• Nou kijk hè,
    ik was dus net in de supermarkt met mijn mams. :Y) en toen ging ik afrekenen. Zegt dat mens achter de kassa ineens: "Wat heb jij mooie ogen, zeg. En zo met die mascara dan komen ze helemaal mooi uit." Jeetje, hadk ffkes niet verwacht. ô.o
    Hebben jullie dat ook weleens, dat je een complimentje krijgt van een wildvreemde? (':


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Een tijdje geleden in een schoenenwinkel. Kwam er zo iemand op me af: wat heb jij mooie ogen. Ik dacht echt zo: wtf?


    I am an idiot, I move.

    Gister nog.
    Ik ben gisteravond laat teruggekomen van Londen. Zei zo'n Stewardess: Wat ben jij een mooi meisje!
    Ik dacht Okaay?
    Ik zo heel beleefd: Danku EN lachen natuurlijk![à]

    En zo'n rare vent wierp mij een handkusje! Maar dat vond ik iew!


    everything, in time

    Euhm, nope, of ja toch wel O.O

    Overlaatst ging ik met mijnh ond wandelen [/who cares!] en zo en daar liep zo een man rond, ook met een hond maar mijn hond wilt altijd met andere honden spelen en al die shit, dus ja, ik stond daar zo opeens die man; 'je hebt wel mooie ogen, en een mooi figuur heb je ook' ik in mezelf zo; whatthefuckman?! ik mijnh ond meetrekken echt zo ieuw was dat!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ja, vaak:
    ''Wat heb jij mooie ogen!''

    maar nooit over mijn haar of kleding >.>

    Ik heb dat ook eens gehad met een vriendin van een vriendin van me
    die kwam dus naar mij toe gelopen en nam men schouders vast en zij dan 'IK WIL JOU OGEN!' echt mega luid xD
    Ondertussen is het meisje wel al een vriendin van me hoor ^^ en ze zit nu in de klas tegen men andere vriendin constand te klagen dat ze jaloers is op men ogen xD

    haha, nee, ik schijn mensen af te schrikken...
    Het beste wat ik heb gehoord is "cool shirt" xD


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Om mijn haar soms x'D
    Kwam een keer iemand naar me toe in de H&M 'je hebt echt leuk haar' ofzo :'] Best grappig ;P


    Mew <3

    Jaah, best wel weird.
    Ik was gek aan het doen met friends, komt opeens zo iemand naar me toe: "wou je bent mooi, en je ogen zijn zaligheid." Ik echt geschokt "Dankje?"


    So silently, you make my day so unreal and never ending

    ik krijg ook wel eens van wat eb jij een mooie ogen (vind ik zelf nie) maarja zij dus van wel


    Love is the movement <3

    Ik denk van niet, of ik herinner me het toch al niet echt meer :').


    Tanya is de beste.

    zowat elke dag.
    Over me uiterlijk enzo maar soms ook over me leeftijd.
    vorig week zaterdag nog, ging ik samen met me nichtje even boodschappen doen(me nichtje is 1 en een half) zei zo een vrouw achter de kassa, 18 en al een kind, is dat niet een beetje te jongx'D, mensen schatten mij altijd 18, ik weet niet of dat een complimentje is hoorx'D

    Tijdens Carnaval was ik verkleed in een stewardess en al de venten zo naar mij zeggen: Wow Bby! Jij ziet er mooii uit!


    x"D


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    Laatst ging ik binnen bij de Gall & Gall.
    Zei de verkoopster dat mijn haar heel leuk zat. (onder krullen, boven stijl en mijn pony naar rechts)


    -

    zowat elke dag.
    Over me uiterlijk enzo maar soms ook over me leeftijd.
    vorig week zaterdag nog, ging ik samen met me nichtje even boodschappen doen(me nichtje is 1 en een half) zei zo een vrouw achter de kassa, 18 en al een kind, is dat niet een beetje te jongx'D, mensen schatten mij altijd 18, ik weet niet of dat een complimentje is hoorx'D


    HAJAR DAT MEEN JE NIET
    ZEI DIE DAT ECHT
    OOOOOOOOOOMG
    OMG
    OMG
    JE KAN ME OPVEGEN
    SERIEUS


    -

    Ik was eens in de H&M.
    Ik had zo'n zwart truitje aan, en stond de kleren op te hangen die op de grond lagen. (Hoezo ijdel :Y)) Toen kwam er zo'n Turkse vrouw naar mij toe. 'Werk je hier?' Ik zo: WTF?!
    En dat was ook eens bij de Free record shop.
    Ik stond tussen de cd's te zoeken naar een cd van MCR volgens mij. In dat geval, toen vroeg er een meisje uit Noord-brabant [/zei ze] aan mij 'Mag ik je iets vragen' ik keek op. 'O, je werkt hier niet' ik lachte. 'Ja ik kom van Noord-Brabant dus ik weet het niet.


    -