• Ik zie heel veel topics tegen woordig over dat je de baarmoederhalskankerprik niet moet nemen. Er zijn idd bijverschijnselen bij de prik, maar je kan niet dood gaan aan de prik. Wél aan baarmoederhalskanker. Dus zeg nou eerlijk, wat heb je liever?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    (...)
    Maar als ze echt denken dat het slecht voor je hersens in schaffen ze die prik wel af, anders zouden ze niet bepaald slim zijn ö


    Ghehe, ze hebben vast die prik op zichzelf uitgetest x]
    Neeh, voor geld doen mensen alles tegenwoordig.


    Your make-up is terrible

    ich wil hem niet nemen,,
    van de vorige prikken die ich kreeg was ich laterna auch dik ziek >.<
    auch all was het de griepprik ofzu ich was der dagen later ziek van
    zou me niiet verbazen als ich van diie prik auch ziek word :']


    And love's heart is death for me and my poison girl

    ich wil hem niet nemen,,
    van de vorige prikken die ich kreeg was ich laterna auch dik ziek >.<
    auch all was het de griepprik ofzu ich was der dagen later ziek van
    zou me niiet verbazen als ich van diie prik auch ziek word :']

    Van de griepprik kan je flink ziek worden ja, maar dat komt omdat ze half dode griepcellen in je spuiten, zodat je lichaam zich verweert tegen die cellen. Van de afvalstoffen die dan komen word je ziek.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    (...)
    Van de griepprik kan je flink ziek worden ja, maar dat komt omdat ze half dode griepcellen in je spuiten, zodat je lichaam zich verweert tegen die cellen. Van de afvalstoffen die dan komen word je ziek.


    Ghehe, die mensen zijn zo slim :Y) Word je alsnog ziek, dikke nutteloosheid


    Your make-up is terrible

    Idd. Iedereen kiest vr hemzlf of hij die neemt. Neem jij hem, fijn doe het dan gwn. Neem jij hem niet, ook fijn. Zwijg er dan gwn ovr. x'3


    A. ikmisje.

    Ik ga die k*tprink gewoon halen, wat iedereen ook zegt. Mijn lijf, mijn beslissing.


    I am an idiot, I move.

    (...)

    Ghehe, die mensen zijn zo slim :Y) Word je alsnog ziek, dikke nutteloosheid

    Nee, sommige mensen kunnen niet tegen griep en kunnen er zelfs dood aangaan, door die prik krijg je griep, maar daarna niet meer. (als het goed is)


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Je ziet inderdaad al die topics met die sites waarop staat dat het niet goed is enzo, maar dat kan me niet schelen. Ik beslis zelf of ik het doe en ik doe het ook.


    Can I crash into your life?

    ik ga hem zowiezo nemen, wat Sites ook zeggen, en wat de rest allemaal zegt, ik neem hem.. en als mijn BF hem niet wilt nemen ga ik haar ompraten!! want het is beter dat ze hem wel neemt


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    Gsus mensen willen dood geloof ik.. Ik neem hem klaar uit. x3 zelfs al zou ik hem niet willen nemen dwingen mijn ouders mij xD


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT