• Nou kijk hè,
    ik was dus net in de supermarkt met mijn mams. :Y) en toen ging ik afrekenen. Zegt dat mens achter de kassa ineens: "Wat heb jij mooie ogen, zeg. En zo met die mascara dan komen ze helemaal mooi uit." Jeetje, hadk ffkes niet verwacht. ô.o
    Hebben jullie dat ook weleens, dat je een complimentje krijgt van een wildvreemde? (':


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Euhm.. nee nooit, want dat kan ook niet want ze geven alleen complimenten aan mooie mensen dus tegen mij zeggen ze niks, wa ik ook snap..


    Stop wishing, Start doing..

    Ja, ze zeggen wel eens dat ik heel mooi haar heb,. :')


    Listen to what we're not saying..

    haha.
    één keer van een vrouw die de foto van mijn ID moest maken.
    'Wauw wat komen je mooie ogen hier mooi uit op deze foto!'


    I recycle my thoughts.

    Hmmm, niet echt.
    Ja 'k krijg ze soms wel, maar daar ben 'k veel te verlegen voor, dan kijk ik ineens weg.

    'k krijg er ook wel van bekende, echt raar. Stonden we te praten met andere mensen van mijn klas, zegt er iemand ineens 'Melanie heeft kei mooie ogen.' Voelde ik me lekker onzeker =='


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Jah
    Een juf had een keer tegen m'n moeder gezegd dat ik mooie ogen had en meer mensen zeiden dat weleens.
    En vroeger toen ik klein was zeiden 2 franse mensen dat ik er lief uitzag^^ (dat vertelde m'n moeder me) =P


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Nee..


    No growth of the heart is ever a waste

    Hmmm, niet echt.
    Ja 'k krijg ze soms wel, maar daar ben 'k veel te verlegen voor, dan kijk ik ineens weg.

    'k krijg er ook wel van bekende, echt raar. Stonden we te praten met andere mensen van mijn klas, zegt er iemand ineens 'Melanie heeft kei mooie ogen.' Voelde ik me lekker onzeker =='

    heb ik ook. ><' ik kijk dan altijd weg of ik weet niet wat ik erop moet zeggen enja. ><'


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Er zijn wel eens mensen die vragen of ik nepwimpers heb, niet dus.. XD Zelfs door mijn duits lerares, zo'n oud wijf van over de 50 xd


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik kreeg van de zomer een Complimentje om me Zebra broek XD

    ehhm nee^^
    dacht ik..
    I dunno x3


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Nee, het is al een wonder als ik een complimentje krijg van iemand dat ik ken. (krul)

    Ghehe jhaa >,<
    Zei er eenkeer iemand tegen mij: 'Whoaw! Zo'n mooi en dik haar dat je hebt! En het golft zo mooi.' Ik van whatthefuck? Ken ik uu?
    And ook nog eens: Je wenkbrauwen zijn echt práchtig! Like halloo?

    Euhm, eigenlijk wel.
    Heel vaak over mijn ogen. Ö En heel vaak van wildvreemde. >_< Erg eigenlijk dat ik het nu moet zeggen. -_-"

    Ja best vaak, ook over mijn ogen,,omdat ze blauw zijn en omdat ik lange wimpers heb,,ik hoor wel mensen zeggen, 'ben echt jaloers op jou ogen, en ook jou wimpers' dati s best grappig om te horen..

    Mm.. niet echt vaak. Maar ik krijg wel ook vaak te horen dat ik prachtige ogen heb. En wat ik dus niet vind. (:


    A. ikmisje.