• Jahoi.


    Nah, ik had dus zo'n ander Topic met een idee. IdeetjeSerie
    Zo heet hij volgens mij>.<

    Maaaaaaar, ik heb al een deel 1(Niet Online) Alleen volgens mij is hij niet geweldig goed. En ik vind dat een deel 1 pakkend moet zijn!
    Dus:
    ~Reactie?
    ~Tips?
    ~Opmerking?


    Alvast Bedankt.

    En ja, ook ík draai me om in mijn bed als die vervloekte wekker rinkelt. Langzaam sta ik op. Het is de bedoeling dat ik mijn bed opmaak, maar daar heb ik nou geen zin in. Ik pak mijn kleren en loop naar de badkamer. Daar maak ik me helemaal klaar.
    Ik loop naar beneden waar mijn vader al brood heeft gesmeerd. ‘Iew, wat is dat?’ Vraag ik als ik naar de zwart geroosterde boterham kijk. ‘Pindakaas, met kaas en chocoladehagelslag!’ Antwoordt mijn vader vrolijk. Hij loopt terug naar de keuken waar hij verdergaat met zijn ei. Ik ga zitten en prik met mijn vork in het brood. ‘Dat eet ik niet hoor!’ Zeg ik met een vies gezicht. ‘Ik maak zelf wel iets.’ Ik sta op om een mandarijntje te pakken. ‘Zitten.’ Dwingt mijn vader me, hij trekt me aan mijn arm terug op de stoel. ‘Auw! Kutzooi je doet me pijn! ’Gil ik ‘Eten!NU!’Schreeuwt hij me toe. Een hand raakt mijn gezicht, tranen springen in mijn ogen. ‘Nee! Ik eet dat gore spul niet! En raak me niet aan!’ Gil ik als ik zie dat mijn vader van zijn hand een vuist maakt. ‘Jij nutteloos kind! Misschien doe je het met dat gezonde voedsel eindelijk eens wat beter op school! Je hebt je zoveelste 5 voor Frans! Zo ga je niet naar de derde hoor!’Roept hij ‘Zeik nou toch eens niet zo op me! En ik eet dat vette spul niet! Doei.’ Ik pak mijn tas en loop weg. Onderweg naar school denk ik na. Sinds mijn moeder ziek is geworden is mijn vader anders. Liefde?, ik weet het niet. Hij kan er niet tegen dat zijn lieve vrouw ziek is. Maar dat hoeft hij toch niet op mij af te reageren? Stom mens! Ik zet mijn fiets in de fietsenstalling en loop naar Jacqueline, mijn enige vriendin. Maar wel de allerbeste.

    ‘Je wang is rood!’ Zegt ze. Ik schud mijn hoofd. ‘Het is niets, komt door de kou.’Lieg ik. Ze knikt. Ze geeft me een knuffel, natuurlijk knuffel ik terug. ‘Ik heb jou zoveel gemist! Écht, zo gemeen dat jij je mobiel niet mee mocht nemen naar Londen!’Zegt ze ontzet. Ik lach. Jacqueline lacht vrolijk mee. ‘Wees maar niet bang! Nu ik terug ben ga ik je dood sms’en hoor!’ Zeg ik tegen haar. We lopen arm in arm de school binnen.



    En kijk ook even bij de topic Titel Kiezen.
    Van Invisble. Want daar kun je stemmen voor de Titel!^^
    Dankje.<3


    Doei.


    everything, in time

    (...)
    Dankjee!
    Ik zet jou naam bij dat uhm, ENE stukje, owjha, de uitleg!
    Heb je liever dat ik je gebruikersnaam neem, of je echte?
    En als je nog iets weet..

    ××

    oh dat maakt niet uit hoor;) En als je nog eens iets niet zeker weet ofzo, wil ik het wel voor je aanpassen hoor!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Butbut, is ie lang genoeg?[à]
    Of moet ie langer.
    Enenenen, is er nog iets fso?=)
    Want het eerste deel moet goed zijn!=D


    everything, in time

    Is er nu eigenlijk al een titeltje ? (=


    The soul needs autumn.

    Pfft, nee?X'D
    Dat zou jij bijhouden hoor!=P


    everything, in time

    beetje raar als je als tiener/puber van rond de 14/15 (schat ik) auw PAPA gaat zeggen. Ik zou meer zo iets van : godverdomme je doet me pijn. ofzo zeggen.


    Beauty always comes with dark thoughts

    beetje raar als je als tiener/puber van rond de 14/15 (schat ik) auw PAPA gaat zeggen. Ik zou meer zo iets van : godverdomme je doet me pijn. ofzo zeggen.


    13:Y)

    Maar thnx voor de opmerking, kzal wel veranderen!=)


    everything, in time

    Nu is het Kutzooi;Y)


    everything, in time

    lijkt me leuk
    zeggen als je hem on zet!!


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!