• Ik word vet vaak gestalkt door jongens van mn school, egt leveloos man lat0r kwam eentje naar me toe en die wou kennis met me make xD maar zóóó niet myn typ:8
    iemand er ook wel ens last van?? of van jongens die je zomaar groeten die je niet eens kent ofzow lol

    alleen op internet enzo, niet real life x'D

    daar ben ik veel te lelijk en alternatief voor ;P


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Not really --'

    In cyberspace..


    No growth of the heart is ever a waste

    2 in real life, echt vreselijk xp


    All was well.

    Jea, mijn vriendin door een hele groep jongens.. [1 ervan is een vriend van haar, en de rest volgt hem]
    En ik stalk iemand op Hyves en een beetje in RL. Maarja, ik vind hem niet voor niets leuk x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    elke dag wel,

    Het is maar net wat je onder stalken verstaat. Over het soort 'stalken' waar jullie het over hebben of het ergere soort van stalken.

    Maar ja, op netlog word ik gestalkt en de jongen die ik in het echt leuk vind is wel verdacht vaak op de plek waar ik ook ben.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik. En ik stalk ze lekkah terug want ze zijn cutee ;D! En mijn crush zit daar ook tussen >


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Een jongen wou steeds met me gaan schaatsen, was/is best irritant. Maarjaaaaaaaaaaa.


    Tanya is de beste.

    Ehm, een keertje. De jongen zei steeds dat ie verliefd op me was en stuurde iedere dag wel 10 sms'en, begon te bellen enzovoort ><


    Listen to what we're not saying..

    Mijn ex!Ö
    Hij wil niet accepteren dat het nu toch écht uit is!
    [/Hij was heeul klef enzo...]


    everything, in time

    op fuiven vooral,
    en verder,jongens van op school,die beginnen te praten op netlog tege mij...
    meestal zijn ze van een jaar lager --'

    xx


    everybody needs a song.

    1 in real life,maar mijn vriend maakte hem duidelijk dat hij ermee moest stoppen. :3


    Het leven is mooi,maak het niet lelijk.

    Er is 1 zo'n jongen die is een kop kleiner dan mij en ook een brugpieper en die valt me op school én op hyves heeft hij nou al binnen een maan 5x gevraagt met vrienden worden. Daar word ik gwn gek van man! :S Maar veder zie ik hem niet =D


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    jaah best vaak mr ik negeer het vaak


    love is dead and dead is love