• Hallo ik wil weer een nieuw kapsel,
    Ik krijg beetje genoeg van mijn ouwe kapsel ^^
    ik heb nu namelijk een schuine pony bruin/lichtbruin/donkerblond door elkaar.
    Ik wil een van deze dagen naar de kapper maar weet iemand mischien een leuk emo/scene kapsel maar niet tekort want ik heb best lang haar tot over mijn schouders en laagjes mag wel alleen die ook niet tekort.
    && kheb exstensions in mijn eigen haar kleur ;)
    zowieso doe ik ook nog roze exstension plukke in myn haar.
    Waarom wil ik mijn haar tniet kort hebbe??:Omdat mijn haar dood is en ik heel veel van mijn lange haar houd (A) ik moest een keer heel hard huilen omdat mijn tante mijn haar tekort had geknipt.(ik was werkelijk ontroostbaar:|)

    (...)

    jy bepaald niet wat ik wel of niet moet kiezen.
    Maar dan weet de kapper ongeveer wat ik wil , ik ken et niet allemaal staan uitleggen str8x maakt ze er een zooitje van ^^

    So? Heb ik ook laten doen hoor. En kapper/kapster is hun beroep, dus een zooitje zullen ze er niet van maken. Be original.


    Red Bill geeft je vleugels <3

    (...)

    jy bepaald niet wat ik wel of niet moet kiezen.
    Maar dan weet de kapper ongeveer wat ik wil , ik ken et niet allemaal staan uitleggen str8x maakt ze er een zooitje van ^^

    Ik heb een SUPER idee,ga naar de kapper en zeg : Doe maar wat je wilt. :] Deed ik ook en ben er helemaal blij mee. [moet je wel een goede kapper hebben.]


    Het leven is mooi,maak het niet lelijk.

    btw ik hoef niet orgineel te zijn lol je mag me noemen zoals je wilt ken mij wat sgele ^__^'

    Je kan er ook zelf iets van maken (:


    Red Bill geeft je vleugels <3

    whahaa eemoooooooo


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.

    btw ik hoef niet orgineel te zijn lol je mag me noemen zoals je wilt ken mij wat sgele ^__^'

    Wij proberen je alleen maar uit te leggen dat dat leuker is! en dat je dan met trots kan zeggen 'Kijk, zelf bedacht.'

    whahaa eemoooooooo

    waar slaat dát dan weer op?

    @ Axelrawr.
    Wat jij wilt. :')


    Het leven is mooi,maak het niet lelijk.

    (...)
    So? Heb ik ook laten doen hoor. En kapper/kapster is hun beroep, dus een zooitje zullen ze er niet van maken. Be original.

    thnx maar mijn vaste kapper is de Cosmo dus,,
    Je zou denken dat hij dus goed is maar neen!
    een meisje gin g haar haar daar kleuren en het werd paars! wat ze niet wou.
    en ik hoor vaak heel wat verhalen dat kappers je haar altijd tekort knippen!
    maar ik zou informeren wel informeren naar een goede kapper ^^

    whahaa eemoooooooo

    Verder alles oke? =.= Go buy a life at eBay.


    Red Bill geeft je vleugels <3

    (...)

    okey dat wist ik togh ook niet maar ik zei deheltijd al dat ik het niet precies zoo wil maar ongeveer ;)


    Djezus, je begint te nerven.
    Hoezo dat wist je niet? Het kleinste kind weet dát ><. En als je 'ongeveer' een scenekutkapsel wil, vind er zelf één uit en stiekem hoop ik dat het mislukt. Belgen/Nederlanders hebben het gezicht hélemaal niet voor zo'n kapsels. Kan ik lekker lachen met je gezicht daarna :Y)
    Hoezo gemeen van me? (;


    -

    (...)
    waar slaat dát dan weer op?

    Op iets wat niet bestaat denk ik... o_o


    Het leven is mooi,maak het niet lelijk.

    Slotje.
    Dit loopt uit de hand.


    Bored.