• Hii.

    Ik heb 2 jaar geleden gehad met een jongen van 13 jaar. Hij was lief en eerlijk en openhartig. Grappig ook. Zoals ik het wil. Hij had het aangevraagd. Ik natuurlijk 'ja' zeggen. Hij was allang op me zeiden zijn vrienden. Nu toen het afscheid was hebben we elkaar 2 jaar niet meer gezien. Hoe dat komt? Hij is de neef van mijn nicht. Dus veel elkaar zien kun je niet. Alleen maar op familie bijeenkomsten. Wel we hadden nog veel contact via de gsm. Maar voor de rest niet. Hij heeft op een dag gestuurd dat hij een ander meisje had gekust. Heel mijn hart was gebroken. Maar aan de ene kant was hij eerlijk. Ik had het gelijk uitgemaakt. Hij heeft nog verschillende keren willen bellen maar ik haakte gewoon af. Nu sinds kort heeft hij msn. We praten elke avond vanaf 18u tot 20u. Ja leuk enzo.. maar ik voel me er echt niet goed bij. Ik bedoel hij is wel mijn beste vriend geworden. Hij verdedigd mij wel enz. Maar hij is nog verliefd op mij en hij mist me. Ja ik mis hem ook wel. Ik heb hem uitgelegd waarom onze relatie geen nut heeft. Omdat de afstand veel te ver weg is en dat we elkaar nooit zien en dat het te moeilijk is voor mij. Hij verstaat het wel enz. Maar eergisteren heb ik subtiel ondekt dat hij rookt. Ik heb hem verteld dat hij met slechte 'shit' bezig is. Ik heb gezegd dat hij moet stoppen voor mij. Hij wil dat doen maar het lukt hem niet goed. Hij heeft ook straf gekregen van zijn leerkracht omdat hij met vrienden aan het roken was op de wc. Hij heeft die straf niet gemaakt en nu is het dubbel. Hij is ook agressief thuis. En zijn papa steekt alles op hem. Zijn ouders hebben ook problemen gehad en stonden op het punt om te scheiden. Maar dat is weer voorbij. Hij zit dan ook op internaat soms. Dus kortom een jongen met problemen. Ik was vroeger ook zo: roken en agressief zijn. En de foute vrienden gemaakt. Maar van al die 'shit' ben ik nu vannaf. Maar nu ben ik bang dat hij in de foute 'shit' terecht komt. Misschien zit hij volgende week aan de drugs. En volgens mij heeft hij ook foute vrienden. Ik weet wat hij nu doormaakt. Maar ziet het nut niet in dat hij problemen heeft. Hij hoeft mijn steun ook niet. Maar ik kan echt 1 avond niet zonder hem....

    Nu bedankt om dit allemaal te lezen.
    Het doet eens goed als je weet dat iemand dit leest en eens met je meevoelt. Het is ook fantastisch dat ik dit eens van me af kan schrijven.

    Zoen. Selina Merenwen Mithrandír ™.


    I found myself in Wonderland.

    Het doet gewoon eens deugd..


    I found myself in Wonderland.

    tja.. ik ken dat, een goede vriendin van mij, waar ik nu ook amper contact meer mee heb omdat ze verhuist is, heeft ook héél veel foute vrienden allemaal straatschoffie's..
    ze rookte [is gestopt, weet niet of ze het weer doet] en is al eens verslaafd aan drugs geweest.
    Maar ze is echt heel aardig, ik zou echt niet willen dat ze haar leven verprutst ofzo..
    ze is soms zó goed gelovig, die kan zo in de handen van een loverboy vallen ofzo..
    zij mist echt haar moeder.. [die btw een drugs hoer was] en daarom mocht ze van haar vader geen contact meer met haar en haar zus.. want haar zus had haar moeder in bescherming genomen waardoor haar vader de voogdj verloor, en na een heel juridisch touwgetrek ging ze weer naar haar vader..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Omg erg o.O


    I found myself in Wonderland.

    En dat familie gedoe zit je niet dwars?


    all I want for christmas is a girlfriend

    En dat familie gedoe zit je niet dwars?

    Hij is niet familie eh :')
    Hij is de neef van mijn nicht.


    I found myself in Wonderland.

    Hij is trouwens online btw :)


    I found myself in Wonderland.

    Hoe wreed het ook mag klinken, uiteindelijk is het zijn gevecht dat hij alleen moet voeren. De situatie in zijn gezin is heel triest, en het feit dat hij met de verkeerde mensen omgaat ook. Hoe dan ook is het zijn eigen keus. Die jongen heeft een stel hersens die hij zelf op de juiste manier moet gebruiken, daar ben jij niet verantwoordelijk voor. Hij geeft aan dat hij jouw steun niet nodig heeft, dan valt er niets meer aan te doen. Hoezeer je verstand en je hart ook schreeuwen om hem bij te staan, het gaat dan niet meer. Het enige dat je kan doen is laten blijken dat je er altijd voor hem zal zijn, een steunpilaar omdat het in zijn eigen gezin zo'n chaos is maar verder is dit een weg die hij alleen zal moeten afleggen en eigen keuzes die hij moet maken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hoe wreed het ook mag klinken, uiteindelijk is het zijn gevecht dat hij alleen moet voeren. De situatie in zijn gezin is heel triest, en het feit dat hij met de verkeerde mensen omgaat ook. Hoe dan ook is het zijn eigen keus. Die jongen heeft een stel hersens die hij zelf op de juiste manier moet gebruiken, daar ben jij niet verantwoordelijk voor. Hij geeft aan dat hij jouw steun niet nodig heeft, dan valt er niets meer aan te doen. Hoezeer je verstand en je hart ook schreeuwen om hem bij te staan, het gaat dan niet meer. Het enige dat je kan doen is laten blijken dat je er altijd voor hem zal zijn, een steunpilaar omdat het in zijn eigen gezin zo'n chaos is maar verder is dit een weg die hij alleen zal moeten afleggen en eigen keuzes die hij moet maken.


    Pff misschien heb je wel gelijk.
    Maar als hij morgen aan de drugs zit wat dan?
    En trouwens hij heeft gezegd op msn dat hij vandaag niet gerookt heeft.


    I found myself in Wonderland.

    (...)
    Hij is niet familie eh :')
    Hij is de neef van mijn nicht.

    De neef van je nicht, is hetzelfde als de zoon van de broer/zus van de broer/zus van een van je ouders. [/vaagheid] hij kán dus wel familie zijn.
    Natuurlijk kan het ook aangetrouwde familie zijn, maar dat had ik niet kunnen weten (:


    all I want for christmas is a girlfriend

    oeii, zo erg!