Bweh, ik vind t echt spannend. o_o
nog meer mensen die t kijken? ^^
wie zal de mol zijn?
vanavond weer, jieeeh. :'D
- Home
- Forum
- Multimedia
- Wie is de mol?
Wie is de mol? - Multimedia
-
19 feb 2009 - 18:1420 feb 2009 - 22:58Ja, dat kijk ik! Ik zou het echt niet weten wie de mol is. Ik dacht Sebastiaan, maar die is eruit =,=. Dus, nu denk ik Dennis of Froukje, denk ik x'D. Nee, ik zou het echt niet weten .
Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.
20 feb 2009 - 22:5920 feb 2009 - 23:10Ja, dat kijk ik! Ik zou het echt niet weten wie de mol is. Ik dacht Sebastiaan, maar die is eruit =,=. Dus, nu denk ik Dennis of Froukje, denk ik x'D. Nee, ik zou het echt niet weten .
ben ik nou ontzettend dom? froukje was er toch uit? :x
ik weet niet wie de mol is, viv denk ik. of dennis. maar dennis mag t niet zijn. ^^20 feb 2009 - 23:18Nee, ik kijk het niet. En ik weet zelfs niet over wat het gaat.
Zelfs de kleinste ster schittert in het donker
20 feb 2009 - 23:24Nee, ik kijk het niet. En ik weet zelfs niet over wat het gaat.
Het is een groepje bekende Nederlanders die op reis gaan naar een bepaald land. Een daarvan is de Mol, maar dat weet alleen die persoon zelf. Het is de bedoeling zoveel mogelijk geld in de pot te krijgen. Dit valt te verdienen met opdrachten. Als mol moet je proberen alles zo onopvallend mogelijk te laten mislukken. Iedereen moet raden wie de mol is, en aan t eind van elke uitzending de test maken. Degene die de meeste fouten heeft die gaat eruit. In de finale zijn er dan nog drie mensen over. De mol, de winnaar en de verliezer zegmaar.
De winnaar is degene die uiteindelijk de mol raad en de meeste dingen goed heeft beantwoord etc. Die krijgt het geld uit de pot. ^^20 feb 2009 - 23:27(...)
Het is een groepje bekende Nederlanders die op reis gaan naar een bepaald land. Een daarvan is de Mol, maar dat weet alleen die persoon zelf. Het is de bedoeling zoveel mogelijk geld in de pot te krijgen. Dit valt te verdienen met opdrachten. Als mol moet je proberen alles zo onopvallend mogelijk te laten mislukken. Iedereen moet raden wie de mol is, en aan t eind van elke uitzending de test maken. Degene die de meeste fouten heeft die gaat eruit. In de finale zijn er dan nog drie mensen over. De mol, de winnaar en de verliezer zegmaar.
De winnaar is degene die uiteindelijk de mol raad en de meeste dingen goed heeft beantwoord etc. Die krijgt het geld uit de pot. ^^
Leuk, maar ik woon niet in Nederland. Dusja, ik kan het niet kijken. x'DZelfs de kleinste ster schittert in het donker
20 feb 2009 - 23:27arm kind. ]:
kijk het op uitzendinggemist.nl
^^20 feb 2009 - 23:2921 feb 2009 - 11:21Ik denk ook Jon (volgens mij is het Jon maar het kan ook John zijn hoar)
21 feb 2009 - 11:2721 feb 2009 - 11:48rick
ik heb het niet gezien eergister. wie is eruit ?
Rick;)
IK zit nog steeds op Viv. en Dennis. Ik vind dat de rest veel te veel zichtbaar molt, meestal laten ze de molacties van de echt mol amper zien.I am an idiot, I move.
21 feb 2009 - 11:49ik weet ni eens wt het is .____.
is iets Hollands zeker? [/is Belg Xp dus kan da dan ni zien op haar zenders want ze kijkt daar nooit ni naar ]
XxLaat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....
21 feb 2009 - 11:54Hier in België hebben ze ook nog zo eens een programma gehad, maar ze maken dat nu niet meer. Jammer, ik vond dat altijd leuk :p
21 feb 2009 - 12:09LOL
xoxI'm locked away inside this grave
21 feb 2009 - 12:19