• Ik zie heel veel topics tegen woordig over dat je de baarmoederhalskankerprik niet moet nemen. Er zijn idd bijverschijnselen bij de prik, maar je kan niet dood gaan aan de prik. Wél aan baarmoederhalskanker. Dus zeg nou eerlijk, wat heb je liever?

Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

Nemen die prik.

Idd, de kans is klein. Kom op anders zouden ze het echt niet toelaten hoor ==

Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway

x_x weetje ik snap al dat gezeik niet om die KUT prik. mensen moeten zelf beslissen of ze hem willen nemen of niet. en als je hem niet neemt en daarna kanker krijgt is het je eigen schuld godsamme x_x [/Ja ik klink hard maar het is fcking Zo]

We can only learn to love by loving.

NEEM DIE VERDOMDE PRIK!
    Klaar, punt, uit.
    Nemen die handel, niet moeilijk doen.

rules don't stop me

Idd, de kans is klein. Kom op anders zouden ze het echt niet toelaten hoor ==

Ja idd, niet eens prikken geven als niet bewezen is dat het werkt & dat je er doodziek van word.

het is zowieso dom om die meisjes die'' ziek'' zijn gewornden
    dat kan net zo goed een alergies reactie wezen><

je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

NEEM DIE VERDOMDE PRIK!
    Klaar, punt, uit.
    Nemen die handel, niet moeilijk doen.

Já, idd. Of kom met een goed argument dat je hem niet moet nemen (dus niet dat het pijn doet -_-)

het is zowieso dom om die meisjes die'' ziek'' zijn gewornden

dat kan net zo goed een alergies reactie wezen><

Ja, daar zat ik zelf ook al aan te denken.

Ik heb nog geen uur geleden mijn tweede prik gehad :Y)

Let the Night embrace you

x_x weetje ik snap al dat gezeik niet om die KUT prik. mensen moeten zelf beslissen of ze hem willen nemen of niet. en als je hem niet neemt en daarna kanker krijgt is het je eigen schuld godsamme x_x [/Ja ik klink hard maar het is fcking Zo]

Dat is het niet, het is het probleem dat mensen zich laten ompraten door een of andere site. Dát maakt me boos, en ik vind niet dat je je door zoiets zou moeten ompraten. Echt, er is niets mis met die prik. Als je die prik niet wilt omdat je bang bent voor naalden, dan moet je het allemaal zelf maar weten. Maar je moet je niet laten ompraten door iemand die zegt dat de prik gevaarlijk is, en die iemand is dan geen dokter of iemand die medicijnen heeft gestudeerd.

rules don't stop me

ik neem hem niet omdat je die pas hoeft te nemen als je sexueel actief bent en dat ben ik nog niet....

Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

Love is more than just 4 characters.

Wat zouden die bijverschijnselen dan zijn ofzo? O.O' Daar heb ik werkelijk nog helemaal niets van gehoord en ik heb ze al alle drie gehad. Dus ik snap echt niet waar die zever vandaan komt. Het is echt een heel pak slimmer om ze te nemen hoor, tenzij je met baarmoederhalskanker wil zitten.

Tanya is de beste.

ik neem hem niet omdat je die pas hoeft te nemen als je sexueel actief bent en dat ben ik nog niet....

Nee, als je sexueel actief bent heb je minder kans dát hij werkt, dus het best is om hem wel nemen. Sexueel actief of niet.

(...)
    Ja, daar zat ik zelf ook al aan te denken.

ik bedoel ze kunnen net zo goed allergies zijn voor wat voor een stof in de vloeistof zelf zit?

je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

Net niet! Als je niet meer maagd ben, kan je hem niet meer nemen. Je moet hem hebben gekregen voor je seksuele contacten en alles.

Tanya is de beste.