ni om een uiterlijk maar...Ze moeten er een beetjj goed uit zien en verzorgt

    Ik wil toch niet met een jongen die zich om de 6 dagen wast of nog langer


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    Beide.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ga niet hypocriet zijn, je valt zowiezo eerst op het uiterlijk. Enja uiterlijk is voor mij toch wel best belangrijk ^^. Maar om en relatie lang te laten duren moet hij toch ook innerlijk bij me passen dus conclusie : allebei evenhard


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    Both.
    x


    ok

    Beide zijn belangrijk. Als er geen physieke aantrekkingskracht is, wordt het ook niks, toch?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Beide omdat uiterlijk: ik wil liever niet met een lelijke jongen over straat lopen ofsoo ^^
    Innerlijk: omdat, alz zijn karakter echt zo dom is en totaal niet lief enzoo dan moetk hem niet hoor ^^

    Ik denk
    Dat je iemand met een geweldig innerlijk
    Vanzelf wel heel erg knap gaat vinden
    Opzich is innerlijk dan het belangrijkst, als je later oud en rimpelig bent zie je niks meer van uiterlijk, dan moet je het toch van de binnenkant hebben.


    Mew <3

    Allebei.
    -Je moet met hem kunnen over straat lopen natuurlijk, en je meot hem in de eerste plaats zelf aantrekkelijk vinden.
    -En, hij moet natuurlijk aardig zijn. En, leuk... en lief.
    En zo kan ik blijven doorgaan. :')


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    Uiterlijk telt ook, kbedoel de 1e indruk moet toch wel goed zijn, right? Maar innerlijk telt het meest vind ik, dat mijn vriendje nou mooi en lief is, en er ook nog een mooi en leuk eruit ziet is gewoon mooi meegenomen :'D


    I don't need words to feel those lips.

    Innerlijk wel het meest. Toch is het wel leuk meegenomen als hij er goed uitziet. (:


    WANNA FUCK?!