• Ik wil even zeiken ^^ Denk dat veel mensen het wel met me eens zijn...
    Er zijn gewoon té weinig mensen met fantasie op quizlet. Tot nu toe zijn er deze dingen van mij gestolen: Mijn nickname, mijn manier van schrijven (een no-name hoofdpersoon), selfmade spul van mijn pro, mijn liedjes/gedichten en ik zit nog te wachten op degene die mijn verhaallijn jat -_-' En dat terwijl ik écht geen bekend persoon op quizlet ben fzo =S Mensen kijken gewoon een beetje rond: 'Hé! Dat lijkt me wel leuk! Daar ga ik een verhaal over maken!' Serieus man sinds Love Being A Bitch een succesvol verhaal werd is het bitch-dit en bitch-dat! Hetzelfde met Get a life you fucking Nerd! Ik wordt hier zo schijtziek van, die mensen hebben een orgineel verhaal, dan gaat iedereen hen na doen! FF ter info: tot nu toe heb ik geen enkele re-make die net zo / bijna zo / meer succesvol was dat het orgineel. So why even bother? Dit is mijn oproep aan orginaliteit voor iedereen die dit leest. Daarbij bestaat er ook nog zoiets als copyright...
    Tot zover mijn gezeik ^^ Feel free to leave your opinion...


    BAM!

    je hebt helemaal gelijk en dan effe een ding!! er zijn veel te weinig mensen met fantasie maar gelukkig heb ik het in overvloed (net zoals mijn ego -_-'maar elt daar maar niet op) ik heb laatts een nieuw woord bedacht omdat ik me versprak billdo? is dat geen goeie en sorry ik ben nu hyperavtief dus ik schrijf nu iets wat helemaal niet op dit forum past maar kvind da je gelijk hebt maar eht is wel irri de meeste originele verhalen worden gewoon bijna tot niet gemaakt dat is zo jammer en dan effe over de gene die je anam heeft na geaapt heb ik een nog wel een paar leuke als je wilt :P of nouja die vage dingen meote ik dan nog verzinnen amar die gast die ej anam heeft na geaapt ga ik in elkaar rammen wannabe TOMxMYGOD ram, je mee o mijn god ik heb hier gewoon een hele roman en dat door de red bull ik denk dat ik amar naar de dokter meot gaan want heel veel mensen denen dat ik ADHD heb o shit weer iets wat hier neit past maar bnouja vopor de laatste keer ik ben het HE-LE-MAAL met je eens!!

    xx-you.know.who

    Het is indd kut als iemand je na gaat apen en dan gewoon vrolijk tegen je zegd dat ze het neit doet.. Terwijl ik zelf wel beter weet. Heb ik voor niets alles geschreven en als degene een beetje lef heeft durft ie ook nog wel te zeggen dat het haar idee was.. Dat noem ik nou aardig niet.? laf gewoon


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Jaa, je hebt gelijk!! Het is nogal kut als iedereen jouw dingen jat enzo..
    En best kansloos.. Kun je zelf nix verzinnen ofzo.. :S


    AAP

    joepie

    Get a life you fucking Nerd!
    Die is
    van
    mij =D
    Wat bedoelde je daarmee n_n?


    I recycle my thoughts.

    R.E.S.P.E.C.T!!

    Goed gezegt zou ik zo zeggen!

    Ik vind dat ook en heb hier ook iemand die me na-aapt.

    Sinds mijn serie over de dochter van Nicole Richie een succec is, is er iemand die ook een serie is begonnen MET Nicole Richie erin -_-'

    'k Word er echt ZIEK van !
    Zoals jij zegt : Schijtziek!

    xxx

    :O
    DAt had ik ook!
    ik begon een keer met een quiz over dat je het zusje bent van Georg.
    Ik zat aan deel 20 ofzo.
    En toen kwamen er plots meer van dat soort shit. En allemaal dingen die ik gewoon vol tegenkom van my:S
    Qua quizjes:S


    hat kalte Füße! Wo bleibt der Sommer?

    eerst was er een quiz JIJ ALS DE ZOON VAN TOM KAULITZ toen kwam er een andere quiz 't dochtertje van mister tom kaulitz[love for traveling] maar nu worden ontzettend veel quizen gemaakt met het dochtertje van tom dat vind ik ook dom

    (K)

    iedereen doet het gewoon over Th niet dat ik dat erg vind, maar je kunt ook een wat orgineler onderwerp doen, zoals.....

    mmmmmmmmmmm

    ik heb nog nooit gehoord dat ik iemand na doe
    en als ik achter kom dat ik dat PER ONGELUK heb gedaan omdat ik natuurlijk niet alle story's kn volgen haal ik hem eraf dus zeg het dan gewoon even (A)

    ik wil geen na-aper zijn want ik haat het dat mensen mijn kledingstijl na-apen


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Get a life you fucking Nerd!
    Die is
    van
    mij =D
    Wat bedoelde je daarmee n_n?

    nu heb je ook player&nerd en nog meer nerd-dingen enzo (zie het als een compliment xD)


    BAM!

    JaJ,
    Tis idd stom da al die originele ideeen geJat wordn :S Ik heb het al is voor ghad dak een Quizz van iemand maakt [StandAlone], en vlak derna een andre Stand Alone, die gingen ALLETWEE over Bill die zelfmoord pleegt! Oké, ik haal inspiratie uit Quizzen, maar dan bedoel ik namen ofsow :) Ik vind het altij raar da originele Quizze ni veel worde gemaakt,
    Houd iedreen hier dan van on - originele Quizzn?! CRAZY! :P


    007

    En over die foto's.
    Ik vind het vrij dom als je die gaat watermarken, like die heb je toch niet zelf gemaakt? Nee! Die heb je ook ergens vandaan gejat.
    Dus kun je niet zeuren vind ik.



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: spelfout )


    Ik heb foto's in mijn FB staan die ik weldegelijk zelf gemaakt ¬¬
    Gewoon uit filmpjes knippen (A):$
    Dus die heb ik wel gewatermerkt:Y)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik maak nie zoveel series,, mar er is nu ook ieman da ImNotOkay noemt >.< maar dan met 2 a's:8


    HaveFun!