• Jahoi.


    Nah, ik had dus zo'n ander Topic met een idee. IdeetjeSerie
    Zo heet hij volgens mij>.<

    Maaaaaaar, ik heb al een deel 1(Niet Online) Alleen volgens mij is hij niet geweldig goed. En ik vind dat een deel 1 pakkend moet zijn!
    Dus:
    ~Reactie?
    ~Tips?
    ~Opmerking?


    Alvast Bedankt.

    En ja, ook ík draai me om in mijn bed als die vervloekte wekker rinkelt. Langzaam sta ik op. Het is de bedoeling dat ik mijn bed opmaak, maar daar heb ik nou geen zin in. Ik pak mijn kleren en loop naar de badkamer. Daar maak ik me helemaal klaar.
    Ik loop naar beneden waar mijn vader al brood heeft gesmeerd. ‘Iew, wat is dat?’ Vraag ik als ik naar de zwart geroosterde boterham kijk. ‘Pindakaas, met kaas en chocoladehagelslag!’ Antwoordt mijn vader vrolijk. Hij loopt terug naar de keuken waar hij verdergaat met zijn ei. Ik ga zitten en prik met mijn vork in het brood. ‘Dat eet ik niet hoor!’ Zeg ik met een vies gezicht. ‘Ik maak zelf wel iets.’ Ik sta op om een mandarijntje te pakken. ‘Zitten.’ Dwingt mijn vader me, hij trekt me aan mijn arm terug op de stoel. ‘Auw! Kutzooi je doet me pijn! ’Gil ik ‘Eten!NU!’Schreeuwt hij me toe. Een hand raakt mijn gezicht, tranen springen in mijn ogen. ‘Nee! Ik eet dat gore spul niet! En raak me niet aan!’ Gil ik als ik zie dat mijn vader van zijn hand een vuist maakt. ‘Jij nutteloos kind! Misschien doe je het met dat gezonde voedsel eindelijk eens wat beter op school! Je hebt je zoveelste 5 voor Frans! Zo ga je niet naar de derde hoor!’Roept hij ‘Zeik nou toch eens niet zo op me! En ik eet dat vette spul niet! Doei.’ Ik pak mijn tas en loop weg. Onderweg naar school denk ik na. Sinds mijn moeder ziek is geworden is mijn vader anders. Liefde?, ik weet het niet. Hij kan er niet tegen dat zijn lieve vrouw ziek is. Maar dat hoeft hij toch niet op mij af te reageren? Stom mens! Ik zet mijn fiets in de fietsenstalling en loop naar Jacqueline, mijn enige vriendin. Maar wel de allerbeste.

    ‘Je wang is rood!’ Zegt ze. Ik schud mijn hoofd. ‘Het is niets, komt door de kou.’Lieg ik. Ze knikt. Ze geeft me een knuffel, natuurlijk knuffel ik terug. ‘Ik heb jou zoveel gemist! Écht, zo gemeen dat jij je mobiel niet mee mocht nemen naar Londen!’Zegt ze ontzet. Ik lach. Jacqueline lacht vrolijk mee. ‘Wees maar niet bang! Nu ik terug ben ga ik je dood sms’en hoor!’ Zeg ik tegen haar. We lopen arm in arm de school binnen.



    En kijk ook even bij de topic Titel Kiezen.
    Van Invisble. Want daar kun je stemmen voor de Titel!^^
    Dankje.<3


    Doei.


    everything, in time

    Je moet niet stemmen.
    Maar het zou helpen, want ik kan niet kiezen.
    :Y)


    everything, in time

    Ik vind het begin al niet zo goed, dus lees ik niet verder xd'
    Misschien moet je je nog een tikkeltje meer inleven?


    All was well.

    Ik vind het begin al niet zo goed, dus lees ik niet verder xd'
    Misschien moet je je nog een tikkeltje meer inleven?


    Je kunt ook niet verder lezen X'D
    Want ik vond dus deel 1 ook niet goed. Daarom vraag ik om Tips enzo.
    En uhm, hoe bedoel je inleven?
    Want dat begin van:


    Dan loop ik naar beneden waar mijn vader al brood heeft gesmeerd. ‘Iew, wat is dat?’ Vraag ik als ik naar de verbrande geroosterde boterham kijk. ‘Pindakaas, met kaas en chocoladehagelslag!’ Antwoordt mijn vader vrolijk. Hij loopt terug naar de keuken waar hij verdergaat met zijn eigen ei. Ik ga zitten en prik met mijn vinger in het brood. ‘Dat eet ik niet hoor!’ Zeg ik met een vies gezicht. ‘Ik maak zelf wel iets.’ En ik sta op om een mandarijntje te pakken. ‘Zitten.’ Dwingt mijn vader en hij trekt me aan mijn arm terug op de stoel. ‘Auw! Papa je doet me pijn! ’ ‘Eten!NU!’ En een hand raakt mijn gezicht, tranen springen in mijn ogen.


    Is écht bij mij gebeurt. Maar dan niet precies met dát eten.:$


    everything, in time

    (...)

    Is écht bij mij gebeurt. Maar dan niet precies met dát eten.:$


    Die verbrande geroosterde boterham klinkt al niet xd' ik bedoel probeer het leuk lezen te houden. En die zin klopt niet nee xd'


    All was well.

    Heeft je vader jou geslagen ? o.o


    All was well.

    NeehexD
    Maar ik wist niet hoe ik hem anders moest beschrijven dat ie verbrand was én geroosterd..

    En dat lezen leuk houden he.
    Bedoel je dan van: Interresant, Grappig?
    Of hoe?

    Bedankt voor je hulp.

    ××


    everything, in time

    Heeft je vader jou geslagen ? o.o


    Jadus.:$


    everything, in time

    OMYGOD.O.O
    Níemand komt aan MIJN lena! Ö

    Máár! Ik vind hem wel goed! Ö
    Okay, der zijn dingen in die niet kloppen =')
    But, so what?! Ik vind het goed! Super! YouKnow! (A)


    Save me with your love tonight.

    OMYGOD.O.O
    Níemand komt aan MIJN lena! Ö

    Máár! Ik vind hem wel goed! Ö
    Okay, der zijn dingen in die niet kloppen =')
    But, so what?! Ik vind het goed! Super! YouKnow! (A)


    Tell me, wat klopt er not?
    Dan ikke dat veranderen doen!=)

    Xo


    everything, in time

    Ik loop naar beneden waar mijn vader al brood heeft gesmeerd. ‘Iew, wat is dat?’ Vraag ik als ik naar de zwart geroosterde boterham kijk. ‘Pindakaas, met kaas en chocoladehagelslag!’ Antwoordt mijn vader vrolijk. Hij loopt terug naar de keuken waar hij verdergaat met zijn ei. Ik ga zitten en prik met mijn vork in het brood. ‘Dat eet ik niet hoor!’ Zeg ik met een vies gezicht. ‘Ik maak zelf wel iets.’ Ik sta op om een mandarijntje te pakken. ‘Zitten.’ Dwingt mijn vader me, hij trekt me aan mijn arm terug op de stoel. ‘Auw! Papa je doet me pijn! ’Gil ik ‘Eten!NU!’Schreeuwt hij me toe. Een hand raakt mijn gezicht, tranen springen in mijn ogen.


    Ik heb het wat aangepast voor je. Ik zou niet zo vaak Dan, en doen, dat leest erg irritant!

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    (...)

    Ik heb het wat aangepast voor je. Ik zou niet zo vaak Dan, en doen, dat leest erg irritant!

    xX


    Oepsie, dat was me nog niet eens opgevallen!Ö
    Dandandandan pas ik het wel aan!
    Ik pak jou stukje in die plaats.

    Nogmeer?

    ××


    everything, in time

    ‘Nee! Ik eet dat gore spul niet! En raak me niet aan!’ Gil ik als ik zie dat mijn vader van zijn hand een vuist maakt. ‘Jij nutteloos kind! Misschien doe je het met dat gezonde voedsel eindelijk eens wat beter op school! Je hebt je zoveelste 5 voor Frans! Zo ga je niet naar de derde hoor!’Roept hij ‘Zeik nou toch eens niet zo op me! En ik eet dat vette spul niet! Doei.’ Ik pak mijn tas en loop weg. Onderweg naar school denk ik na. Sinds mijn moeder ziek is geworden is mijn vader anders. Liefde?, ik weet het niet. Hij kan er niet tegen dat zijn lieve vrouw ziek is. Maar dat hoeft hij toch niet op mij af te reageren? Stom mens! Ik zet mijn fiets in de fietsenstalling en loop naar Jacqueline, mijn enige vriendin. Maar wel de allerbeste.

    ‘Je wang is rood!’ Zegt ze. Ik schud mijn hoofd. ‘Het is niets, komt door de kou.’Lieg ik. Ze knikt. Ze geeft me een knuffel, natuurlijk knuffel ik terug. ‘Ik heb jou zoveel gemist! Écht, zo gemeen dat jij je mobiel niet mee mocht nemen naar Londen!’Zegt ze ontzet. Ik lach. Jacqueline lacht vrolijk mee. ‘Wees maar niet bang! Nu ik terug ben ga ik je dood sms’en hoor!’ Zeg ik tegen haar. We lopen arm in arm de school binnen


    Ik heb het weer een beetje voor je aangepast, misschien leest het nu beter;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Jeeeuj!=)

    Danke,als ik hem online zet, bedank ik jou erbij!=) Maar is het verhaal opzich wel goed? Want ik vind dat het eerste deel pakkend moet zijn![à]

    ××


    everything, in time

    Jeeeuj!=)

    Danke,als ik hem online zet, bedank ik jou erbij!=) Maar is het verhaal opzich wel goed? Want ik vind dat het eerste deel pakkend moet zijn![à]

    ××


    Ik vindt het opzich wel een goed verhaal. Waarschuw me ff als je hem on zet, Ik wil hem wel gaan volgen!:Y)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    (...)

    Ik vindt het opzich wel een goed verhaal. Waarschuw me ff als je hem on zet, Ik wil hem wel gaan volgen!:Y)

    xX

    Dankjee!
    Ik zet jou naam bij dat uhm, ENE stukje, owjha, de uitleg!
    Heb je liever dat ik je gebruikersnaam neem, of je echte?
    En als je nog iets weet..

    ××


    everything, in time