• Ik zie heel veel topics tegen woordig over dat je de baarmoederhalskankerprik niet moet nemen. Er zijn idd bijverschijnselen bij de prik, maar je kan niet dood gaan aan de prik. Wél aan baarmoederhalskanker. Dus zeg nou eerlijk, wat heb je liever?

Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

Het beschermt maar voor 5 jaar !
    Ik haal hem NIET.. Wat de rets doet, moet ie zelf maar weten maar hier een goeie site:)
    http://www.kidsfeeling.nl/index.php/Waarschuwingen/nieuwe-vaccinatie-experiment.html
    Hij heeft mij op andere gedachten gebracht dus het kan handig zijn. Er zijn ook bijwerkingen mogelijk dus denk goed na voor je hem neemt !
    Het is nog niet eens goed door getest:S En dan neem je het risico op blijvende bijwerkingen:S?

Xx (baby)

Loving you is hard, missing you is harder.

Ik haal hem NIET.. Wat de rets doet, moet ie zelf maar weten maar hier een goeie site:)
    http://www.kidsfeeling.nl/index.php/Waarschuwingen/nieuwe-vaccinatie-experiment.html
    Hij heeft mij op andere gedachten gebracht dus het kan handig zijn. Er zijn ook bijwerkingen mogelijk dus denk goed na voor je hem neemt !
    Het is nog niet eens goed door getest:S En dan neem je het risico op blijvende bijwerkingen:S?

Xx (baby)

Nooit en dan ook nooit internet geloven ofzo, zeg wat je hart zegt en niet wat internet zegt of wat je vrienden zegt

Ik weet het niet. Een heleboel mensen zeggen dat je het niet moet doen. Mijn moeder gaat de dokter bellen en zo. Maar toch weet ik het niet. Ik ben als de dood voor naalden. (dat zeg ik,ik heb een piercing.) Maar toch. Ik vind het doodeng en heb er nu al nachtmerries over. Verschrikkelijk gewoon>.<

Music is the new sex

Xx (baby)

Je weet niet of die info vertrouwelijk is, als ik jou was ik hem wél nemen, maar ik ben jou niet.

Die prik nemen, natuurlijk!

ik moet mijn eerste nog krijgen en zeker wel dat ik hem ga nemen. :') ik ga absoluut geen risico nemen.

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

DAMNED DOMME MENSEN
    Weetje, die prik is getest op 1000 meisjes, over een periode van een jaar. Ze weten zo weinig erover. Ze weten niet wat je er van kan krijgen na 3 jaar, of na 5 jaar. Je kunt net zo goed onvruchtbaar worden. En alsje het virus al in je hbt, word hij geactiveerd, en krijg je het alleen maar eerder. Ze testen niet eerst of je het al hebt.
    En er zitten aluminiumdeeltjes in. Ze weten nog niet percies wat het met je hersens doen, maar het is in ieder geval niet goed. In Amerika zijn er al meisjes aan dood gegaan. En ik kan dit allemaal weten, ik loop stage in een apotheek en mijn vader werkt ook met medicijnen, over de hele wereld.

Your make-up is terrible

Ik neem 'm.
    Klaar.

-

DAMNED DOMME MENSEN
    Weetje, die prik is getest op 1000 meisjes, over een periode van een jaar. Ze weten zo weinig erover. Ze weten niet wat je er van kan krijgen na 3 jaar, of na 5 jaar. Je kunt net zo goed onvruchtbaar worden. En alsje het virus al in je hbt, word hij geactiveerd, en krijg je het alleen maar eerder. Ze testen niet eerst of je het al hebt.
    En er zitten aluminiumdeeltjes in. Ze weten nog niet percies wat het met je hersens doen, maar het is in ieder geval niet goed. In Amerika zijn er al meisjes aan dood gegaan. En ik kan dit allemaal weten, ik loop stage in een apotheek en mijn vader werkt ook met medicijnen, over de hele wereld.

Ze mogen geen eens een prik geven die niet getest is op mogelijke ziektes-letsels x']

(...)
    Ze mogen geen eens een prik geven die niet getest is op mogelijke ziektes-letsels x']

Ze hebben het alleen getest op korte termijn.
    Ke nje het meningokokken nog? Daar hebben ze ook heel snel een vaccin tegen gemaakt, terwijl maar 1 op de miljoen kinderen de ziekte kreeg. En je wilt niet weten hoeveel kinderen aan dat vaccin zijn doodgegaan.

Your make-up is terrible

meningokokken? O_O

meningokokken? O_O

Oh dat weet je vast niet meer x_x is al 5 jaar geleden.

Your make-up is terrible

(...)

Oh dat weet je vast niet meer x_x is al 5 jaar geleden.

Euh
    toen was ik 8, dus dat zou ik niet meer weten;p

(...)

Euh
    toen was ik 8, dus dat zou ik niet meer weten;p

Ghehe ja :Y)
    Maar daar enten ze ook niemand meer tegen in, gewoon omdat het te slecht is.
    En ik vind die prik heel goed, alleen ze doen het te overhaast. Te weinig getest enzo.

Your make-up is terrible

(...)

Ghehe ja :Y)
    Maar daar enten ze ook niemand meer tegen in, gewoon omdat het te slecht is.
    En ik vind die prik heel goed, alleen ze doen het te overhaast. Te weinig getest enzo.

Maar als ze echt denken dat het slecht voor je hersens in schaffen ze die prik wel af, anders zouden ze niet bepaald slim zijn ö