• Excuse-Moi voor het zóveelste topic vandaag, maar er blijven maar topicdingetjes omhoogborrelen bij mij. Heel vaak zie je op profielen, hyves, myspace etc. etc.:
    Hates: Huppels, aardappels (ik zeg maar effe iets ofzo >.<), Mensen die elkaar niet accepteren.
    Veel mensen hebben het niet in de gaten, maar bij hates staat dus dat ze een hekel hebben aan mensen die anderen niet respecteren & accepteren. Ze hebben dan niet in de gaten (blijkbaar) dat ze bij hates ook huppels neer hebben gezet. Dan betekend dat je die mensen dus niet respecteerd / accepteerd. Like, ook huppels, barbie's etc. zijn ook gewoon mensen, en ook zíj willen geaccepteerd worden.
    Dus ik snap dat niet, gerespecteerd willen worden en geen respect hebben voor een "andere" soort mens dan dat jij bent.
    Dat wou ik gewoon even kwijt.


    Red Bill geeft je vleugels <3

    Ik vind dat je elkaar moet accepteren zoals je bent.
    Maar mensen willen vaak ergens bij horen, en doen dan ook maar mee.
    Ik hou van paarden en paarden zijn kuddedieren die kunnen niet alleen zijnXD.
    Eigenlyk vinnik sommige mensen dr wel een beetje op lijken wat dat betreft:$.

    Het kan aan mij liggen
    Maar ik vind emo & scene erger dan huppels hoor. De meeste wel tenminste.
    Veel arroganter, aandachtgeil, en meestal nog veel ijdeler ook.
    Ik heb respect voor huppels dat ze niet allemaal gaan roepen dat ze emo haten!
    Huppels zijn coel. (cool)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nouja Dat harde gegil,Domme acties,En de smaak die jij meschien neit hebt, Kan nogal
    Irie zijn
    Ze kunnen wel grappig zijn,
    OF arrogant naar je neerkijken,
    But,Ze kunnen ook je vrienden zijn Ipv je vijand, Ikbedoel maar, Als je Een Huppel heb als Vijand laten jullie elkaars gemeenste/Slechtse kanten zien,
    But iedreen ze mening
    Ene vind drop lekker Andre vies
    Ene vind Spruitjes lekker, en ik dus echt niet
    xox


    I'm locked away inside this grave

    Nouja Dat harde gegil,Domme acties,En de smaak die jij meschien neit hebt, Kan nogal
    Irie zijn
    Ze kunnen wel grappig zijn,
    OF arrogant naar je neerkijken,
    But,Ze kunnen ook je vrienden zijn Ipv je vijand, Ikbedoel maar, Als je Een Huppel heb als Vijand laten jullie elkaars gemeenste/Slechtse kanten zien,
    But iedreen ze mening
    Ene vind drop lekker Andre vies
    Ene vind Spruitjes lekker, en ik dus echt niet
    xox

    Ik vind vijand nogal een groot woord :]
    In de Tweede Wereldoorlog. Tóen waren er vijanden. Nu is het meer kibbelen, catfights en respectloos met elkaar omgaan. Jammer dat het zo gaat in de wereld ):
    Maarja, je kan ook niet alles hebben. Tóch zou het fijn zijn als iedereen er aan meewerkte toch nog een beetje meer respect te geven, en daardoor dus óók te krijgen.


    Red Bill geeft je vleugels <3

    Ghehe. Daarom lig ik nu altijd dubbel als dat op iemands profiel staat. Lekker krom redeneren.
    Dude, ik heb toch zo'n hekel aan huppels eh..


    No growth of the heart is ever a waste

    Helemaal waar. Iedereen moet geaccepteerd worden en als ik eerlijk ben, zoveel huppels zie ik niet. Misschien bestaan ze wel niet eens en worden ook zíj ongewenst in hokjes gestopt.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb respect voor huppels, zolang zij respect voor mij hebben.


    Life is hard and then we die

    Ik heb respect voor huppels, zolang zij respect voor mij hebben.

    ja maar dan is het toch meer kwa de personen?
    like alto's kunnen net zo goed je de grond in boren =]