• Hallo ik wil weer een nieuw kapsel,
    Ik krijg beetje genoeg van mijn ouwe kapsel ^^
    ik heb nu namelijk een schuine pony bruin/lichtbruin/donkerblond door elkaar.
    Ik wil een van deze dagen naar de kapper maar weet iemand mischien een leuk emo/scene kapsel maar niet tekort want ik heb best lang haar tot over mijn schouders en laagjes mag wel alleen die ook niet tekort.
    && kheb exstensions in mijn eigen haar kleur ;)
    zowieso doe ik ook nog roze exstension plukke in myn haar.
    Waarom wil ik mijn haar tniet kort hebbe??:Omdat mijn haar dood is en ik heel veel van mijn lange haar houd (A) ik moest een keer heel hard huilen omdat mijn tante mijn haar tekort had geknipt.(ik was werkelijk ontroostbaar:|)

(...)
    Jij vraagt onze mening, en wij geven onze mening. Je kan niet verwachten dat iedereen er zo entoushast over is.
    [ofzoiets dergelijks]

Je hebt alweer gelijk.

Het leven is mooi,maak het niet lelijk.

(...)
    Jij vraagt onze mening, en wij geven onze mening. Je kan niet verwachten dat iedereen er zo entoushast over is.
    [ofzoiets dergelijks]

Van die kant heb ik et nooit bekeken ^_^ naja mijn vraag miss wat positievere reacties;)??

(...)
    Je hebt alweer gelijk.

Weet ik, dankje (:

(...)
    Van die kant heb ik et nooit bekeken ^_^ naja mijn vraag miss wat positievere reacties;)??

Zie reactie waarop jij reageerde ¬¬'

http://media.photobucket.com/image/emo%20hair/girlfun4/emos/black-blond-emo-hair.jpg?o=21

(bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Url.)

cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

(...)
    Dat je zelf wat moet verzinnen & niet plaatjes kopieëren. dat bedoelde ik.

ik wil zekr niet precies hetzelfde en dat zou het ook nooit worden ^_-
    Kwil alleen maar zo een soort kapsel ik heb dat altijd gewoon mooi gevonden (kwist een tijd terug toen nog niej eens dat zoiets een scene kapsel heette ;P) Vandaar(A)

Djezus, originaliteit is ver te zoeken ><;

-

(...)[/i]

ja.. erhm?

(...)
    Kwil alleen maar zo een soort kapsel ik heb dat altijd gewoon mooi gevonden (kwist een tijd terug toen nog niej eens dat zoiets een scene kapsel heette ;P) Vandaar(A)

Ja, maar oow. VERZIN ZELF IETS, het hoeft niet altijd van een plaatje te komen! ¬¬

(...)

Het heet geen scene-kapsel,wie heeft dat hele scene bedacht? =|

Het leven is mooi,maak het niet lelijk.

moet je eens weten dat ook sommige scenes/emo's hun kapsel zelf hebben uitgevonden..hun zijn origineel. Welk deel versta je niet?

-

(...)
    Ja, maar oow. VERZIN ZELF IETS, het hoeft niet altijd van een plaatje te komen! ¬¬

jy bepaald niet wat ik wel of niet moet kiezen.
    Maar dan weet de kapper ongeveer wat ik wil , ik ken et niet allemaal staan uitleggen str8x maakt ze er een zooitje van ^^

(...)
    Het heet geen scene-kapsel,wie heeft dat hele scene bedacht? =|

i dont know ! alleen kvind het wel mooi :)

moet je eens weten dat ook sommige scenes hun kapsel zelf hebben gekozen..hun zijn origineel. Welk deel versta je niet?

Echt he. -zucht-

moet je eens weten dat ook sommige scenes/emo's hun kapsel zelf hebben uitgevonden..hun zijn origineel. Welk deel versta je niet?

okey dat wist ik togh ook niet maar ik zei deheltijd al dat ik het niet precies zoo wil maar ongeveer ;)