• Ik wil even zeiken ^^ Denk dat veel mensen het wel met me eens zijn...
    Er zijn gewoon té weinig mensen met fantasie op quizlet. Tot nu toe zijn er deze dingen van mij gestolen: Mijn nickname, mijn manier van schrijven (een no-name hoofdpersoon), selfmade spul van mijn pro, mijn liedjes/gedichten en ik zit nog te wachten op degene die mijn verhaallijn jat -_-' En dat terwijl ik écht geen bekend persoon op quizlet ben fzo =S Mensen kijken gewoon een beetje rond: 'Hé! Dat lijkt me wel leuk! Daar ga ik een verhaal over maken!' Serieus man sinds Love Being A Bitch een succesvol verhaal werd is het bitch-dit en bitch-dat! Hetzelfde met Get a life you fucking Nerd! Ik wordt hier zo schijtziek van, die mensen hebben een orgineel verhaal, dan gaat iedereen hen na doen! FF ter info: tot nu toe heb ik geen enkele re-make die net zo / bijna zo / meer succesvol was dat het orgineel. So why even bother? Dit is mijn oproep aan orginaliteit voor iedereen die dit leest. Daarbij bestaat er ook nog zoiets als copyright...
    Tot zover mijn gezeik ^^ Feel free to leave your opinion...


    BAM!

    Ja, maar dat is ook zo met plaatjes.
    Waarom komt er niet zo iets van dat de rechtemuisknop wordt uitgeschakelt. Of dat het een functie wordt in me profiel én serie's. Dat de rechtemuisknop wordt uitgeschakeld.


    Uhm, over plaatjes vindt ik eerlijk gezegd een beetje gezeur. Je kan best een plaatje hebben voor jouw quiz, maar als die gewoon van internet gehaald wordt dan kan je rechtermuisknop uitzetten maar dat heeft geen zin. Dan zoek je toch gewoon via google. En ik heb het dan over plaatjes in het algemeen. Niet die men zelf gemaakt heeft.


    Why don't you break my heart

    Uhm, over plaatjes vindt ik eerlijk gezegd een beetje gezeur. Je kan best een plaatje hebben voor jouw quiz, maar als die gewoon van internet gehaald wordt dan kan je rechtermuisknop uitzetten maar dat heeft geen zin. Dan zoek je toch gewoon via google. En ik heb het dan over plaatjes in het algemeen. Niet die men zelf gemaakt heeft.

    Indeed. ^^

    Ja, dat hebben er wel veel ja.
    Ik heb dan plaatjes van Bill en het schijt mij niet dat die worden gejat, ik ga er niet dood van. Ik zet er júíst geen foto's op van mezelf want iedereen kan die gaan jatten en je weet maar nooit =.= sorry misschien klink ik nu héél dramatisch, maar je weet dus nóóit. En die plaatjes van scene, ik vind het gewoon écht maf als je zeikt van dat andere die jatten van jou, hallo! jij haalt ze toch ook van vampirefreaks of google, wie is hier dan een jatter.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ja, maar dat is ook zo met plaatjes.
    Waarom komt er niet zo iets van dat de rechtemuisknop wordt uitgeschakelt. Of dat het een functie wordt in me profiel én serie's. Dat de rechtemuisknop wordt uitgeschakeld.


    Uhm, over plaatjes vindt ik eerlijk gezegd een beetje gezeur. Je kan best een plaatje hebben voor jouw quiz, maar als die gewoon van internet gehaald wordt dan kan je rechtermuisknop uitzetten maar dat heeft geen zin. Dan zoek je toch gewoon via google. En ik heb het dan over plaatjes in het algemeen. Niet die men zelf gemaakt heeft.


    idd.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Daar ben 'k het mee eens. Als je ze zelf bewerkt/maakt enzo begrijp ik het. Maar als je ze zelf ook gewoon ergens hebt opgezocht?

    Ik geef toe, ik sla ook plaatjes van de quizlets op. Maar als er geen watermark op staan, kan ik er ook niet bij zeggen van wie ze zijn toch? De watermarks haal ik er niet af. Kost mij teveel moeite.

    Is het raar als ik het juist een eer vind als mensen mijn foto's jatten? :'D
    Want dan vinden ze m'n haar cool ofzo, en dat vind ik dan weer lief. ^^
    Niet dat het vaak voorkomt, maar soms zie ik mezelf terug, en dat vind ik toch wel grappig eigenlijk.

    zometeen zie je jezelf terug als afbeelding van een serie O.O eigenlijk best wel maf als je, jezelf dan zo voorbij ziet gaan. xD


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    :'DD
    Dat is toch wreed? _0_
    Maargoed het begon voor mij ooit op Netlog, dat mensen ze jatten en nu boeit het me niet zoveel meer. Ik weet dat ik het ben, en ik heb al genoeg fakers gehad. :') Boeiend.

    fakers zuigen -.-


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Uhu :'D

    for some reason gaan ze mij faken omdat ze denken dat ik Th ken ofzeu. |: Heul raar.
    Like, al was het zo, dan zou ik dat alsnog niet melden, en ik zie het nut van faken zowieso niet zo. |D

    Neeh. Fakers zijn mensen die zielig zijn. Als ik th zou kennen zou ik het helemaal niet melden. Heb je alleen maar last van O.o


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Inderdeed. O.O You got it <3
    Dush, technisch gezien kun je van iedereen die zegt dat ze TH kennen uitgaan dat het niet zo is. ;) Behalve van bepaalde mensen die bekend zijn natuurlijk.

    Maargoed we dwalen kinda af. ^^ Back ontopic.

    Is het raar als ik het juist een eer vind als mensen mijn foto's jatten? :'D
    Want dan vinden ze m'n haar cool ofzo, en dat vind ik dan weer lief. ^^
    Niet dat het vaak voorkomt, maar soms zie ik mezelf terug, en dat vind ik toch wel grappig eigenlijk.


    Nee dat is niet raar, vind ik dan. Eigenlijk is imitatie de eerlijkste vorm van een compliment. (oké dat klinkt nerderig(A)(nerd))


    Why don't you break my heart

    och. Dat doen zoveel mensen. Zeggen dat ze hun tel. nummer hebben, dat hun ouders zijn ouders kennen, en dat zeggen ze toevallig tegen iedereen. Achterlijke levenloze mensen vind ik dat ^^

    Jaa idd. we dwalen érg af.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Mijn 'One Month Off Silence" Idee is ook heel origineel ;O
    Zelf bedacht enzo.. [in de auto.. Toen ik naar een winkel keek xO] En heb tot nu toe nog geen enkele copy cat gezien ;D
    Dus dat is een voordeel aan niet populair zijn op quizlet xD

    Ik denk eerder het nadeel. ^^

    Hoezo? ;O


    all I want for christmas is a girlfriend