• Nou kijk hè,
    ik was dus net in de supermarkt met mijn mams. :Y) en toen ging ik afrekenen. Zegt dat mens achter de kassa ineens: "Wat heb jij mooie ogen, zeg. En zo met die mascara dan komen ze helemaal mooi uit." Jeetje, hadk ffkes niet verwacht. ô.o
    Hebben jullie dat ook weleens, dat je een complimentje krijgt van een wildvreemde? (':


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ja, dat heb ik ook eens gehad. We hebben op school zo'n uitwisselingsproject met mensen van Komen. En die mensen kwamen dus naar mijn school voor de eerste keer. Opeens kwamen ongeveer vijftien meisjes rond mij staan en praten allemaal door mekaar tegen mij. Ik verstond er dus weer niets van, mijn frans is zowieso al slecht. Achter bleek dus dat ze allemaal geobsedeerd waren door mijn schoenen.

    Soms wel, ja. Ooit liep ik gewoon wat rond op straat, komt er zo'n meisje naar me toe.
    "I adore your hair!" zegt ze dan. Eerst vond ik het nogal raar, want, like, ik ken haar niet.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Kmoest laatst stage lopen bij een gast van rond de 23 ofzow kweet niet in een winkel,dachten ze allemaal dat ik zijn vriendin was enzo en ze vonden me echt mooi blaBla ik vond et egt irri d8 egt Wtf man leave me alone:8:8

    Ik was eens in de H&M.
    Ik had zo'n zwart truitje aan, en stond de kleren op te hangen die op de grond lagen. (Hoezo ijdel :Y)) Toen kwam er zo'n Turkse vrouw naar mij toe. 'Werk je hier?' Ik zo: WTF?!
    En dat was ook eens bij de Free record shop.
    Ik stond tussen de cd's te zoeken naar een cd van MCR volgens mij. In dat geval, toen vroeg er een meisje uit Noord-brabant [/zei ze] aan mij 'Mag ik je iets vragen' ik keek op. 'O, je werkt hier niet' ik lachte. 'Ja ik kom van Noord-Brabant dus ik weet het niet.

    Mwaha, dat had ik ook een keer in de NewYorker, alleen dat meisje sprak me ook echt nog met 'U' aan toen ze vroeg of ik er werkte.. :']


    Mew <3

    Gister liep ik in Utrecht met wat vriendinnen. Komt er ander groepje naar ons toe. "Hey jullie lijken net modellen!" grinnikt zo'n meisje. En de jongen begint opeens aan mijn haar te zitten == "Moet je voelen hoe glad en mooi haar haar is!" Toen ben ik echt kei-hard in lachen uitgebarsten ^^


    Like everybody and trust no one.

    Ik was eens in de H&M.
    Ik had zo'n zwart truitje aan, en stond de kleren op te hangen die op de grond lagen. (Hoezo ijdel :Y)) Toen kwam er zo'n Turkse vrouw naar mij toe. 'Werk je hier?' Ik zo: WTF?!
    En dat was ook eens bij de Free record shop.
    Ik stond tussen de cd's te zoeken naar een cd van MCR volgens mij. In dat geval, toen vroeg er een meisje uit Noord-brabant [/zei ze] aan mij 'Mag ik je iets vragen' ik keek op. 'O, je werkt hier niet' ik lachte. 'Ja ik kom van Noord-Brabant dus ik weet het niet.


    Pfft, ik kom ook uit Noord-Brabant:Y)
    Met de zachte 'G'!(A)


    everything, in time

    Neuh.


    Beauty always comes with dark thoughts

    jah dat heb ik ook heel vaak xD
    XxX


    /

    Ja, en dan word ik ff heel verlegen.:$
    Meestal over mijn haarkleur..(die ik zelf niet mooi vind.) Maar die mensen blijkbaar wel..

    soms


    One Day you'll remember me...

    (...)
    Mwaha, dat had ik ook een keer in de NewYorker, alleen dat meisje sprak me ook echt nog met 'U' aan toen ze vroeg of ik er werkte.. :']


    Hahahah oke dan. :'D


    -

    Ja over laatst, we hadden projectdag op school het laatst uur hygiëne en ineens die madam die dat gaf, jah en zij heeft mooie ogen en wimpers. En ik in mijn eigen van: WTF


    Live life limitless.

    Jhaaaaa,, en altijd over mijn ogen hé^^


    Just a simple "I love you" (:

    Ik stond laatst op Amsterdam centraal bij de wc's, was even m'n make up aan het bijwerken, stond er opeens een oude man die daar de wc's schoonmaakte achter me, hoor je hem zo ''Zo, jij bent een mooie jonge dame!'' dus ik zo ''Ghehe, thnx..'' ''fijn weekend verder, jonge dame!'' ''ja u hetzelfde meneer'', bestwel raar :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Ik heb een vriend die homo is, maar ik ken hem pas van begin dit schooljaar en helemaal in het begin, toen we elkaar totaal nog niet kenden, kwam ie naar mij en het eerste wat ie zei was: "waauw, jij hebt echt zo 'n modellen-postuur! En zo 'n lange benen! En echt zo mager, maar toch niet uitgemergeld en echt supermooi! Btw, ik ben gilles, hoe noem jij??" Ik vond het nog wel grappig^^


    Live for something or die for nothing