• Ik wil even zeiken ^^ Denk dat veel mensen het wel met me eens zijn...
    Er zijn gewoon té weinig mensen met fantasie op quizlet. Tot nu toe zijn er deze dingen van mij gestolen: Mijn nickname, mijn manier van schrijven (een no-name hoofdpersoon), selfmade spul van mijn pro, mijn liedjes/gedichten en ik zit nog te wachten op degene die mijn verhaallijn jat -_-' En dat terwijl ik écht geen bekend persoon op quizlet ben fzo =S Mensen kijken gewoon een beetje rond: 'Hé! Dat lijkt me wel leuk! Daar ga ik een verhaal over maken!' Serieus man sinds Love Being A Bitch een succesvol verhaal werd is het bitch-dit en bitch-dat! Hetzelfde met Get a life you fucking Nerd! Ik wordt hier zo schijtziek van, die mensen hebben een orgineel verhaal, dan gaat iedereen hen na doen! FF ter info: tot nu toe heb ik geen enkele re-make die net zo / bijna zo / meer succesvol was dat het orgineel. So why even bother? Dit is mijn oproep aan orginaliteit voor iedereen die dit leest. Daarbij bestaat er ook nog zoiets als copyright...
    Tot zover mijn gezeik ^^ Feel free to leave your opinion...


    BAM!

    Ik maak nie zoveel series,, mar er is nu ook ieman da ImNotOkay noemt >.< maar dan met 2 a's:8


    Over zielig gesproken...


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ben het zo wel met iedereen hier eens. Vooral ook omdat mijn Liefste Cupcakeje (Ik hou van je, lieverd!) hier de dupe van is geworden.
    En ik ook een keert, maar ja... Die ontkent natuurlijk weer dat ze mijn idee heeft overgenomen >.<
    Oh, oh! Cupcakeje? HondenBatser heeft hem alweer weg gehaald :D Die andere ook? :(

    Oh! En die van DarkPassion zijn echt geweldig, dat is gewoon echt de moeite waard om te doen, want er komt geen band in voor ^^ Voor de orginele verandering xD

    idd je hept gelijk ;)

    En over die foto's.
    Ik vind het vrij dom als je die gaat watermarken, like die heb je toch niet zelf gemaakt? Nee! Die heb je ook ergens vandaan gejat.
    Dus kun je niet zeuren vind ik.



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: spelfout )


    Ik heb foto's in mijn FB staan die ik weldegelijk zelf gemaakt ¬¬
    Gewoon uit filmpjes knippen (A):$
    Dus die heb ik wel gewatermerkt:Y)

    MAar die foto's zijn toch ook niet door jouzelf gemaakt? :X


    BAM!

    maar als je nick op een andere site wordt gebruikt,dat is niet echt jatten he.
    maar als je gedichten of verhalen zelf hebt geschreven dat gaat erover.

    Gadverdamme!
    Ja hier ben ik weer xD

    Ik vind dat het echt
    GENOEG moet zijn met
    Iedereen na te apen!!

    Heb toch godverdomme zelf inspiratie!
    En zo niet, kan je het nog
    altijd vragen!
    Daar is namelijk een topic
    over geopend over mensen als
    ze zonder inspi zitten aan de mense
    die zich op die topic aanmelde
    kunnen gaan vragen of ze hun
    kunnen helpen

    Sorry ff grof

    Mensen die iedereen na-apen

    GET A LIFE!! << Nee dieis niet gestolen van die ene serie :P

    Xxx

    ik bedenk zelf wat en als dat lijkt op een quiz van iemand dan heb ik dat verhaal echt niet gezien ":O Nog nooit gebeurd maar ik doe nooit wat na ;)

    En als ik iets na doe, vraag ik eerst 2 keer of het mag, en dan 'steel' ik alleen iets van een goede Quizlet vriendin ;) 1 keer gedaan :P

    Mr je hebt gelijk, het is niet leuk

    maar als je nick op een andere site wordt gebruikt,dat is niet echt jatten he.
    maar als je gedichten of verhalen zelf hebt geschreven dat gaat erover.

    wel als mensen gaan denken dat ik het dan ben ¬¬


    BAM!

    sommige kennen vast wel de quiz;
    du bist mein stern bill ?
    nah, kijk op; go super model .nl en ergends staat daar precies hetzelfde verhaal O_o maar
    volgends mij is die van quizlet tog wel de echte zeg maar .. ?
    xx

    Ik maak nie zoveel series,, mar er is nu ook ieman da ImNotOkay noemt >.< maar dan met 2 a's:8


    Over zielig gesproken...

    vind ik ook ^^


    HaveFun!

    Ik heb zojuist een hele quiz geëdit omdat dat meisje plagiaat had gepleegd. (gekopieerd dus)
    Ik ben daar enorm tegen, en als zoiets gebeurt, meteen melden svp.

    ja

    Ben het zwaar met je eens. Gelukkig zijn mijn serie-ideeën voorzover ik weet nog niet gestolen. Ben blij wat bij In Love With Bill heb ik over sommige dingen fxcking lang gedaan om ze te bedenken.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.