• shit ik had dus vandaag gevraagd of ik in die winkel ,waar die leuke jongen is,of ik daar dus stage mogt lopen.
    zei die man dat er al een jongen(waarschijnlijk hij dus) stage loopt en kon dus niet!>:(wnt hij wou niet dat er str8x heel wat kindere door zyn winkel heen lope-.-
    Vet balen man!! en hij was er vandaag dus ook niet kon hem niet zien! maar ik was daar dus 3x achter elkaar en ik moet dus ckr een tijdje wachten voor ik er weer heen kan :L(anders is et egt te verdacht XD)
    maar ik ben dus bang dat ik hem nooit zou kunne leren kennen =.=' (omg hys gewoon so een hottie
    :8)

    Stap dan gewoon op hem af.


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Stap dan gewoon op hem af.

    ik weet niet wnneer hij daar werkt eigenlijk.
    maar als ik er weer heen ga,en hys er ook, ga ik ckr een praatje met em make!

    Ga er nog eens heen later en als hij daar dan is, knoop je een gesprek met hem aan over dat je daar ook wilt werken..


    PoisonTrash on camera

    Probeer een praatje te maken
    Of blijf een tydje met een vreidnin in de burt tot iemand zijn naam roept ,Zoek je m dna op hyves ^^
    xxSuc6 nog

    Probeer een praatje te maken
    Of blijf een tydje met een vreidnin in de burt tot iemand zijn naam roept ,Zoek je m dna op hyves ^^
    xxSuc6 nog

    btw thnx ,Jaa! d8 ik ook al aan zyn hyves! maar is het dan niet verd8dat ik dan daaro voor die winkel met mn vriendin zit te w8e =P wnt het is een best klein muziekwinkeltje en niet een supermarkt ofzow >_<

    (...)
    btw thnx ,Jaa! d8 ik ook al aan zyn hyves! maar is het dan niet verd8dat ik dan daaro voor die winkel met mn vriendin zit te w8e =P wnt het is een best klein muziekwinkeltje en niet een supermarkt ofzow >_<

    ga gewoon cd's kijken.
    zoek dan van te voren een cd op van een niet echt bekende band.
    dan na lang zoeken kan je m niet vinden en stap je op die gast af om te vragen of ze die cd hebben? :3
    hebbenz e geen naamplaatje op? :'D

    (...)
    ga gewoon cd's kijken.
    zoek dan van te voren een cd op van een niet echt bekende band.
    dan na lang zoeken kan je m niet vinden en stap je op die gast af om te vragen of ze die cd hebben? :3
    hebbenz e geen naamplaatje op? :'D
    nee het is geen cdmuziek winkel helaas :( het is een mzuiekwinkel waar ze instrumenten verkopen.
    maar ik zei dus zo tegen mijn pa dat ik nog een paar dingen moest hebbe xD hopelijk staat ie er dan.
    alleen kheb niet veel geduld:X:$

    Stap dan gewoon op hem af.

    Daar heb ik dus geen lef voor. Bij een winkel bij me in de stad werkt ook een jongen die er op z'n zachtst gezegd best leuk uitziet. Nu weten een paar vrienden van me dat en zagen ze er alsmaar over door. Wat bleek: ze waren vandaag tijdens een tussenuur naar die winkel gegaan en hebben gevraagd: 'Waar is Martijn [desbetreffende jongen dus], Samanthas vriendje?' Natuurlijk per ongeluk expres net iets te hard.
    Aangezien ik vaak met hun meeging naar die zaak is dus mijn hele dekmantel aan gort =='
    Oke, even mijn zeikstory.
    Wel respect overigens dat jij wel het lef ervoor hebt.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Daar heb ik dus geen lef voor. Bij een winkel bij me in de stad werkt ook een jongen die er op z'n zachtst gezegd best leuk uitziet. Nu weten een paar vrienden van me dat en zagen ze er alsmaar over door. Wat bleek: ze waren vandaag tijdens een tussenuur naar die winkel gegaan en hebben gevraagd: 'Waar is Martijn [desbetreffende jongen dus], Samanthas vriendje?' Natuurlijk per ongeluk expres net iets te hard.
    Aangezien ik vaak met hun meeging naar die zaak is dus mijn hele dekmantel aan gort =='
    Oke, even mijn zeikstory.
    Wel respect overigens dat jij wel het lef ervoor hebt.
    is geen zeik story! maar thnx nog^_^

    Wahaa. als je hem nou elke dag ziet of juist niet elke dag , dat maakt voor hem vast geen verschill , hij ziet zo veel mensen xD


    ' niks is wat het zijn moet '

    Wahaa. als je hem nou elke dag ziet of juist niet elke dag , dat maakt voor hem vast geen verschill , hij ziet zo veel mensen xD
    ja idd !:P

    Ga gwn naar die stomme baas en zeg: Als u me hier geen stage laat lopen dan ga ik wel heel erg depressief worden en u wilt niet weten wat voor gevolgen dat kan geven. Ik wil die jongen daar leren kennen en u gaat mij daar helpen of ik vertel iedereen dat u uw vrouw bedriegt met een studente. Het doet veel meer pijn om het van iemand anders te horen, weet u. x[
    xd
    Nene, laten we realistisch blijven xd.
    Ga daar gewoon iets kopen of iets doen, klantje spelen en knoop een gesprek aan over zijn coole jas die je neef ook toevallig heeft. xd
    of over een of ander horloge, of ketting of weet ik veel (':
    Of zeg hem wat voor een cool kapsel hij wel niet heeft, ;p

    Veel succes B)


    Where there is a sea there are pirates...

    Ga gewoon naar hem toe en praat met hem ^^.
    Het komt vast wel goed.
    Of anders maak je een foto van die jongen en dan kun je altijd naar hem kijken ^^


    Special Love <3

    Ga gewoon naar hem toe en praat met hem ^^.
    Het komt vast wel goed.
    Of anders maak je een foto van die jongen en dan kun je altijd naar hem kijken ^^


    Ja, geweldig idee.
    je komt er zo voorstaan, je neemt een foto, en je gaat weg.
    Dan wilt die vast en zeker met jou praten om uit te peuteren wat er in jouw zieke hoofd allemaal omgaat x).
    Sorry (':


    Where there is a sea there are pirates...