• Wat vind jij dat telt in een relatie ? Het innerlyke of het uiterlyke ?

    -Ik zelf vind het innerlyker belangryker , want als hy/zy geen goed karakter heeft , dan lukt de relatie toch niiet .

    x


    Jullie zullen altyd by ons blyven x

    hmm moeilijk moeilijk...
    naja voor mij niet want ze is zoiezo mooi! en als ze een verrot karakter had,zou ik nu nog niet bij haar zijn x]
    dus eigenlijk both!
    dat kan ook niet anders eigenlijk zo zit de mens in elkaar.heel kieskeurig :Y)


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Allebij.


    I live for the applause, you will die for it.

    Beiden.
    Ik wil dus niet met iemand naar buiten gaan die onverzorgd is of er écht lelijk uitziet (kijk 'n hoe eerlijk ik ben). Maar dan nog, als je verliefd bent kan het je toch geen bal meer schelen hoe hij/zij eruit ziet?


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik vind Innerlijk wel heel belangrijk, maar natuurlijk wil het ook ook wat. en trowuens, de eerste indruk gaat zoiezo uit naar het uiterlijk. dus ik vind wel dat mensen die geloven in liefde op het eerste gezicht, nogal veel om uiterlijk geven ^^

    Innerlijk.
    Maar je kijkt sowieso ook altijd naar het uiterlijk, denk ik. Maar hij moet voor mij niet de mooiste op aarde zijn. Als hij maar meevalt.


    Tanya is de beste.

    Beiden.

    Innerlijk! ^^
    Ik ben nu ook verliefd op een jongen die helemaal niet de mooiste jongen die ik ken is, maar jaah.. als je nu eenmaal verliefd bent, wat doe je eraan x'D


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Allebei (:


    My life will suck without you

    Er is zo iemand, die iedereen lelijk vind I think. Maar ik vind hem wel knap hoor. ;3 En durf dus ook geen foto te laten zien.......


    I live for the applause, you will die for it.

    allebij.

    als hij knap is ,is dat mooi megenomen maar het is het innerlijk waar het tog om gaat.

    ik ken ook een jonge die iis zooooooo ongelofenlijk lief :O echt..zijn uiterlijk past niet bij hem xD


    don't Worry...Be gay.

    Allebei.


    We can only learn to love by loving.

    Allebei ^^


    Love the way you hate me.

    Vooral innerlijk, mr ook n beetje uiterlijk ^^

    x


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    innerlijk omdat je goed met hem zou kunnen praten en kan vertrouwen..
    en uiterlijk omdat het toch een beetju telt


    Love is the movement <3

    eigenlijk allebij
    XxX


    /